Здравейте, имам няколко въпроса, който бих искал да задам.
Миналата година взех въпросното Stilo 1.9 JTD 80 коня, като до момента не малко пари хвърлих за ремонти грубо 3 хилки за колата и 3 за ремонт по окачване и прочие.
Но има и още проблеми не мисля, че турбината работи правилно.
Преди около месец докато си карам усетих, че нещо се влачеше отпред, спрях и видях, че една кутия заедно с маркуч се беше счупила и я откачих цялата.
После с карането усетих, че колата има много повече мощност и вървене без тази кутия и маркуч, но ми казаха че е опасно самата турбина да не засмуче вода
или мръсотия, защото ще се повреди и съответно сложиха 1 капачка от минерална вода с силикон на мястото на този маркуч и изолирахме цялата кутия.
След изолирането й обаче, колата пак върви тромаво едвам набира чак е досадно, така както си беше преди и с кутията.
Чудех се просто повече въздух ли е засмуквало, че е вървяло Стилото или просто трябва да се почисти EGR-клапана, за да се поправи този проблем затова и се допитвам и до вас.
Другото което забелязах е, че преди да затапим с капачка този маркуч с кутията, която беше паднала, колата нямаше никаква мощност и беше супер тромава докато не стигнеше температура от 90 градуса... След като стигнеше 90-градуса и започваше да откача и много да върви ряско променяше оборотите и вървенето което ми хареса но само след 90.
Понеже смятам, че ако се почисти EGR-a и може би колата ще върви, пък може да има и друго, четох за някакви всмукателни колектори но не съм много запознат с нещата.
Та ако някой има някви идеи по въпроса, ще съм изключително благодарен.
Допълнено заглавие
Модераторски екип на fiatforum.bg
Миналата година взех въпросното Stilo 1.9 JTD 80 коня, като до момента не малко пари хвърлих за ремонти грубо 3 хилки за колата и 3 за ремонт по окачване и прочие.
Но има и още проблеми не мисля, че турбината работи правилно.
Преди около месец докато си карам усетих, че нещо се влачеше отпред, спрях и видях, че една кутия заедно с маркуч се беше счупила и я откачих цялата.
После с карането усетих, че колата има много повече мощност и вървене без тази кутия и маркуч, но ми казаха че е опасно самата турбина да не засмуче вода
или мръсотия, защото ще се повреди и съответно сложиха 1 капачка от минерална вода с силикон на мястото на този маркуч и изолирахме цялата кутия.
След изолирането й обаче, колата пак върви тромаво едвам набира чак е досадно, така както си беше преди и с кутията.
Чудех се просто повече въздух ли е засмуквало, че е вървяло Стилото или просто трябва да се почисти EGR-клапана, за да се поправи този проблем затова и се допитвам и до вас.
Другото което забелязах е, че преди да затапим с капачка този маркуч с кутията, която беше паднала, колата нямаше никаква мощност и беше супер тромава докато не стигнеше температура от 90 градуса... След като стигнеше 90-градуса и започваше да откача и много да върви ряско променяше оборотите и вървенето което ми хареса но само след 90.
Понеже смятам, че ако се почисти EGR-a и може би колата ще върви, пък може да има и друго, четох за някакви всмукателни колектори но не съм много запознат с нещата.
Та ако някой има някви идеи по въпроса, ще съм изключително благодарен.
Допълнено заглавие
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар