Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За първи път ми се случва-не иска да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето малко развитие от снощи. Акумулатора зареден до дупка. Закачихме я на диагностика.
    Изчистихме грешките и с доста въртене запали. . Нови грешки не записа. Но тази сутрин отново изненада. Много въртене и бял пушек докато запали. След като запали няма проблеми. Държи обороти, пъргава е, всичко е ОК.
    Относно грешките. Зачетох се и видях при колегите от алфа форума, че при дълго въртене без да запали давала грешката на датчика на кол. вал.
    Не знам, в чудо съм. До онзи ден пали само докато види ключа, сега докато свърши акумулатора.
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    Коментар


      #17
      щом като след дълго въртене палиш забрави да е дкв,явно ти не си видял,че стрелката се качва.според мен имаш проблем с налягането в рейла и именно него е трябвало да видите на живи данни и на стартер.

      Коментар


        #18
        Много интересно - аз разбирам, че като гасне колата - гаси все едно си и извадил ключа - т.е не идва напрежение към бордовото оборудване изобщо.
        Като казвам, че гасне, имам впредвид, че тотално губи ток. Все едно си угасил и извадил ключа.
        Ако изгасиш поради кофти налягане, лоша синхронизация и т.н., ще останеш на контакт.

        После като се мъчиш да запалиш - няма никой - не впръсква. Ако се прекъсва напрежението изцяло, на мен ми прилича на контактния ключ. А и е пипано там...

        На мен ми намирисва на електрически проблем или на два проблема....
        Колеги, как работи имобилайзера при JTD/TD? При TD мисля, че не позволява да се отвори отсекателния клапан (стоп клапана) на помпата. Но това не спира стартера да върти. Моят имобилайзер е изкорубен и нямам идея как се държи. Да не би да се получава нещо подобно при JTD-то на колегата. От проблем в имото да забранява впръскването?
        Последна редакция от PSG; 18.03.2017, 23:52.

        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

        Коментар


          #19
          и без имобилайзер въртят на стартер и двата мотора.иначе много правилно питаш,защото и аз помислих за ел проблем отначало,но после нещата се пооплетоха.

          Коментар


            #20
            Първо благодаря на включилите се колеги. Сега нататък. Мъките ми продължават.
            Отговарям на колегата PSG. Да точно така. Губеше тотал напрежение. Но това беше от клемореда. Той просто разпадаше контакта и всичко. Но този проблем е отстранен. Купих си нов клеморед и го смених. Сега вече го нямам този проблем. Остана проблема с паленето.
            Относно имобилайзера, не знаех дали е вързан или не, защото никога не ми е светела индикацията на таблото. Но тези дни разпилях таблото и видях, че просто е нямало лампичка. Сложих такава и го затворих. Сега като дам на контакт, светва лампичката КОДЕ и след това угасва, когато започна да въртя. Не знам така ли трябва да бъде. В Мултискана срещу Имобилайзера пише че е програмиран.
            Сега относно паленето. Ами един ден пали, на другия не иска. Когато пали, пали малко трудно. А когато неще-върти, пропушва (за мен пушека е светъл) и дотам. Вчера я закачах към компютъра да следя живи данни. Да уточня вчера запали. Ами всичко беше наред. Направи си налягане в рейла, обороти имаше и запали. Направих лог, но не е на първото палене и много не се вижда как протича то, защото беше бързо. Грешки нямаше никъкви записани.
            Тази сутрин ядец. Сядам, слагам ключа, каквото трябва светва, после угасва, въртя и така. Само си въртя и обгазявам квартала с моя светъл пушек и до там без да запали. Довечера ще я закачам пак. Дайте идеи какво да следя и гледам.
            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

            Коментар


              #21
              Ком пропушва значи впръсква. Като пали изпушва ли пак? Какъв цвят?
              Гледай обороти и налягане в рейла като за начало.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #22
                Ето два лога. Правени са с различни версии на програмата. Първия е от деня, когато запали (неделя сутрин). Тук ми прави впечетление, че желаното налягане е около 300 бар. При този лог акумулатора беше свален от зарядното. На втората снимка е лога, от днес, когато не запали. Тук виждам, че желаното налягане е различно от предния ден. Тук вече сме на около 440 бар, а това което прави на стартер е доста ниско.Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	274,8 KB
ID:	2094441Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	189,9 KB
ID:	2094442. Също така виждам, че и напрежението на акумулатора доста пада при въртене.
                Мисля сега да го заредя и утре сутрин да пробвам със зареден акумулатор. Други идеи нямам.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #23
                  Колега вземи от морга регулатор на налягането с уговорката да го върнеш и пробвай или от работеща кола. Проба с акумулатора е само за лудо работи, за лудо не стой... Ако ме разбра.

                  Коментар


                    #24
                    Голямо съвпадение ще е да е умрял регулатора заедно с другият проблем. Не че е невъзможно!
                    Факт е обаче, че когато колата не пали, трудно достига едва 200 об. При лога, в който колегата пали, спокойно достига над 260 об и повече. Напрежението на акумулатора е значително по-добро. Съответно колата пали.
                    Моят съвет е пробвай с друг акумулатор от приятел, не с кабели.
                    Възможно е и стартера да позаминава от толкова въртене....
                    Все пак пробата с акумулатор ще докаже, че постигаш нужните обороти, а налягане в рейката не.
                    Последна редакция от cokata_23; 20.03.2017, 20:43.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #25
                      Потърси моята тема, преди 2-3 години. От кофти нафта се беше разложил маркуча за обратната нафта в резервоара и беше запушил сондата. Никаква грешка на диагностика!
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар


                        #26
                        Ето малко развитие от тази сутрин. Свален акумулатор от зарядно. Въртене около 10 секунди и воала (снимка 5). Запали. След това направих и втори лог (снимка 6) на вече работещ мотор. Явно един от проблемите ще излезе акумулатор, но не е само той. До работа тази сутрин колата има динамика. На трета я настъпах от 1000 до 4000-4200 об. без проблем. Единствено забелязах в огледалото чернилка след мен.
                        Прикачени файлове
                        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте, отново. Моите драми продължават. Наложи се и купих нов акумулатор. Сега паля, но трудно с доста въртене. Особено първото, сутрин. Отново се закачах на компютъря. Грешки няма. Това, което ми прави впечетление , е че сякаш че регулатора и помпата работят коректно. На ниски и на високи налягането , което е в рейла отговаря на желаното. Единствено е недостатъчно в първия момент. Когато е на стартер.
                          При качването нещо се разместиха снимките. Вървят 1, 2, 3 и 4.

                          Това е с логовете.
                          Вчера правих теста с обратната нафта. Да не би да оттърва някоя дюза. Ето го резултата:
                          1-ви-8.5 ml/min
                          2-ри-7.8 ml/min
                          3-ти-7.5 ml/min
                          4-ти-8.5 ml/min
                          Теста го правих няколко пъти за по две минути. Резултатите са приблизително еднакви. За мен теста е положителен и нямам място за притеснение. Друг е въпроса обаче, че леглата на дюзите плуват в нафта. Сега ме навежда мисълта за евентуална смяна на дифтунгите на дюзите. Снощи пробвах да ги дозатегна с шестограм 10 и по малко мръднаха всички. Незнам аз ли си внушавам, но сякаш че тази сутрин запалих по-лесно. Не е както си палеше преди, но сякаш по-добре от предните дни.
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20170411_183521.jpg
Views:	1
Size:	191,1 KB
ID:	2094546Click image for larger version

Name:	IMG_20170411_183617.jpg
Views:	1
Size:	195,8 KB
ID:	2094547Click image for larger version

Name:	IMG_20170411_183621.jpg
Views:	1
Size:	186,5 KB
ID:	2094548Click image for larger version

Name:	IMG_20170411_183924.jpg
Views:	1
Size:	185,9 KB
ID:	2094551Click image for larger version

Name:	IMG_20170411_183726.jpg
Views:	1
Size:	194,3 KB
ID:	2094549Click image for larger version

Name:	IMG_20170411_183821.jpg
Views:	1
Size:	189,6 KB
ID:	2094550
                          Идеи????
                          Прикачени файлове
                          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                          Коментар


                            #28
                            Здравей, ако леглата са пълни с нафта, е малко вероятно да е от дифтунгите, защото ако изпускат толкова много, ще се чува странен шум, а след запалване, компресията, която изпускат, ще се опитва да изхвърли нафтата от леглата и ще пръска. По скоро пускат, или от излишната, или някъде от самата дюза, но пък всички едновременно, малко странно. Все пак, всичко зависи и от думата "ПЛУВАТ", всеки си представя различно. Но, ако теча е от дюзите, губиш налягане и нормално да палиш по-бавно.
                            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                            Фиат Крома 1,9 2009г.
                            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                            Коментар

                            Working...
                            X