Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешно зацепен ремък симптоми...? Или лош двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Не казвам да се взима нов, всеки сам си прави сметката, просто давам насока, ако белезите са все още видими, може и със стария да се провери.
    Просто искам да вникна в проблема, затова питам, кое и как е проверено.
    За надуването, нямам идея колко е силно, но щом е имало толкова гняс, може и отдушника на блока да е запушен някъде около сепаратора. Колегата казва, че проблем с паленето не е имал, при това, като сложим и много зле дюзите, първите, с които също е палел без проблем, сега, ако сметнем и духане, поради загуба на компресия, нещата не се връзват, може да е ЖТД, ама за някои работи си трябват условия.
    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
    Фиат Крома 1,9 2009г.
    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

    Коментар


      #47
      Парадокса е, че няма кой да каже какво й е на тая кола. Пишем тук разни работи ама като отида в някой сервиз и се кръстят... Никой дори не се осмелява да свали даже капака на клапаните...
      Да наистина колата пали без проблем. Няма мощност, което е факт. Трака високо горе и то трака остро независимо от обороти и температура, НО от време на време това тракане изчезва... Сякаш трака аванс... Но по-остро. Предполагам, че ако беше биела до сега да е се е показала през блока, поне да не се чудя какво е.
      И пак идваме до никъде с едно вдигане на рамене и ходене по-мъките.

      Коментар


        #48
        Що не заснемеш един видеоклип да го видим това пусто тракане...
        FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
        То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
        Fiat Auto S.p.A

        Коментар


          #49
          Ся вярно, че е дизел ама чак толкова неандерталец не съм.





          Коментар


            #50
            не те знам от къде си,ама си намери точния майстор.явно попадаш на разни некадърници

            Коментар


              #51
              Е какво ще кажеш за този шум ivel?

              Коментар


                #52
                Я кажете поне от какво мога да взема такъв двигател? Стило-то е ясно. Алфа 147? Крома? Опел? Ланчия? Става дума за гол двигател. Блок-глава-картер. Стойките и лапите са ясни, че са различни.
                Последна редакция от Zeroone; 30.03.2017, 17:13.

                Коментар


                  #53
                  с какво масло е тая кола бе.
                  а това да купиш мотор е котка в чувал. що си мислиш че няма да се отваря.
                  имам едно предположение. вала не е от тоя мотор. клапаните бият яко. но явно има компресия.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #54
                    До утре вечер, няма да мога да чуя клипа на читав компютър, сега разчитам само на телефона, но на 99% съм сигурен, че това не е реалната сила на чукането, просто телефона много променя и усилва по ниските честоти по време на запис.
                    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                    Фиат Крома 1,9 2009г.
                    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                    Коментар


                      #55
                      Да, така с клипа е кофти наистина, но дава някаква представа.

                      Коментар


                        #56
                        на мен не ми прилича на чукане,а по-скоро детонации.от къде идват-неправилно зацепен ремък,превъртяла ролка на кол.вал ,което е следствие на счупена шпонка и не на последно място си провери датчика на рейла,защото при извадена букса,шумът е подобен.още нещо съм срещал-разменени букси на мап сензора и датчика на рейла-ако се не лъжа отново имаше зловещи детонации.според мен не се занимавай да си купуваш друг двигател.на твоя му няма нищо.това ,че от капачката на маслото хвърля капки масло е нормално,все пак вала се върти и плиска.ако имаш съмнения просто просто измерете компресията.с друго не мога да ти помогна.

                        Коментар


                          #57
                          Лошото е, че не свети нито чек нито нищо... Никъде не намира грешки при диагностика. Луда работа. Това са 2-та симптома- няма мощност и това тракане.

                          Датчика за налягане ли? Счупена шпонка на колянов вал?
                          Последна редакция от Zeroone; 30.03.2017, 21:59.

                          Коментар


                            #58
                            Маслото капе от одушниците
                            тел.0897943620

                            Коментар


                              #59
                              Зероне,първо проверете зацепването на ангренажа.след това ако е ОК, проверете компресията на всички цилиндри.Ако там има разлика значи тази кола е удряла клапани и само е сменен ангренажа за продажба.Дали е от италиански или наш мангал джамбазин можем само да гадаем на боб.При криви клапани компа няма да ти каже смени ги.Единственно показва някакава глупост от сорта:несъответствие между газоразпределителен и колянов вал.Тази грешка я показва винаги или почти винаги при смяна на ангренаж.За друг модел вал малко е съмнително поради простата причина че струва пари а и никой търгаш няма да инвестира в подобна кола.Може Банков да е прав,може и да не е,но това не е повод да му пилите х.....я колко мнения има.Като се поизцапаш с масло доволно мненията са ти най малкия кахър.Успех и пиши
                              198mjet Bravo

                              Коментар


                                #60
                                Поразчистих темата.
                                Клипа не дава ясна представа за масивността и силата на чукането.
                                Не виждам смисъл да стреляте в тъмното и да се обиждате взаимно.
                                Нека бъде измерена компресията на тази кола и тогава много неща ще станат ясни.
                                За мен проблема е в клапаните. Дали е с друг вал - ами отворете го този капак - не е толкова сложно. Може да чука и бутален болт.


                                Относно това, че чукането понякога спира...да странно е, но като не съм до колата да чуя, да пипна и да видя нищо не мога да кажа със сигурност. Убеден съм, че повечето колеги с опит също. Това е като лекарска диагноза по телефона...
                                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                                Коментар

                                Working...
                                X