Не казвам да се взима нов, всеки сам си прави сметката, просто давам насока, ако белезите са все още видими, може и със стария да се провери.
Просто искам да вникна в проблема, затова питам, кое и как е проверено.
За надуването, нямам идея колко е силно, но щом е имало толкова гняс, може и отдушника на блока да е запушен някъде около сепаратора. Колегата казва, че проблем с паленето не е имал, при това, като сложим и много зле дюзите, първите, с които също е палел без проблем, сега, ако сметнем и духане, поради загуба на компресия, нещата не се връзват, може да е ЖТД, ама за някои работи си трябват условия.
Просто искам да вникна в проблема, затова питам, кое и как е проверено.
За надуването, нямам идея колко е силно, но щом е имало толкова гняс, може и отдушника на блока да е запушен някъде около сепаратора. Колегата казва, че проблем с паленето не е имал, при това, като сложим и много зле дюзите, първите, с които също е палел без проблем, сега, ако сметнем и духане, поради загуба на компресия, нещата не се връзват, може да е ЖТД, ама за някои работи си трябват условия.
Коментар