Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешно зацепен ремък симптоми...? Или лош двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Не, не ги сменям сам. И ми излиза много солено. До сега съм 800лв вън... Не разполагам и със софтуер.
    Ще гледам да оправим повдигач/клапан/пул или вал... И тогава ще отида пак на тестера.
    Просто има много малко инфо в нета. Хората казаха, че е възможно тази корекция да се дължи на лошия повдигач .
    Но наистина нямам никакво инфо нито за цени на частите нито къде да ги намеря.
    Не зная и какво е EDC 16.
    Колега досега си -800 лева заради собствената си глупост.

    Не се обиждай, това е истината.Бъди на първо време честен към себе си, така ще ти е доста по лесно.

    А най-голямата глупост е да отидеш в БОШ сервиз.На времето тези измамници( а и сега процедират по същият начин) "правеха" ГНП на дизелите на VW, BMW и мерцедес като искаха 850 лева за "рециклиране" + сваляне/монтаж на рециклираната помпа или 1350 лева за нова ГНП + "операцията" по свалянето и монтажа й.На практика имаха един автомонтьор в София на който изпращаха всички стари помпи, той ги почистваше от наслояванията на хубавата ни нафта и ги връщаше.Това в "сервиз Бош" струваше горепосочените суми, а ако му знаеш телефона на този автомонтьор струваше 160 лева барабар с монтаж и демонтаж на ГНП+ 2 часа от твоето време(в което му оставяш колата и си обикаляш кафенетата/кръчмите)...

    Аз преди да си купя италианка разучих в кой/и сервиз могат да предложат качествена услуга.Отгоре на това се оказа и на добра цена сервизната услуга.

    И това е в сила за всяка една марка автомобил.

    И аз като теб не разбирам, но и не се опитвам да си правя сам автомобила - не ми е това работата.
    И макар да е купих като теб само с външен оглед и "на звук" на работещ двигател не съм имал проблем досега.
    Просто ако имам и най-малкото съмнение я "водя" на "сервизен лекар" - домашните й JP-та които я познават.

    Ако и този не успее да помогне я води при Румен (Рубигсервиз) - има му данните в Алфа ромео форума.А като гледам и в този форум има хора които разбират италианските дизели.

    Виж тук и алфа ромео форума за сервизите които разбират от италианки коли.


    П.П. за тези 800 лева, а сигурно и за по-малко досега щеше да караш самолет.
    Последна редакция от alfa racer GTA; 26.03.2017, 15:16.
    алфист по рождение, италианец по желание

    Коментар


      #32
      Ходих в Бош сервиз, но явно не си прочел, че не ползвах услугите им. И да факт е, че с дюзите имаше проблем. С тези не, че се е съживила, но разлика има. Толкова разпиляно и объркано си си написал поста, че нищо ние схващам да си призная...

      Нека все пак да поясня от де идат тези 800лв...
      4 броя дюзи от dieselparts 4х130лв=520
      180лв за стенд в automotors - монтаж и демонтаж
      Монтажа на сегашните ми дюзи 40 лв
      Бях купил и 2-ри комплект дюзи, които се оказа, че някой е правил опит да ги ремонтира в час по труд и техника- 100лв...

      Както спонемах утре я оставям при Жоро и дано поне ми каже какво й е... Не знам дали ще успея да я рмонтирам на момента, че пари и нерви не останаха вече. Всеки вдига рамене и не му се занимава. ОЩЕ ПОВЕЧЕ Стилото 115 jtd се изисквало и друг инструмент за обслужването, който дори и този Жоро нямал.
      Както споменах тракането се губи... Ако трябва ще работи на място докато се появи... Нали ви казвам човека се въртя 1 час отдолу и отгоре да разбере АДЖЕБА кво става. Накрая вика "Докарай ми я в понеделник, че ме хвърли в размисли..." За първи 2-ри път имам европойска кола и много взе да ми къса нервите...

      Коментар


        #33
        И диагнозата е ясна... Двигателя е зле... Днес я оставих при Жоро и всичко се изясни. Като цяло за 2-ри път купувам европейска кола и за 2-ри път съжалявам.
        На кратко колата има огромно духане в картера. Дебитомера омазан до неознаваемост, а на мап-а направо му затапена дупката . Има нужда от реглаж на клапани, но острото тракане явно идва от нещо по-сериозно.
        Купи си Фиат, че да те е яд...

        Коментар


          #34
          какво ще рече- двигателя е зле.духал бил,ами как да не духа ,все пак е дизелов мотор.пак ти казвам,че много трудно се умарят тези мотори.

          Коментар


            #35
            Зная. Обаче е факт. Може би е бил прегрят... Като я взех термостата стоеше отворен и колата не загравяше. Няма катализатори. Като подадеш газ и от отдушника хвърчи масло. От капачката препъскват малки капки. И ДА наистина няма мощност тая кола... Ама тотален мъртвец. Ще ме мине някое обикновенно SDI 65 коня... Трябваше да ви снимам какви бяха дебитомера и мапа... Засъхнало масло в солидни количества.

            А колата на диагностика се оказа на 250 000 км (на километража пише 145 000 :D :D ). Да нито е много нито е малко. Язък за годишната винетка и застраховка...
            Последна редакция от Zeroone; 27.03.2017, 21:27.

            Коментар


              #36
              Маслото капе от одушниците на капака на капаните толкова сериозно надува.невероятно за този мотор но е факт.
              тел.0897943620

              Коментар


                #37
                Сваляйте и миите. колектора най вероятно е задръстен но предполагам че с почистване и на мап и маф и разкисване на сегментите е се оправи.
                Жоро надуй с компресор пред през камерите за да провериш гарнитурата на главата.
                Проблема на тия мотори не е че са европейски а че са дизели с много високо ниво на еко норми.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  Колата не губи антифриз. Колегата почисти мап и маф и ефекта беше почти нулев. Да спомена ли пак ОСТРОТО тракане високо в двигателя, което някои хора през цялото време се опитват да ме убедят, че са клапаните.

                  За сега единствения ми вариант, който обмислям е покупка на друг двигател. Е има и вариант да я дам и за старо желязо ако ми писне още малко от нея...

                  Коментар


                    #39
                    е,това ще ти е най-голямата грешка.нищо му няма на мотора ти,отворете капака и всичко ще лъсне.ако ще я даваш за старо желязо ми пиши на лични.

                    Коментар


                      #40
                      Не е възможно от едни не регулирани клапани толкова да няма мощност и толкова да трака...

                      Коментар


                        #41
                        Може, може, как да не може...

                        Това ще ти е най-евтината процедура досега, така че по-добре ги проверете!
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #42
                          Няма при кого... Всеки бяга от тези коли и явно има защо! Дори и майсторите! Представям си като дойде ред да сменям ангренаж.

                          Дайте идея за сервизи. Ама такива да свършат работа в или около Пловдив.
                          Жоро нямал инструмента за да провери центровка... Той спомена, че за Стило интрумента е по-друг. Иначе човека е точен и отзивчив.
                          Последна редакция от Zeroone; 29.03.2017, 01:38.

                          Коментар


                            #43
                            Здравей, дай да уточним, в предишно мнение, пишеш, че центровката е проверена. С какво и къде е проверена?
                            Фиксатора за коляновия вал, който е различен на Стило, от какво е различен?
                            Фиксатора върши работа за бърза проверка, но ако се сменя ремъка с нов, той има белези, които са ясно видими и си става без специални инструменти. Лично съм сравнявал на няколко 1,9 и 2,4 ЕДНОВАЛКИ. Това е, ако не е мръднала някоя шпонка, но ако е мръднала и фиксатора няма да ти помогне.
                            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                            Фиат Крома 1,9 2009г.
                            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                            Коментар


                              #44
                              да,за ангренаж може да ги отбягват,ама незащото се сменя трудно,а точно обратното и майсторите не могат да ти вземат много пари.ако е vw тди да видиш как ще искат-хем скъп ангренаж,хем по-труден за смяна,хем ще вземат повече пари

                              Коментар


                                #45
                                Може да купи нов ремък ще го залепя на ново по белезите не е проблем но това няма да реши проблема с надуването на маслото и ще са грешно дадени пари.
                                тел.0897943620

                                Коментар

                                Working...
                                X