Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешно зацепен ремък симптоми...? Или лош двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Центровката е правилна. Дюзите за сега отпадат като вариант. Колата си подобри мощността след смяната им . Но Тракането си остава както видя, че съм написал. Знам, че всичко може да се счупи. Тракането е високо горе АДЖЕБА е повдигач или разпределителен вал а защо не и 2-те... Кола с повдигачи не съм карал. До скоро имах Хонда Сивик 1.6 бензин. Тя е с кобилици. Тая Хонда ме изкара 11 години с минимални ремонти. Продадох я, защото започна да гори масло и да потропва по окачването. А и какво да очаквам от кола на 330 000 км 180 000 които съм навъртял аз.

    Та моля прости невежеството ми к76... Но се изисква да ги зная тези неща.
    Последна редакция от Zeroone; 16.03.2017, 22:06.

    Коментар


      #17
      Не знам как си ме разбрал, но нито съм казал, че си невеж, нито съм те обидил с нещо, попитах дали е проверено, за да може да отхвърляме едно по едно.
      След като си бил в сервиз за смяна на дюзи, да ли са премерили компресията?
      Достъпа до разпределителният вал на този мотор е за 10-15 минути, по добре отвори и премери, така е най сигурно.
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #18
        Не, компресия не е мерена. Нито знам как става при дизелите.
        Друг въпрос... Има ли повдигача- съответно клапана отношение към горивото. В смисъл от там да предизвика недостиг на гориво? Подчертавам гориво!
        Все пак компютъра контролира времето за пръскане на гориво.
        Последна редакция от Zeroone; 16.03.2017, 23:54.

        Коментар


          #19
          Zeroone написа: Преглед на мнението
          Не, компресия не е мерена. Нито знам как става при дизелите.
          Друг въпрос... Има ли повдигача- съответно клапана отношение към горивото. В смисъл от там да предизвика недостиг на гориво? Подчертавам гориво!
          Все пак компютъра контролира времето за пръскане на гориво.
          Няма отношение, към самото впръскване, то става в цилиндъра.

          Предишния собственик, да е споменавал нещо за /чип-мап/?
          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
          Фиат Крома 1,9 2009г.
          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

          Коментар


            #20
            Нов внос... Чип не знам обаче има емулатор за Airbag-а... Така де Airbaga няма отношение...

            -3.7мг/мм3 това показваше тестера в реално време днес.
            Последна редакция от Zeroone; 17.03.2017, 00:34.

            Коментар


              #21
              Корекцията е доста голяма, но тя може да е от много неща, в общи линии с тази корекция компа се опитва да уравновеси двигателя. Може да се получи от лоша дюза, разлика в компресията, клапан /но с доста отклонение/, дори разбит маховик може да влияе, силно намалена пропускливост на колектора към някой цилиндър, абе доста неща.
              Ако сам си сменяш дюзите, виж на кой цилиндър е тази корекция и я размени с друга, ако корекцията остане на същия цилиндър, значи проблема е в него, ако се премести там където си сложил дюзата, значи е в нея. Не знам само, ако си с ЕДЦ 16 и имаш кодове на дюзите, ще трябва и тях да ги смениш в компа.
              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
              Фиат Крома 1,9 2009г.
              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

              Коментар


                #22
                Не, не ги сменям сам. И ми излиза много солено. До сега съм 800лв вън... Не разполагам и със софтуер.
                Ще гледам да оправим повдигач/клапан/пул или вал... И тогава ще отида пак на тестера.
                Просто има много малко инфо в нета. Хората казаха, че е възможно тази корекция да се дължи на лошия повдигач .
                Но наистина нямам никакво инфо нито за цени на частите нито къде да ги намеря.
                Не зная и какво е EDC 16.

                Коментар


                  #23
                  Това е компютъра .
                  Да разбирам ли, че си бил в сервиз и са ти казали лош повдигач?
                  Разбирам, нерегулирани клапани, износен вал, клапан и т.н. ,но лош повдигач без да са отворили? - май и те си мислят, че си с хидравлични, ако е така, не се връщай.
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #24
                    Чува се чукане. И напълно не запознат с темата може да го чуе. Обаче вал ли е или друго за сега няма кой да ми каже. Чува се ясно и е високо. От начало мислех, че е са лагери. Но те тракат по съвсем различен начин. Интересното е, че от време на време чукането се губи. Няма зависимост от обороти или скорост. Губи се за минута или 2 и пак си идва.
                    Ще дерзая... Но всичко е пари. Онова на снимките което съм показал и 2-те го водят hydraulic tappets.
                    Колкото до сервиза свършиха си работата, но малко съпо взимат.

                    Коментар


                      #25
                      пак ви пиша-проверете хлабината на клапаните с луфтомер(калибровани пластини).толкова ли е сложно или само си чешем пръстите

                      Коментар


                        #26
                        Като стана дума майстори и сервизи... Моля, насочете ме къде да отида в Пловдив. Днес бях на 2-места на едното буквално ме отпратиха. А на другото е заето цялата друга седмица.

                        Коментар


                          #27
                          От износена вакуум помпа също може да се чува чукане в горната част на мотора. Вземи си стетоскоп и слушай внимателно за да локализираш шума.

                          Коментар


                            #28
                            Zeroone написа: Преглед на мнението
                            Като стана дума майстори и сервизи... Моля, насочете ме къде да отида в Пловдив. Днес бях на 2-места на едното буквално ме отпратиха. А на другото е заето цялата друга седмица.
                            gal76-Някои колеги си изтъркаха клавиатурите да го оплюват, но Жоро си разбира от работата.Номерата му са 0877 864844 или 0897 942620.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #29
                              Колега явно си объркал единия номер... Там вдига една жена.

                              И така мистерията продължава...! Днес ходих До Жоро и 1 час се въртя около нея човека и не можа да я накара да живне. Изключвахме дебитомер, затапвахме ЕГР... И какви ли не други опити да променим нещо по тоя мъртвец... И няма и няма...
                              Разбрахме се в неделник да я оставя, че да може да я прегледа по-обстойно.
                              Отностно тракането... Точно спрях пред сервиза... Загасих я и тракането спря... Все едно разбра, че я водя на "доктор" ... И цял ден не тракаше до преди 1 час малко преди да се прибера. Ходих на още едно място и ми казаха " Или отваряй или се оттървай, или е биела или е бутален болт". И всеки ме пита как се излъга да си вземеш Фиат? И май ще се окажат прави... Още подробности след понеделник...

                              Коментар


                                #30
                                Колега, не се отчайвай. Те на повечето майстори приказките им са еднакви. Ако свършат работа ти казват колко ти е добра колата и най-вече те колко са велики. Ако обаче нещо не се получи, чуваш подобни неща за Фиат, за французите дето могат други работи, но не и коли, за немците, че колите им след 2000-ната вече не са каквито бяха и т.н.
                                Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 2008
                                Fiat Stilo 1,9 D Multijet 120 2006

                                Коментар

                                Working...
                                X