Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешно зацепен ремък симптоми...? Или лош двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешно зацепен ремък симптоми...? Или лош двигател...

    Здравейте! От скоро имам Стило 1.9 115. Като я купих колата чукаше осезателно. Дадаха я на хубава цена и аз се излъгах с идеята, че най-вероятно е дюза. Колата пали без ядове мисля, че е нормално за Common Rail , но няма мощност. Няма бял, черен или друг пушек, но няма мощност.
    Закачихме я на диагностика и видяхме ТЕКУЩА ГРЕШКА НА ДЮЗИ и на 4-те цилиндъра. Изтрихме я и в 20-те минути в които колата работеше на място и с форсиране няколко пъти повторно грешката не се записа. После я пробвах на павиран път нещо да излезе пак като грешка при вибрации, но пак нямаше нищо записано. ОБАЧЕ чукането драстично намаля след изтриването на грешката... С пъти намаля буквално и без да си измислям. Сега чукане пак има едва доловимо, но и мощността я няма. Карал съм WV 1.9 110 коня и сравнявайки го с него тая кола е буквално спряла.
    Като я настъпя усеща се, че набира. Реагира, обаче т,ва не може да са 115 коня.
    Няма да споменавам, че в бързането си купих 4 броя дюзи, които се оказаха в повече от окаяно състояние... Ама като кажа окаяно наистина окаяно.

    Та помагайте хора... С голям мерак я купих. Колата има своя чар и се кара доста приятно. Не искам да я отписвам... Няма да споменавам, че й платих цяла година застраховка, винетка и хубави гуми и прочее...

    #2
    ами до някъде сам си си отговорил.провери си ангренажа,после пуловете за регулиране на клапаните и на последно място-дюзите.някъде в тези 3 неща е скрит проблема

    Коментар


      #3
      Какви пулове? Нали е с повдигачи? Те не подлежат на реглаж като при кобилиците... Наистина не съм много запознат. Зная основния принцип, но тънкостите ми бягат. А и за първи път се качвам на европейска кола.

      Преди ден оставих колата на стенд за да видят дюзите... Днес очаквам присъдата като цяло. 40лв за проверка на брой дюза... Ужас!
      Последна редакция от Zeroone; 10.03.2017, 13:24.

      Коментар


        #4
        Ок диагнозата е ясна... 4 броя лоши дюзи. Разбирам да една две или три ама не и четири. Явно от българските автоджамбази нямат спирка...

        Та ако някой иска имам 8 бройки 0445110119 4 Уникално зле 4 работещи ама на ръба.
        Последна редакция от Zeroone; 10.03.2017, 17:08.

        Коментар


          #5
          Къде вземат по 40лв. за дюза на стенд ?

          Коментар


            #6
            В Бош В Пловдив. Аз отидох в Automotors. По-евтино е ама пак е 30лв на дюза. Но поне свършиха работа обаче искат 340лв за брой при рециклиране.

            Коментар


              #7
              и все пак -мотора ти е с пулове,а не хидроповдигачи.не,че вече има значение,амае хубаво да го знаеш

              Коментар


                #8
                Можеш ли да ми покажеш някаква снимка не тея пулове?

                Коментар


                  #9
                  Заповядай
                  Прикачени файлове
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #10
                    Номерата върху тях са дебелини? Хлабини?

                    Коментар


                      #11
                      Дебелини
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Някой с идея колко струват нови ? Като цена за брой или комплект?

                        Коментар


                          #13
                          около 2 лева,но са на размер през 5 стотни.например -3.25мм,3.30мм,3.35мм и така

                          Коментар


                            #14
                            За пуловете ок, а за самия повдигач нали може да е повреден? В смисъл в Гугъл излизат 2-вида повдигачи и не зная кой са. Click image for larger version

Name:	s-l1600.jpg
Views:	1
Size:	171,9 KB
ID:	2094401Click image for larger version

Name:	s-l500.jpg
Views:	1
Size:	18,4 KB
ID:	2094402

                            Днес сложихме 4 броя други дюзи купивани от dieselparts.eu. Разлика има, но на тестер се видя, че единия цилиндър работи на- както ми казаха на ръба отново... ако не се бъркам -3.7 на квадратен милиметър. Обаче не видях милилитра ли бяха или друга единица на квадратен милиметър. Или беше на кубичен... Ужас.. Компютъра се опитвал да компенсира, но проблема можел да е от тоя тракащ и не отварящ правилно клапан съответно повдигач... Идеи?

                            Коментар


                              #15
                              Колега, няма нещо, което да не може да бъде счупено, но преди да взимаш, каквото и да е, послушай Ivel, той ти написа една последователност, провери ли ги тези неща.
                              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                              Фиат Крома 1,9 2009г.
                              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                              Коментар

                              Working...
                              X