Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.0 Мултиджет питане за подгряването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Директен бой е, едно в едно, даже е от UFC серията.
    Чакай, че и аз трябва да си сложа лигавника

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #17
      Боби учудвам ти се как намираш нерви за цялата дандания.Който не иска да те разбере ще спори до смърт ама карай.
      198mjet Bravo

      Коментар


        #18
        GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
        Боби учудвам ти се как намираш нерви за цялата дандания.Който не иска да те разбере ще спори до смърт ама карай.
        Другия ми дизел 2.7 мерцедесов си подгрява (свети) едни добри 6-7 секунди при ниски температури и над 2с при топло време.
        Питам си човека какво е това 2.7 не съм длъжен да зная всички двигатели на мерцедес....
        Бо ми се провиква през поста с какво съм карал къв цвят ми е нафтата и други спамове и глупости все едно е на 15...- Отделно не му е работата аз с какво карам по принцип и не е това темата! Това се мъча да му го кажа 2 страници вече...
        Да не съм жена му да му мълча?! Щом му толерират подмятания екипа ок. Ама аз не!

        Коментар


          #19
          Интересувал съм се от този въпрос и съм мерил с мултицет и таймер.
          Мотор 1,9 Multijet 16V пролетно време, за съжаление времената не помня.
          1) Първоначално палене - след загасване на лампата за подгрев, подгревът продължава след запалването на мотора.
          2) Моторът е поработил и при следващото палене, подгрев след паленето няма.
          3) След като моторът е загрял, стрелката се е отместила от долно положение, а може би и по-рано, подгрев няма.
          Мисля си, че някъде имам записани времена, но това не е толкова важно.
          Важното е и то е различно от това което автора на темата е писал:
          При -15/-17 оС тази зима в София, забелязах значително по-дълго подгряване (светлинна индикация) от нормалното за моите наблюдения до сега.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #20
            Моето е 1.9 и също лампата за подгрева гасне много бързо.Мога да вкарам ключа и директно да завъртя да запаля.В големите студове го чакам да угасне и си пали без проблем.Отговорът ми е че е нормално да гасне толкова бързо както е обяснил колегата по горе.
            Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

            Коментар


              #21
              Така е о служебния рено трафик- До де погледнеш на таблото и е готово.... Дали ще е 5 или -5 или -15 няма и 2 секундни
              https://goo.gl/photos/i9EGCtDjUMtE8mkA6
              Така че си си ок!

              Коментар


                #22
                Мотор 1.9 Multijet.
                Преди малко направих проверка и при външна температура 10 оС, лампата за подгрев свети 2-3 сек., все едно само преминава тест .
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #23
                  И при мен свети към секунда, напълно независимо от външната температура. Лесно ѝ свикнах
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #24
                    Тоест Янко всичко си е 6, пали и бягай без да се притесняваш!

                    Коментар

                    Working...
                    X