Боби учудвам ти се как намираш нерви за цялата дандания.Който не иска да те разбере ще спори до смърт ама карай.
Другия ми дизел 2.7 мерцедесов си подгрява (свети) едни добри 6-7 секунди при ниски температури и над 2с при топло време.
Питам си човека какво е това 2.7 не съм длъжен да зная всички двигатели на мерцедес....
Бо ми се провиква през поста с какво съм карал къв цвят ми е нафтата и други спамове и глупости все едно е на 15...- Отделно не му е работата аз с какво карам по принцип и не е това темата! Това се мъча да му го кажа 2 страници вече...
Да не съм жена му да му мълча?! Щом му толерират подмятания екипа ок. Ама аз не!
Интересувал съм се от този въпрос и съм мерил с мултицет и таймер.
Мотор 1,9 Multijet 16V пролетно време, за съжаление времената не помня.
1) Първоначално палене - след загасване на лампата за подгрев, подгревът продължава след запалването на мотора.
2) Моторът е поработил и при следващото палене, подгрев след паленето няма.
3) След като моторът е загрял, стрелката се е отместила от долно положение, а може би и по-рано, подгрев няма. Мисля си, че някъде имам записани времена, но това не е толкова важно.
Важното е и то е различно от това което автора на темата е писал:
При -15/-17 оС тази зима в София, забелязах значително по-дълго подгряване (светлинна индикация) от нормалното за моите наблюдения до сега.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Моето е 1.9 и също лампата за подгрева гасне много бързо.Мога да вкарам ключа и директно да завъртя да запаля.В големите студове го чакам да угасне и си пали без проблем.Отговорът ми е че е нормално да гасне толкова бързо както е обяснил колегата по горе.
Така е о служебния рено трафик- До де погледнеш на таблото и е готово.... Дали ще е 5 или -5 или -15 няма и 2 секундни https://goo.gl/photos/i9EGCtDjUMtE8mkA6
Така че си си ок!
Коментар