Здравейте,
Наскоро с сдобих с едно Седичи с 2.0 мултиджет дизел.
Въпроса ми е:
Колко бързо подгрява свещите с този мотор.
Лампичката на таблото работи но гасне много по-бързо от очакваното. нещо като под 1с след завъртане на ключа. Разни други като за въздушите възглавници повече време си правят самодиагностика. И това дори и в големите студове -10-15*. Нормално ли е? и дали изобщо е подгряла като угасне и кога да завъртя на стартер?
Опита показва че си пали веднага без да я изчаквам но трябва ли да я чакам някакво време след като е угаснала?
Другия ми дизел 2.7 мерцедесов си подгрява (свети) едни добри 6-7 секунди при ниски температури и над 2с при топло време.
Мерси
Наскоро с сдобих с едно Седичи с 2.0 мултиджет дизел.
Въпроса ми е:
Колко бързо подгрява свещите с този мотор.
Лампичката на таблото работи но гасне много по-бързо от очакваното. нещо като под 1с след завъртане на ключа. Разни други като за въздушите възглавници повече време си правят самодиагностика. И това дори и в големите студове -10-15*. Нормално ли е? и дали изобщо е подгряла като угасне и кога да завъртя на стартер?
Опита показва че си пали веднага без да я изчаквам но трябва ли да я чакам някакво време след като е угаснала?
Другия ми дизел 2.7 мерцедесов си подгрява (свети) едни добри 6-7 секунди при ниски температури и над 2с при топло време.
Мерси
Коментар