Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво да гледам на 1.9 ТД

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това за оборотите, аз го вярвам. Ами ако ти пикаят дюзите или пък не ти е верен оборотомера или пък самата помпа има забавяне при подаване на нафтата или пък взема въздух от някъде или ако правиш този експеримент когато е студен двигателя и бачка с обогатител и т.н., какво правим тогава? Тия бабешките измервания нищо не могат да покажат освен да те стряскат.Друго, ако колата не е карана от месеци, и е със запушен катализатор какво правим пак? Не може да се прецени каква е причината. Съгласен съм, тази кола както я описваш не става!

    Коментар


      #17
      И аз съм съгласен за тези обороти. Едва ли е толкова меродавно. Най-малкото, много е трудно да се уцелят 1600 оборота. Аз се опитах няколко пъти да ги уцеля, но беше трудно и май до около 2300-2500 дигна, но не мога да съм сигурен в резултата
      _______
      146 JTD

      Коментар


        #18
        morg написа:
        Е черен пушек може да дойде и от запушвания дори и от стар въздушен филтър. Ама това, че колата е пребоядисвана и кормена е наистина кофти - може да е била такси или да е удряна. Видя ли някъде основния цвят - казаха ми да се паля от бели коли внос от италия защото там такситата им били точно бели и вероятността да е издухана е голяма.
        Не, не е била такси, основния и цвят си е зелен и новата боя и тя е зелан, колата е нов внос но новата боя явно е пръскана доста преди колата да доиде тук защото е успала да се изтърка на места където вратите от вибрациите се търкат в нея, предна лява врата не уплатнява в горния краи, скоростите като че ли не са от тази кола иначе си личи окачването е чисто ново. Салона е перфектен почти съм сигурен че колата е на реални 125 000 съдеики по купето педали, волан, ръчки, тапицерия , абе с две думи всичко си е ново. Дюзите не "припикават" щото колата на малки обороти а и с газ си работи перфектно, мотора е като закован. Целия проблем е турбото и това че несе знае какво се е случило за да се пребоядиса цялата кола. Удара е бил и отпред и отсрани та и от зад маи , отпред радиатора е Валео !?!?!?! роговете на гредите са с прясна боя отсрани вратата не пасва, отзад крилото е спукано и си личат по големи фуги на задния капак. При тези обстоятелства не ми се рискува, от една страна добре че всико е оправено но от друга може да си има напрежение в купето да пука заварки , стъкла, и други неприятни неща, а тва е ланча делта вървия продаваи после ако си нямаш работа.Търсенето продължава
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Когато колата е студена турбината има най-голямо пълнене.Експеремента се прави на празен ход и е достатъчно да разбереш дали е читава турбината.Или професор дудуфиат ще ме убедиш че чистият дизел пак вдига сам оборотите.Експеремента е за турбината не за двигатела.Пробвай на кола с преебана турбина да видиш ще дигне ли обороти сама или ще ми вдигне х*я

          Коментар


            #20
            gdd55 написа:
            Когато колата е студена турбината иам най голямо пълнене.Експеремента се прави на празен ход и е достатъчно да разбереш дали е читава турбината.Или професор дудуфиат ще ме убедиш че чистият дизел пак дига сам оборотите.Експеремента е за турбината не за двигатела.Пробвай на кола с преебана турбина да видиш ще дигне ли обороти сама или ще ми вдигне х*я
            ........ чакам отговор на модератора на раздела .........

            Коментар


              #21
              Хайде бат Слави кажи му

              Коментар


                #22
                gdd55 написа:
                И един съвет от мен за турбото.Истинското турбо като му подадеш газ до 1600 оборота/на празен ход/ и задържиш газта там,започва само да вдига оборотите.Трябва да ги дигне минимум до 2500, някой казват че до 2300 е добре също.Мойта ги дигаще до 3500 ,а сега е до 3000 което е супер ама нали
                Е то по тая логика, като по магистаралата караш над 2000 оборота колата непрекъснато трябва да ускорява сама!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  [quote="gdd55"]И един съвет от мен за турбото.Истинското турбо като му подадеш газ до 1600 оборота/на празен ход/ [quote]

                  Коментар


                    #24
                    gdd55 написа:
                    И един съвет от мен за турбото.Истинското турбо като му подадеш газ до 1600 оборота/на празен ход/
                    Ти обаче наистина си вярваш на глупостите, които пише. Стига си лъгал хора. Колегата от Пловдив пита сериозно, а не си чеше езика като теб. Аман от измислени герои като теб.Наваксай първите 7 години, после се научи да четеш и тогава се изказвай конпетентно.П.С. Малкия шрифт е достатъчен. Не всички сме като теб неуки.

                    Коментар


                      #25
                      Абе, четох преди 2-3 часа, стана ми интересно, не споря с никой, чакам да чуя мнение на Nino за турбината на празен ход. Но, ходих до гаража и при студен мотор лепнах 1600 об/мин. При мене има някакво леко вдигане на оборотите при задържане на 1600, 1700, 1800 до 2000 об/мин., но аз си мисля че това е в резултат на някакъв регулатор. Казвам пак не споря, това е моя констатация на моята кола. Както и пред последната констатация вчера : стръмна част Атия-Отманли 3100 об/мин 140км/ч. Крайморие-Бургас 3200об/мин 160км/ч. Пробвал съм и гуми мога да въртя - и какво турбината ми не работи?!
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #26
                        Gugev написа:
                        Абе, четох преди 2-3 часа, стана ми интересно, не споря с никой, чакам да чуя мнение на Nino за турбината на празен ход. Но, ходих до гаража и при студен мотор лепнах 1600 об/мин. При мене има някакво леко вдигане на оборотите при задържане на 1600, 1700, 1800 до 2000 об/мин., но аз си мисля че това е в резултат на някакъв регулатор. Казвам пак не споря, това е моя констатация на моята кола. Както и пред последната констатация вчера : стръмна част Атия-Отманли 3100 об/мин 140км/ч. Крайморие-Бургас 3200об/мин 160км/ч. Пробвал съм и гуми мога да въртя - и какво турбината ми не работи?!
                        За съжаление, за много кратко време съм имал кола с турбина...една "Ксантиа" 1.9 ТD и не мога да дам компетентно мнение по конкретния случай.Но има доста компетентни сервизи които могат да се произнесат... щото става дума за много пари /всеки знае колко струва ремонта или доставката на едно ТУРБО/.Много ВИ моля, не ме принуждавайте да хващам червената химикалка или да посягам към джоба с картоните. /Gudev/ това не касае теб!Жоро, успокой топката, няма смисъл да се натоварваме с неприятни емоции.... имаме си ги достатъчно на улицата и други места!!!!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #27
                          Gugev написа:
                          Абе, четох преди 2-3 часа, стана ми интересно, не споря с никой, чакам да чуя мнение на Nino за турбината на празен ход. Но, ходих до гаража и при студен мотор лепнах 1600 об/мин. При мене има някакво леко вдигане на оборотите при задържане на 1600, 1700, 1800 до 2000 об/мин., но аз си мисля че това е в резултат на някакъв регулатор. Казвам пак не споря, това е моя констатация на моята кола. Както и пред последната констатация вчера : стръмна част Атия-Отманли 3100 об/мин 140км/ч. Крайморие-Бургас 3200об/мин 160км/ч. Пробвал съм и гуми мога да въртя - и какво турбината ми не работи?!
                          Колега... турбионата няма, как да не работи! Елементарно, като принцип на действие устройсто е! Ако спре да работи просто ще се счупи! Има вероятност да е намален дебита на турбото вследстие износването и промяната геометрията на лопатките, но определено няма да спре работи. Има вероятност и blow off клапана да отваря не, когато трябва, но пак казвам, работата на турбото не може да не се усеща!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Колеги, вчера пробвах това на служебния Орел Заковах го на 1600 оборота (малко ми беше трудно, защото нося 46-ти номер обувки) и вдигна оборотите съвсем малко Мисля си, че ако нещо не е изправно, ще се получава вдигане на обороти Иначе колегата е прав, как може един механичен дизел (не JTD) да разбира кога колата се кара на 4-та с 1600 оборота и кога е на едно място и е с 1600 оборота Ако blow-off клапана не отваря на време или се забавя малко може да се получи вдигане на обороти на едно място когато се задържат 1600 оборота.Аз така си мисля, защото звучи логично, но ... може и да греша Именно заради това си направих теста с кола на 6000 км, която поне за момента всичко и работи нормално
                            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                            FIAT Punto 99' 1.7 TD

                            Коментар


                              #29
                              Колегата имаше предвид, че ако колата е напразен ход и ако натиснете рязко газта до достигане на 1600 оборота и след това пуснете веднага педала трябвало да се достигнат минимум 3000 оборота, а най-добре било да са 3500.Бих искал да попитам колегата, който е създател на този метод за диагностика на турбо какво ще каже за моя резултат:натиснах газта и по математическо изчисление и с точност до 10 оборота, си вдигнах крака от газта и оборотите 2 пъти достигнаха до 2500 и 2 пъти до 3000 оборота. Сега ми е голяма мъка. Какво да правя? Ще сменям турбото - колегата каза, че този метод е изключително точен. Ще взема да си сменя турбинката, нищо, че до 100 км/ч колата ускорява за 11 сек. Ще го послушам когато ми покаже кетап за турбоексперт
                              Dodo 155 написа:
                              Колеги, вчера пробвах това на служебния Орел Заковах го на 1600 оборота (малко ми беше трудно, защото нося 46-ти номер обувки) и вдигна оборотите съвсем малко Мисля си, че ако нещо не е изправно, ще се получава вдигане на обороти Иначе колегата е прав, как може един механичен дизел (не JTD) да разбира кога колата се кара на 4-та с 1600 оборота и кога е на едно място и е с 1600 оборота Ако blow-off клапана не отваря на време или се забавя малко може да се получи вдигане на обороти на едно място когато се задържат 1600 оборота.Аз така си мисля, защото звучи логично, но ... може и да греша Именно заради това си направих теста с кола на 6000 км, която поне за момента всичко и работи нормално
                              Колега, колата явно е засмяна - вече ги правят за един ден - караш един път и хвърляш

                              Коментар


                                #30
                                При мен се усеща как при задържане на 1600 турбината надува и след лек лаг вдига обороти, но всеки път различно. Пък и не всеки път уцелвам 1600, та и да задържа на тях. Този тест би могъл да е показател за това дали въобще надува турбината, но не и за ефективността и като цяло. Щото има и друг вариант - да надува на празен ход, без товар, но да не може да задържи надува Тогава ще ти вдигне оборотите от 1600, но....Аз като купувах моята, не съм я проверявал с апаратура. Качих се, карах - видях, че ускорява без замисляне при високи обороти, теч на масло няма, звукът от турбинката при натискане на газта си е типичното тихо свистене...ами купих я Наскоро обикалях с един мой колега да търсим итялиянски турбо-дизел над 96-97 година. Ами всички без изключение, които гледахме във Варна бяха с омаслени турбо пътища. Иначе си дърпаха нормално
                                _______
                                146 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X