Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo има ли DPF?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo има ли DPF?

    Здравейте. Вчера взех на дъщеря ми Stilo 1,9 D Multijet 120 кс 2006 г. В талона пише, че е Еuro 4, което ме навежда на мисълта, че вероятно има DPF. Това означава, че двигателното масло би трябвало да е 5W30 по ACEA C3, или греша. От форума изтеглих упътване за употреба на македонски език, но за този тип масло не открих нищо.
    Благодаря на отзовалите се.
    Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 2008
    Fiat Stilo 1,9 D Multijet 120 2006

    #2
    Аутодатата казва за теб масло 5W40, ОЕМ: FIAT 9.55535-N2, API/ACEA:CF/B4
    punto HGT

    Коментар


      #3
      5W40,ACEA C3-9.55535-S2.Може да е евро4 и без фтч.Поне в Белгия ги има.За по лесно ако искаш да си 100% сигурен я погледни отдолу точно под ск.лост е филтъра за твърди частициПрилича на гърне но има два входа с тръбички отляво и отдясно.
      198mjet Bravo

      Коментар


        #4
        Може да е Евро-4 без DPF. До 2007-ма година при FIAT DPF-ите не са серийни.
        Масло 5W30 или 5W40 - никакви проблеми няма да имаш, дори и да имаш DPF.

        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

        Коментар


          #5
          Да, колеги. Прави сте. Наистина има Euro4 с и без DPF. В събота, ако времето позволи, ще проверя за наличието на този филтър и според това ще избера съответното масло. За Тойота има един сайт и като вкапаш VIN-а ти излизат основните данни за колата, включително и за наличието на DPF. Та си мислех, че и тук може да има нещо такова.
          Благодаря за съдействието. Спорен ден!
          Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 2008
          Fiat Stilo 1,9 D Multijet 120 2006

          Коментар


            #6
            Що карате човека да се чекне да гледа дали има ДПФ отдолу?
            Като се отвори капака веднага се вижда дали е версия с ДПФ или не, по дроселната клапа.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Не знам дали дроселовата клапа е показателна при Стило. Например нашето ново Браво е 1.9 MultiJet 16V 2007-ма година с дроселова клапа и без DPF. Кара се с 5W40 и 5W30.

              Колега, за DPF Multijet-и го дават Selenia WR 5W30 P.E., което май не е много лесно за намиране. Има го в Ауто Италия, но цената е яко солена. Цената с отстъпка е 130лв. за 5л. Нашият Multijet го караме със Selenia WR 5W40 и няма никакви проблеми вече 4-та година, въпреки че в книжката го дават да се кара с WR P.E. 5W30.
              Последна редакция от PSG; 10.02.2017, 14:53.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                Ще му стане ли нещо на ФИАТ-а с това масълце ? Същото ми наливат в Орелчето от 2011 година, Евро 5, ДПФ. Какво му е на това масълце на тази цена за 5 литра ?
                https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/opel-5w-30-5l
                ПС: Макар и в оторизиран сервиз за 5.4 л. от това масло, със съответния маслен филтър и труд плащам 80 лв.
                Последна редакция от ntodorov; 10.02.2017, 16:48.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #9
                  Не знам дали дроселовата клапа е показателна при Стило. Например нашето ново Браво е 1.9 MultiJet 16V 2007-ма година с дроселова клапа и без DPF. Кара се с 5W40 и 5W30.

                  Колега, за DPF Multijet-и го дават Selenia WR 5W30 P.E., което май не е много лесно за намиране. Има го в Ауто Италия, но цената е яко солена. Цената с отстъпка е 130лв. за 5л. Нашият Multijet го караме със Selenia WR 5W40 и няма никакви проблеми вече 4-та година, въпреки че в книжката го дават да се кара с WR P.E. 5W30.
                  То и с ДПФ и без ДПФ винаги има дросел. Въпроса е във визията на дросела, като двата варианта се различават лесно и, както казах, само с един поглед отгоре виждаш дали колата има ДПФ или не.

                  ntodorov написа: Преглед на мнението
                  Ще му стане ли нещо на ФИАТ-а с това масълце ? Същото ми наливат в Орелчето от 2011 година, Евро 5, ДПФ. Какво му е на това масълце на тази цена за 5 литра ?
                  https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/opel-5w-30-5l
                  ПС: Макар и в оторизиран сервиз за 5.4 л. от това масло, със съответния маслен филтър и труд плащам 80 лв.
                  Ами такова наливат и в оторизираните сервизи по принцип. Какво да му стане толкова на Опелчето? Наливай и това е.
                  Ама в крайна сметка май по-добре да ходиш в оторизиран сервиз. Като се замислиш едно 50+ лв ще ти е 6 литра масло, 10-на лева филтър, 10-на лева смяна. То отиваш на цена в оторизиран сервиз. Аз лично за 10лв разлика никога не бих се занимавал да си сменям маслото извън оторизиран сервиз.
                  Последна редакция от BO; 10.02.2017, 19:02.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Не Боби. Аз предлагах на колегата да си купи такова масълце.
                    Аз не съм и поглеждал друго за Орелчето. И наистина е така - за 10 лв. разлика не си
                    заслужава да се цапа човек за това си обслужвам колата в оторизирания сервиз.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #11
                      Нищо няма да му стане. На Мареата съм слагал GM 10W40, от оторизирания сервиз на Опел - Бургас. Имаше акция за обслужване на стари коли Опел с отстъпка. Имах познати там и я писахме Опел. Даже и рекламна флашка ми подариха. После колегите се скъсаха да ме бъзикат дали не е ръждясала.
                      Бравото му сложихме точно това 5W30, пак от Опел. Маслото е супер, нищо по-различно от останалите, с които съм карал. Друг познат си кара 166-цата 2.4JTD само с такова от както я има.
                      Погледнато реално до онзи ден Опелите бяха със същите мотори - Multijet 120/150 и гаранционно им наливаха GM 5W30.

                      Щом е налято в оторизирания сервиз, мога да имам вяра, че маслото не е менте. А ако не е менте, не виждам никакъв проблем. От ново масло няма да спре мотора.
                      Последна редакция от PSG; 10.02.2017, 21:22.

                      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                      Коментар


                        #12
                        Що бе БОБИ да не се наведе.Малко гимнастика няма да му се отрази зле на колегата,пък може и нещо друго да види отдолу
                        198mjet Bravo

                        Коментар


                          #13
                          Разбира се, че колегата ще се наведе, пък може и да полегне, макар че си има човек за тази работа. Нещо като личен лекар. На Тойотата вече 5 години само той е вдигал капака /освен мен, разбира се/.
                          Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 2008
                          Fiat Stilo 1,9 D Multijet 120 2006

                          Коментар


                            #14
                            Абе то това с маслото на Multijet-ите е интересна работа. В Auto Italia от край време ми отварят очите, че този фиат трябва да се кара със Selenia WR 5W30, но никога не съм му слагал това масло защото - по-горе беше споменато. В сервиза където най-често съм правил смяната пък твърдят - маслото за този мотор е 5W40 и до сега с такова масло се кара. Или те ми го доставят, или по-често го купувам с форумска отстъпка от магазина на Хитко и маслото е Selenia WR 5W40.
                            Последна редакция от Flow; 11.02.2017, 11:18.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              130лв за Селения , на тия пари ще си взема истинска синтетика на ПАО основа и то не 5л, а 10л, хора цените на маслата в БГ са безумни.
                              punto HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X