Здравейте колеги,
днес след външно миене на колата на автомивка, и след преминаване през няколко локви, дали от намокряне, или е съвпадение, но първо на два пъти, след изваждане на ключа и двигателя продължи да работи.
При подаване след това на контакт и двигателя гаснеше.
След това се появи друг проблем. Колата започна да гасне в движение.
Имаше някакво щракане от релето което по всяка вероятност е свързано с помпата, защото при щракането се движеше леко мъркуча за излишната нафта който влиза в нафтовия филтър.
Като извадя релето и го поставя пак и проблема временно се оправя.
Та въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем, и съответно как го е разрешил.
В момента съм откачил акумулаторът и утре сутрин ще пусна Multiecuscan да видя дали ще покаже нещо.
Редактирано заглавие. Темата е преместена в правилният раздел.
Модераторски екип на fiatforum.bg
днес след външно миене на колата на автомивка, и след преминаване през няколко локви, дали от намокряне, или е съвпадение, но първо на два пъти, след изваждане на ключа и двигателя продължи да работи.
При подаване след това на контакт и двигателя гаснеше.
След това се появи друг проблем. Колата започна да гасне в движение.
Имаше някакво щракане от релето което по всяка вероятност е свързано с помпата, защото при щракането се движеше леко мъркуча за излишната нафта който влиза в нафтовия филтър.
Като извадя релето и го поставя пак и проблема временно се оправя.
Та въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем, и съответно как го е разрешил.
В момента съм откачил акумулаторът и утре сутрин ще пусна Multiecuscan да видя дали ще покаже нещо.
Редактирано заглавие. Темата е преместена в правилният раздел.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар