Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов акумулатор , нови свещи и пак не палим

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    или смучеш въздух или не идва напрежение до свещите.компресията я пренебрегваме,защото е палена и друг път на студено
    От каде може да смуче въздох и имам круша да я стисна ли тая круша преди палене аз даже незнам за какво е тая круша

    Коментар


      #17
      Jokersa написа: Преглед на мнението
      От каде може да смуче въздох и имам круша да я стисна ли тая круша преди палене аз даже незнам за какво е тая круша
      ВъздОх може да смуче отвсякАде - корпус на горивен филтър, снадки по горивопроводите и т.н.
      Стисни я тая круша, не бой се. Крушата се използва при смяна на горивния филтър, за да подкачиш гориво. Отделно, че в нея има обратни клапани.
      Отвори си пробката на горивния филтър и почвай да стискаш крушата докато не излезе нафта. Преди да затвориш пробката подмени уплътнението. Оригинално е с дифтунга, но малко коли съм виждал останали оригиналното изпълнение. Ако нямаш подходяща маслоустойчива гарнитурка (сигурно нямаш), може да смениш пробката с обикновен къс болт (по спомени 5мм), шайба и отдолу навита тефлонова лента. До тук си напълнил горивния филтър с гориво.
      След това отваряш обезвъздушителката на помпата и помпиш докато излезе и от там нафта. За да не изцапаш може да набиеш шлаух от медицинска система, която да отвежда нафтата в шише. Започне ли да тече гориво, затваряш. До тук си обезвъдушил и горивопровода до помпата. Опитваш да запалиш - трябва поне да се опита да запали.

      За да разбереш дали проблемът ти е въздух, най-кардиналното решение е да захраниш помпата директно от чисто шише с гориво. Ако запали и заработи ОК, започваш да търсиш проблема по горивопроводите. Как - с прозрачни маркучи. Ако и така не стане - лошо.
      Последна редакция от PSG; 22.01.2017, 18:47.

      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

      Коментар


        #18
        Запали но се разтресе цялата
        Възможно ли е някоя свещ да е дефектна
        Уж са нови ама ....

        Коментар


          #19
          Какво направихте, за да я запалите?

          Новите свещи е слабо вероятно да са дефектни. Колата ще запали и без свещи след много въртене. С една неработеща няма начин да не запалиш.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #20
            Толкова много ядове за едната некачествена нафта.

            Не искам да коментирам, но мога да предположа къде си сипвал последно (и то от евтината).
            Просто сипи хубава добавка и долей поне 10 литра хубава нафта.
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #21
              Слав написа: Преглед на мнението
              Толкова много ядове за едната некачествена нафта.

              Не искам да коментирам, но мога да предположа къде си сипвал последно (и то от евтината).
              Просто сипи хубава добавка и долей поне 10 литра хубава нафта.
              Колега, към кои горива си предубедем? Интересно ми е, защото и аз имам едно на ум.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #22
                Аз също съм предубеден към горивата на една бензиностанция и съмненията ми се основават върху наблюдения със служебните коли, където зареждаме.
                Не може при бургаските температури от -10 градуса 2 коли да запалят, 10 въобще да не запалят, а други 10 да "кашлят" до падане на АБ. Говоря за нови дизелови коли с преходи от 30 000 до 100 000 км.
                Моята кола беше заредена от друга бензиностанция ( от скъпото им гориво ) и третирана с добавка, за това и нямах проблеми в по-големия студ, ама все с притеснения ли трябва да сипваме гориво в колите си ?
                ПС: И не съм убеден, че е политика на бензиностанцията, а по-вероятно е качеството на горивото да се влияе от доставчика, партидата и Господ знае, какъв още алабализъм.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #23
                  всичкото зависи от шофьорите,т.е ние самите.не трябва да се доверяваме на бензиностанциите за наличието на добавки против замръзване и тяхното количество.би трябвало ние да си слагаме добавка,евентуално бензин(10процента от количеството нафта),доказано.просто приемаме факта ,че живеем в държавата на абсурдите.

                  Коментар


                    #24
                    помолих комшията да ме дръпне и тя запали
                    от тогава нямам проблеми

                    Коментар

                    Working...
                    X