ivel написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов акумулатор , нови свещи и пак не палим
Collapse
X
-
Jokersa написа: Преглед на мнениетоОт каде може да смуче въздох и имам круша да я стисна ли тая круша преди палене аз даже незнам за какво е тая круша
Стисни я тая круша, не бой се.Крушата се използва при смяна на горивния филтър, за да подкачиш гориво. Отделно, че в нея има обратни клапани.
Отвори си пробката на горивния филтър и почвай да стискаш крушата докато не излезе нафта. Преди да затвориш пробката подмени уплътнението. Оригинално е с дифтунга, но малко коли съм виждал останали оригиналното изпълнение. Ако нямаш подходяща маслоустойчива гарнитурка (сигурно нямаш), може да смениш пробката с обикновен къс болт (по спомени 5мм), шайба и отдолу навита тефлонова лента. До тук си напълнил горивния филтър с гориво.
След това отваряш обезвъздушителката на помпата и помпиш докато излезе и от там нафта. За да не изцапаш може да набиеш шлаух от медицинска система, която да отвежда нафтата в шише. Започне ли да тече гориво, затваряш. До тук си обезвъдушил и горивопровода до помпата. Опитваш да запалиш - трябва поне да се опита да запали.
За да разбереш дали проблемът ти е въздух, най-кардиналното решение е да захраниш помпата директно от чисто шише с гориво. Ако запали и заработи ОК, започваш да търсиш проблема по горивопроводите. Как - с прозрачни маркучи. Ако и така не стане - лошо.Последна редакция от PSG; 22.01.2017, 18:47.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Какво направихте, за да я запалите?
Новите свещи е слабо вероятно да са дефектни. Колата ще запали и без свещи след много въртене. С една неработеща няма начин да не запалиш.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Толкова много ядове за едната некачествена нафта.
Не искам да коментирам, но мога да предположа къде си сипвал последно (и то от евтината).
Просто сипи хубава добавка и долей поне 10 литра хубава нафта.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа: Преглед на мнениетоТолкова много ядове за едната некачествена нафта.
Не искам да коментирам, но мога да предположа къде си сипвал последно (и то от евтината).
Просто сипи хубава добавка и долей поне 10 литра хубава нафта.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Аз също съм предубеден към горивата на една бензиностанция и съмненията ми се основават върху наблюдения със служебните коли, където зареждаме.
Не може при бургаските температури от -10 градуса 2 коли да запалят, 10 въобще да не запалят, а други 10 да "кашлят" до падане на АБ. Говоря за нови дизелови коли с преходи от 30 000 до 100 000 км.
Моята кола беше заредена от друга бензиностанция ( от скъпото им гориво ) и третирана с добавка, за това и нямах проблеми в по-големия студ, ама все с притеснения ли трябва да сипваме гориво в колите си ?
ПС: И не съм убеден, че е политика на бензиностанцията, а по-вероятно е качеството на горивото да се влияе от доставчика, партидата и Господ знае, какъв още алабализъм.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
всичкото зависи от шофьорите,т.е ние самите.не трябва да се доверяваме на бензиностанциите за наличието на добавки против замръзване и тяхното количество.би трябвало ние да си слагаме добавка,евентуално бензин(10процента от количеството нафта),доказано.просто приемаме факта ,че живеем в държавата на абсурдите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар