Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на Либра 1.9 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Изчакай до следващите студове. Обзалагам се, че пак ще имаш същия проблем, но дано греша. В повечето случаи нищо не се оправя току-така само. Надявам се да съм лош пророк.

    Сега и да тръгнеш да я ровиш докато нямаш изявен проблем, първо никой няма да се хване да се занимава с нея и второ - няма да можеш да разбереш дали си отстранил проблема до следващото застудяване.
    Ако все пак те гложди и си се захванал с нея, можеш да свалиш разпръсквачите и да измериш компресията. Ако компресията е добра - профилактика на разпръсквачите.

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #32
      За сега си пали съвсем добре. Втори резервоар със скъпа нафта. Проверих и обратното на дюзите. Не претендирам за точно мерене, но:

      1. 49 мл.
      2. 40 мл.
      3. 40 мл.
      4. 50 мл.

      Теста е за 5 минути.

      Коментар


        #33
        Ако е за 5 минути на топъл мотор излишното е добре.

        Коментар


          #34
          Здравейте колеги, изчетох дискусията по проблема, като горе- долу имам сходен такъв. Та по същество, карам Крома със същия мотор 1.9/120к.с. Проблема при мен е следния: При първия пуск на студен двигател запалваше на втория оборот с едно подгряване. И тъй като след 200м. трябва да спра и загася мотора, следващото палене иска доста въртене. Махнах ДПФ-а и ЕГР-а, но проблема си остана. От около десетина дена и първото палене ми е с доста въртене, около 7,8 до 10 оборота. При топъл мотор няма никакъв проблем. Благодаря предварително!

          Коментар


            #35
            deqnak__ написа: Преглед на мнението
            Пробвах дори без да изчакам подгрева. Пали си веднага.
            Недей лежи на тази кълка ти... На където отиваш ти аз от там се връщам след 3/4/5 г мъки...
            утре ще изпраска - 15 и си оставаш на котва....
            Считай го това като аванта от бог да си отстраниш проблема където и да ти е!!!

            Коментар


              #36
              deqnak__ написа: Преглед на мнението
              Колеги, от както паднаха температурите под 0 паля много трудно при първо палене. Мерил съм обороти и налягане в рейла според мен са наред.

              Свещите са сменяни последователно като са горели. Само една е стара. Другите две са на 2 години (Беру) и на една година 2 Искра. Премерени са и дават 1.6 ома съпротивление с китайски мултицед. Веднъж запалила след това няма никакви проблеми. Трябва да престой дълго време при ниски температури за да го направи пак. Прилагам един лог на налягането и няколко клипа от паленето:

              https://www.youtube.com/watch?v=7yqVANb02G0&t=10s

              https://www.youtube.com/watch?v=ij9OabELkjo

              И малко пушек като запали:

              https://www.youtube.com/watch?v=Tkl5y5tIqvY
              Ето как пали френската мадама на горе долу колко тебе -5

              https://goo.gl/photos/NPcuhkNZYkM5nUq59

              Коментар


                #37
                Хич и не ми е много до радост. Знам, че от само се бе си проблема няма да се реши. За мое успокоение ще сваля дюзите за тест. Дори да им няма нищо поне ще знам, че го е показал стенд а не едни маркучета. По моя край температурата не е падала под нула. За сега паля добре. Днес на +2 пропуши малко повече, но за около минута и 2-3 изминати километра спря. 4-ти резервоар зареждам Екто. Преди на места където ми е пропушвала зверски (включване в магистралата на пътен възел Ихтиман) сега не го прави. Колата си има динамика и ускорява добре, реагира си бързо на газта. Има едно леко като придръпване на 2-ра скорост при 1100-1500 оборота.

                Коментар


                  #38
                  Колеги май колата сама си каза какво и е. Стартера умря от веднъж. Просто не завъртя повече. При запалване казваше едно ЦЪК и толкова. Сменени, четки, шалтер и бендикс и сега върти като хеликоптер. Все, че според логовете колата вдигаше обороти. Но сега върти в пъти по-бързо.

                  Коментар


                    #39
                    Събуждам темата отново. Със падането на температурите проблема се върна. Със абсолютно същата симптоматика. По празниците ще махам дюзите.

                    Коментар


                      #40
                      Чисто хипотетично, от опит, има вариант да е пробила съвсем леко гарнитурата между два цилиндъра и тогава симтоматиката е точно такава - трудно първо палене, после няма ядове. Може и температурен датчик да се ебава. На Кордобата (ТДИ 110 к.с.) като му правиха чиповете му коригираха таблицата за студен старт и почна да пали без проблем, преди това въртеше до припадък и почваше да пали последователно цилиндрите с ужасен трясък и вибрации.
                      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                      Коментар


                        #41
                        да премерете компресията
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          На JTD през отворите на дюзите ли се мери? Питам за да съвпадне с махането им. Но все си мисля, че да върви колата и да има загуба на компресия са две несъвместими неща.

                          Коментар


                            #43
                            deqnak__ написа: Преглед на мнението
                            На JTD през отворите на дюзите ли се мери? Питам за да съвпадне с махането им. Но все си мисля, че да върви колата и да има загуба на компресия са две несъвместими неща.
                            Може би щеше да си прав ако нящой от законите на физиката нямаха пръст тук.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              И ти си прав, че има общо с компресията. Смених и четирите дюзи с други рециклирани. Като при ваденето на старите лъсна проблема. Прегоряла дифтунга на трета. От там е губила компресия. Още не съм я палил студена. Но за сега мога да кажа, че работи доста по-меко.

                              Коментар


                                #45
                                От там ще губи компресия на един цилиндър не на всичките.

                                Коментар

                                Working...
                                X