Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на Либра 1.9 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако всеки ден въртиш по много и караш на късо, може да има нужда да се зареди... Но не мисля, че от него, реално проблема, специалиста ти е казал по - горе, ако си мерил дюзите остава компресия, иди да ти я замерят някъде.

    Коментар


      #17
      specialista написа: Преглед на мнението
      Колега,внимателно анализирах лога.
      1.Поздравления за положения труд.По-голямата част от лога е просто не нужен.
      2.Чак на края на 13 стр. има данни за завъртане на стартера.Това което прави впечатление е
      че оборотите са в норма,налягането се достига бързо.Дори се вижда на няколко пъти че колата
      припалва и угасва.На това трябва да обърнеш внимание!Няма как да се върти мотора със над 250 об.като на няколко пъти има регистрирани до 600 об.
      налягането да е над 500 бара и колата да не ще да заработи.Така че аз лично бих направил следното:Затапване на ЕГР-а;Проверка състоянието на дюзите и за финал
      проверка на компресията.
      Успех!
      Все пак за да сме пределно ясни, колата заработва. Края на този лог е е когато колата вече е запалила.

      Коментар


        #18
        Това се вижда разбира се,само че като се събере две и две трябва да е равно на четири.
        А в случая на този мотор не му се смята.
        Както го казвахме едно време:бензин да те удави,ток да те убие ,а не ще да запали!
        Успех!

        Коментар


          #19
          Колеги май ще излезе къде е скрит заека. Днес реших да я покарам до работа с идея за тест на акумулатора. Малко след като излязох и грейна "check engine". Но колата си продължи да работи добре и аз си отидох до София (живея в Ихтиман). На дииагностика показа P1320 (грешка синхронизация). Вариантите са от кофти датчици до прескочил зъб.

          Коментар


            #20
            Бош сервиз немогат да кажат нищо без да са вързали дюзите на стенд. Малко са им високи цените за тази операция. Колега Specialista бихте ли ми дали цена за диагностика на 4 броя дюзи? (на лично)

            Коментар


              #21
              Какво стана със синхронизацията, защо се насочваш към дюзите след като ти е дало определена грешка.

              Коментар


                #22
                Не я дава тази грешка. Много рядко я дава за да хвана някаква закономерност. А и знам, че при дълго въртене на стартер пак може да я даде.

                Коментар


                  #23
                  deqnak__ написа: Преглед на мнението
                  Колеги май ще излезе къде е скрит заека. Днес реших да я покарам до работа с идея за тест на акумулатора. Малко след като излязох и грейна "check engine". Но колата си продължи да работи добре и аз си отидох до София (живея в Ихтиман). На дииагностика показа P1320 (грешка синхронизация). Вариантите са от кофти датчици до прескочил зъб.
                  По този твой пост разбирам че я е показала по-време на движение а не докато си я въртял и палил.
                  Датчика може да се влияе от температурата и да дава проблеми.

                  Коментар


                    #24
                    Не съм скаран с електрониката. Ще му видя картинката на осцилоскоп.

                    Коментар


                      #25
                      Все ми се иска да закача дюзите на стенд. Мисля, че тук колегата Specialist би помогнал.

                      Коментар


                        #26
                        Ще ви разкажа една случка от тази седмица.Рено Еспейс 4 2,2 dci .
                        Колата не пали.Закачам на диагностика,обороти в норма,налагането го вдига веднага.
                        Колата не пали,от ауспуха няма пушек.Викам си тая кола няма синхронизация.Сменям
                        датчика на разпределителния вал(в случая е на помпата)и колата започна с първо завъртане да припалва
                        и после няма никой.И така при всеки опит.Отново я закачам и този път обаче записва грешка
                        за високо напрежение към 2-ра дюза.Викам си ето го проблема само да разберем какво не му харесва на тоя комп.
                        И така отивам от пред с идеята да изключа буксата на втора дюза и да пробвам,пак същото.Тук трябва да уточня
                        че първо изключих втората от към ангренажа.Сетих се че френските се броят от маховика.Посягам да изключа буксата,
                        но нещо ми се стори странно в кабелите и почнах да развивам оплетката им и стигнах до оголени кабели които се опираха.
                        Разделих ги и колата си запали все едно никога не е имала проблеми.Ако не беше записала тази грешка за напрежението
                        към дюзата няма идея дали и кога щях да открия проблема.Мисля че бях много полезен с информацията.Тази логика за
                        проверка е валидна за всички марки,така че действайте.А иначе за дюзите не го мисли толкова.За колеги от форума има промоции.
                        Успех!
                        Последна редакция от specialista; 23.01.2017, 00:20.

                        Коментар


                          #27
                          deqnak__ написа: Преглед на мнението
                          Все ми се иска да закача дюзите на стенд. Мисля, че тук колегата Specialist би помогнал.
                          Това с дюзите е много препоръчително. Дори и да нямаш изразен проблем е добре да се видят профилактично - ще има само позитивен ефект върху работата на мотора.
                          На мой колега Тойотата се държеше по подобен начин на твоята - не иска да пали на студено, изпушва бяло. След ревизия на дюзите колата пали чакмак на -15.

                          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                          Коментар


                            #28
                            И ето какво става като се вдигнат температурите. Дали е от стгнала нафта или това е до следващото застудяване?

                            https://www.youtube.com/watch?v=dwrvpE3kAQk

                            Коментар


                              #29
                              При днешните температури не е нужно да подгряваш два пъти. Ако я подгрееш само веднъж какво се случва, пак ли така пали?
                              Ако ти е стегнала нафтата, няма да можеш въобще да запалиш - играли сме го този филм. Отделно, че след като запали и поработи колата, горивото отпуска.

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар


                                #30
                                Пробвах дори без да изчакам подгрева. Пали си веднага.

                                Коментар

                                Working...
                                X