Ако всеки ден въртиш по много и караш на късо, може да има нужда да се зареди... Но не мисля, че от него, реално проблема, специалиста ти е казал по - горе, ако си мерил дюзите остава компресия, иди да ти я замерят някъде.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на Либра 1.9 ЖТД
Collapse
X
-
specialista написа: Преглед на мнениетоКолега,внимателно анализирах лога.
1.Поздравления за положения труд.По-голямата част от лога е просто не нужен.
2.Чак на края на 13 стр. има данни за завъртане на стартера.Това което прави впечатление е
че оборотите са в норма,налягането се достига бързо.Дори се вижда на няколко пъти че колата
припалва и угасва.На това трябва да обърнеш внимание!Няма как да се върти мотора със над 250 об.като на няколко пъти има регистрирани до 600 об.
налягането да е над 500 бара и колата да не ще да заработи.Така че аз лично бих направил следното:Затапване на ЕГР-а;Проверка състоянието на дюзите и за финал
проверка на компресията.
Успех!
Коментар
-
Колеги май ще излезе къде е скрит заека. Днес реших да я покарам до работа с идея за тест на акумулатора. Малко след като излязох и грейна "check engine". Но колата си продължи да работи добре и аз си отидох до София (живея в Ихтиман). На дииагностика показа P1320 (грешка синхронизация). Вариантите са от кофти датчици до прескочил зъб.
Коментар
-
deqnak__ написа: Преглед на мнениетоКолеги май ще излезе къде е скрит заека. Днес реших да я покарам до работа с идея за тест на акумулатора. Малко след като излязох и грейна "check engine". Но колата си продължи да работи добре и аз си отидох до София (живея в Ихтиман). На дииагностика показа P1320 (грешка синхронизация). Вариантите са от кофти датчици до прескочил зъб.
Датчика може да се влияе от температурата и да дава проблеми.
Коментар
-
Ще ви разкажа една случка от тази седмица.Рено Еспейс 4 2,2 dci .
Колата не пали.Закачам на диагностика,обороти в норма,налагането го вдига веднага.
Колата не пали,от ауспуха няма пушек.Викам си тая кола няма синхронизация.Сменям
датчика на разпределителния вал(в случая е на помпата)и колата започна с първо завъртане да припалва
и после няма никой.И така при всеки опит.Отново я закачам и този път обаче записва грешка
за високо напрежение към 2-ра дюза.Викам си ето го проблема само да разберем какво не му харесва на тоя комп.
И така отивам от пред с идеята да изключа буксата на втора дюза и да пробвам,пак същото.Тук трябва да уточня
че първо изключих втората от към ангренажа.Сетих се че френските се броят от маховика.Посягам да изключа буксата,
но нещо ми се стори странно в кабелите и почнах да развивам оплетката им и стигнах до оголени кабели които се опираха.
Разделих ги и колата си запали все едно никога не е имала проблеми.Ако не беше записала тази грешка за напрежението
към дюзата няма идея дали и кога щях да открия проблема.Мисля че бях много полезен с информацията.Тази логика за
проверка е валидна за всички марки,така че действайте.А иначе за дюзите не го мисли толкова.За колеги от форума има промоции.
Успех!Последна редакция от specialista; 23.01.2017, 00:20.
Коментар
-
deqnak__ написа: Преглед на мнениетоВсе ми се иска да закача дюзите на стенд. Мисля, че тук колегата Specialist би помогнал.
На мой колега Тойотата се държеше по подобен начин на твоята - не иска да пали на студено, изпушва бяло. След ревизия на дюзите колата пали чакмак на -15.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
И ето какво става като се вдигнат температурите. Дали е от стгнала нафта или това е до следващото застудяване?
https://www.youtube.com/watch?v=dwrvpE3kAQk
Коментар
-
При днешните температури не е нужно да подгряваш два пъти. Ако я подгрееш само веднъж какво се случва, пак ли така пали?
Ако ти е стегнала нафтата, няма да можеш въобще да запалиш - играли сме го този филм. Отделно, че след като запали и поработи колата, горивото отпуска.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар