Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на Либра 1.9 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене на Либра 1.9 ЖТД

    Колеги, от както паднаха температурите под 0 паля много трудно при първо палене. Мерил съм обороти и налягане в рейла според мен са наред.

    Свещите са сменяни последователно като са горели. Само една е стара. Другите две са на 2 години (Беру) и на една година 2 Искра. Премерени са и дават 1.6 ома съпротивление с китайски мултицед. Веднъж запалила след това няма никакви проблеми. Трябва да престой дълго време при ниски температури за да го направи пак. Прилагам един лог на налягането и няколко клипа от паленето:

    https://www.youtube.com/watch?v=7yqVANb02G0&t=10s

    https://www.youtube.com/watch?v=ij9OabELkjo

    И малко пушек като запали:

    https://www.youtube.com/watch?v=Tkl5y5tIqvY
    Прикачени файлове

    #2
    а сети ли се да провериш дали идва напрежение до свещите?

    Коментар


      #3
      Мисля сега това да направя. Не знам как се управлява лампата, но не алармира за проблем с подгрева.

      Коментар


        #4
        Проблем с подгрева няма. Знам за пушенето, че виновник може и да е ЕГР-а. Свалих го. В идеално състояние е. Чета разни коментари, че така се държи при пропуск на някоя дюза. Имам едно като цъкане на клапан, чиято честота се променя с оборотите и като загрее изчезва. Имам и едно треперене на волана до около 1100 оборота в минута на празен ход.

        Коментар


          #5
          Стендоване на разпръсквачи и проверка на компресия.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            ако наистина ти е всичко наред с подгрева,измери си компресията,няма как този мотор да не пали,па особено ако си има подгрев

            Коментар


              #7
              Мотора пали. След повече въртене но пали. Веднъж запалила може цял ден да си я гасиш и палиш и няма проблеми.

              Коментар


                #8
                Мисля че имам основание да се съмнявам в доставката на гориво.
                Иначе няма как да се обясни припалването,макар и за секунда.

                Коментар


                  #9
                  Сега идвам от Бош сервиз. Диагностика неможа да хване нищо. Релето включва. Свещите са здрави. Тест на обратна нафта не дава ядове. Ето ти една добавка и карай с нея. Вика можело някоя дюза да запича на студено.

                  п.п. Все пак колата беше и солидно загряла.
                  Последна редакция от deqnak__; 03.01.2017, 13:57.

                  Коментар


                    #10
                    Колко мл връщат дюзите за 1мин?
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Това не видях точно, че те слагат да седнеш на един стол докато тестват, но в шишенцата да е имало малко колкото да ги зацапа. Да кажем около 1 мм на око. Свещите неразбрах как премери, че до тях отива напрежение. Аз неможах. доста са дълбоко. Единствено мога да измеря на краката на релето, но това не съм го правил. Вика ми релето щрака и ток до свещите ходи.

                      Коментар


                        #12
                        8.1.2о17 -16 градуса. Пак запали с доста въртене. Сложил съм да мери и ЕГР. Според мен не е от него.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Колега,внимателно анализирах лога.
                          1.Поздравления за положения труд.По-голямата част от лога е просто не нужен.
                          2.Чак на края на 13 стр. има данни за завъртане на стартера.Това което прави впечатление е
                          че оборотите са в норма,налягането се достига бързо.Дори се вижда на няколко пъти че колата
                          припалва и угасва.На това трябва да обърнеш внимание!Няма как да се върти мотора със над 250 об.като на няколко пъти има регистрирани до 600 об.
                          налягането да е над 500 бара и колата да не ще да заработи.Така че аз лично бих направил следното:Затапване на ЕГР-а;Проверка състоянието на дюзите и за финал
                          проверка на компресията.
                          Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Току що затапих ЕГР. Колата си пали сега защото е загряла. Промяна в димноста не усетих. Пушека е сив. до и на загряла кола. Ако вдигна рязко оборотите (форсирам я) пушека става черен. Докато се въртях покрай тръбата на ЕГР-а ми се стори, че на 4-ти цилиндър дюзата е мокра в основата. Много трудно се вижда. Сега чакам да поизстине двигателя и ще пробвам има ли ефект затапването.

                            Коментар


                              #15
                              Е и ЕГР-не е. Но много тежко върти. Може ли този акумулатор да му пада тока? Вижда се и от лога. Аз винаги изключвам акумулатор с успокоението, че е купен август месец. Утре мисля да ходя да го мерят.

                              Коментар

                              Working...
                              X