Сега очаквам след като си намерил цедката да споделиш запали ли колата???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Low oil preassure и бял пушек
Collapse
X
-
Днес носих цедката на ултразвук но същата работа монтирах запали за 5секунди и угасна и повече няма палене,утре пак като я пробвам пак пали за 5 сек.и край.направих тест със спринцовки на излишната нафта на дюзите като логиката е че ако дюза не работи ще хвърля повече нафта в излишната на всяка дюза закачих шлаух със спринцовка на него и въртяне на стартер,всички показаха относително едно ниво на горивото вече се чудя какво да опитвам.
Коментар
-
Добре де а чете ли коректно оборотите и какво се случва със синхронизацията?
Виждам че не те е страх да се цапаш,ще помогна,може и по телефона.
Ако те интересува пиши на лични.Последна редакция от specialista; 23.01.2017, 21:54.
Коментар
-
Моя проблем май ще се окаже турбината,днес при поредните мъки да запаля колата стигнах до извода че не и достига въздух разкачих тръбата която идва от турбината горе при смукателния колектор, и запали веднага, започнах да разглобявам въздушните пътища но не открих никъде запушване.Очаквах интеркулера да е задръстен или въздушния филтър нещо да се е размекнал и запушил тръбите но не,пипнах оста на турбината и открих че има радиален луфт а именно заради нея карам със препоръчаното от завода масло вече 10 години а именно Selenia 5W40,купих колата 2007год тригодишна и само с това съм карал, дали е възможно турбината толкова да се е скапала че да не пуска никакъв въздух към цилиндрите.
Всъщност колата само запали страшно много пуши и от ауспуха и от разкаченото място и не се форсира.Последна редакция от sashokoem; 27.01.2017, 17:50.
Коментар
-
От луфта на турбината точно няма как да не палиш. Има допустим радиален луфт на оста - твоят колко е вече.... Може това с маркуча да е било чиста случайност. Остави ли я да поработи? Изчисти ли се пушека? Какво стана като върна маркуча? Пробва ли да я запалиш повторно още няколко пъти без маркуча и след като сглоби всичко?
Провери си изолацията горе на капака, в зоната откъдето колата ти дърпа въздух. При Stilo не знам от къде дърпа, но при Браво-Брава-Мареа е често срещан проблем.Последна редакция от PSG; 27.01.2017, 23:21.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Според мен трябва да сваля турбината защото мисля че тя не пуска абсолютно никакъв въздух към двигателя може би има запушване ,като стегна тръбата от турбината към смук.колектор колата не пали и при въртене на стартер мирише на сурова нафта разделя ли тръбата от колектора веднага пали но пуши много и не се форсира може би защото турбината не нагнетява
Коментар
-
Забрави я тази теория. За да се изфорсира двигателя ти разтоварен на празен ход не ти трябва свръхпълнене. На празен ход турбината не може и да вдигне високо налягане.
Добре, запали си двигателя, остави го да работи на празен ход, и виж дали има поток от въздух през маркуча. Трябва да подухва леко. Опитай се да изфорсираш (ако изобщо можеш, защото имаш проблем) - от маркуча трябва да духне здраво. Това ще ти гарантира, че запушване нямаш. И с изкаран маркуч на турбината колата ти трябва да пали безпроблемно и да работи спокойно на празен ход без да пуши, камо ли пък бяло!
Проблемът ти според мен далеч не е запушване и няма нищо общо с турбокомпресора. Имаш проблем с горивната система. Проверено ли е зацепването на ангренажа? Не знам при какво разминаване компютърът хваща проблем със синхронизацията и спира да пали изобщо.
Колегата ivel ти каза, иди на диагностика и вижте параметрите на колата.Последна редакция от PSG; 27.01.2017, 23:22.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар