Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сурова нафта Пунто 1,9 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сурова нафта Пунто 1,9 ЖТД

    Здравейте колеги.

    Става въпрос за Fiat Punto 1.9 JTD, 80hp 2000г.
    Имам слденият проблем с моята таратайка. От известно време наблюдавам висок разход на гориво и загуба на мощност (особено след 2600 оборота). В ниските обороти също е по-тромава от преди. Колата е с премахнат катализатор и запуше EGR клапан. При магистрално каране губи голямо количество нафта, която не мога да определя от къде тече. По ГНП-то, горивния филтър и разпръсквачите (маркучите за обратна нафта също) няма следи от течове. При обороти над 3000 задният капак на колата става в пръски сурова нафта (огромно количество), хвърля дори и на стъклото

    При скорост 150 км./ч. ми изпразни малко повече от 1/4 от резервоата (Пловдив-София), като обикновенно за тази дестинация, при тази скорост ми изгаря на половината на това количество.
    Punto 1.9JTD

    #2
    Откачен маркуч за връщащата нафта от щуцера на сондата или счупен щуцер.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Къде е тази сонда?
      Punto 1.9JTD

      Коментар


        #4
        Дебитомер
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Дебитомера изглежда да е ОК. Не вдига грешка в Multiecuscan-а. При разкачен пак хвърля сурово гориво и още по-зле върви колата.
          Punto 1.9JTD

          Коментар


            #6
            Откачен маркуч за връщащата нафта от щуцера на сондата или счупен щуцер.
            Тези мотори така бързо въртят нафтата през линията за обратна нафта. Правили сме опит със захранване на мотора от бутилка с нафта поставена в моторния кош. Ужас, само дето не останахме на пътя, нафтата изчезна за нула време към резервоара.
            При мен на мареята имах случай с падане на тапата за обратната нафта на последната дюза. И то защо, защото при проверка на дюзите, майстора не стига че не беше сложил нови дефтунги, но и импровизирал тапа със силиконов шлаух затапен с болче и белята на лице. Моторът олян с нафта, резервоара поизпразнен.
            Така че Колега, щом отзад е изпръскана с нафта, както е написал колегата iliyan, гледай линията за обратна нафта влизаща в сондата. На мареята сондата се намира в багажника в ъгъла в близост до задна дясна гума, под постелката.
            Последна редакция от Flow; 15.12.2016, 13:11.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар

            Working...
            X