След 100 хил. км по пътищата на България и Европа, дойде и първият ми проблем с двигателя на Кромата.
Проблемът се проявява в краткотрайни прекъсвания в работата на двигателя, понякога едва забележими, понякога доста неприятни, по време на движение. Иначе колата си върви, ускорява нормално, развива скорост... Като започне по-силно да прекъсва, светва чека. След известно време всичко се оправя само - прекъсванията спират, чека остава да свети, но на другата сутрин и той не свети, все едно нищо не е било.
Закачих колата на МЕС (при светнал чек), показва проблем с дюзата на 3-ти цилиндър, като казва, че грешката в момента я няма, а е записана от преди. Утре на първо време ще сменя горивния филтър, че при предишната смяна на масло го прескочих (на две смени на масло сменям веднъж горивен). Ще огледаме и буксите на въпросната дюза.
Все ми се струва, че проблемът е по-скоро електрически, отколкото механичен - защото не е постоянен, а се появява от време на време (досега - 2 пъти общо за последните 10 дни).
Иначе колата си пали без проблем, макар да имам проблем с релето на подгревните свещи. Тях съм ги мерил и 4-те - работят, но ми изписва "проблем в релето на свещите" - най-вероятно въпросното реле си е заминало. Но не за това е поста.
Някой има ли предположения за описания по-горе проблем?
Проблемът се проявява в краткотрайни прекъсвания в работата на двигателя, понякога едва забележими, понякога доста неприятни, по време на движение. Иначе колата си върви, ускорява нормално, развива скорост... Като започне по-силно да прекъсва, светва чека. След известно време всичко се оправя само - прекъсванията спират, чека остава да свети, но на другата сутрин и той не свети, все едно нищо не е било.
Закачих колата на МЕС (при светнал чек), показва проблем с дюзата на 3-ти цилиндър, като казва, че грешката в момента я няма, а е записана от преди. Утре на първо време ще сменя горивния филтър, че при предишната смяна на масло го прескочих (на две смени на масло сменям веднъж горивен). Ще огледаме и буксите на въпросната дюза.
Все ми се струва, че проблемът е по-скоро електрически, отколкото механичен - защото не е постоянен, а се появява от време на време (досега - 2 пъти общо за последните 10 дни).
Иначе колата си пали без проблем, макар да имам проблем с релето на подгревните свещи. Тях съм ги мерил и 4-те - работят, но ми изписва "проблем в релето на свещите" - най-вероятно въпросното реле си е заминало. Но не за това е поста.
Някой има ли предположения за описания по-горе проблем?
Коментар