Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва мотора и светва чек-а на Крома 1.9 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсва мотора и светва чек-а на Крома 1.9 16v

    След 100 хил. км по пътищата на България и Европа, дойде и първият ми проблем с двигателя на Кромата.
    Проблемът се проявява в краткотрайни прекъсвания в работата на двигателя, понякога едва забележими, понякога доста неприятни, по време на движение. Иначе колата си върви, ускорява нормално, развива скорост... Като започне по-силно да прекъсва, светва чека. След известно време всичко се оправя само - прекъсванията спират, чека остава да свети, но на другата сутрин и той не свети, все едно нищо не е било.
    Закачих колата на МЕС (при светнал чек), показва проблем с дюзата на 3-ти цилиндър, като казва, че грешката в момента я няма, а е записана от преди. Утре на първо време ще сменя горивния филтър, че при предишната смяна на масло го прескочих (на две смени на масло сменям веднъж горивен). Ще огледаме и буксите на въпросната дюза.
    Все ми се струва, че проблемът е по-скоро електрически, отколкото механичен - защото не е постоянен, а се появява от време на време (досега - 2 пъти общо за последните 10 дни).
    Иначе колата си пали без проблем, макар да имам проблем с релето на подгревните свещи. Тях съм ги мерил и 4-те - работят, но ми изписва "проблем в релето на свещите" - най-вероятно въпросното реле си е заминало. Но не за това е поста.
    Някой има ли предположения за описания по-горе проблем?

    #2
    Възможно е по някаква причина ако не е в буксата или окабеляването към инжектора на 3-ти цилиндър ,да се окаже че електрически самият той да прекъсва. В такива случаи за да отпадне съмнението от инжектора се разменя със съседния по място инжектор с нови дифтунги и се сменят кодовете в компютъра. При това положение ако прехвърли проблема на другия цилиндър, то прекъсва инжектора, ако остане на същия цилиндър от преди смяната то е или букса, кабел или в краен случай компютър инжекционен.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Много по-лесно е четирите дюзи едновременно на стенда и веднага се разбира коя прави номера,без да е белязана и т.н.

      Коментар


        #4
        Бягай при Жоро при първа възможност, щото ако си мислиш, че дюзите са ти здрави - в голяма, не .... огромна заблуда си !

        A иначе - елърн, пинаут, мултицет и .....
        Последна редакция от emzo; 06.12.2016, 11:03.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ще бягам, ама само ако работи между Коледа и Нова година? А?

          Коментар


            #6
            Като патил от същото, на 1.9 JTDM, мога да заявя, че почти със сигурност проблемът ти ще се реши със смяна на буксата на 3-ти инжектор, с такава от CF2 двигател - JTD 80, 130, 136, 140, 150.

            Буксите на CF3/CF4 двигателите редовно дават ядове, и то конкретно, на 3-ти инжектор.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Tempras написа: Преглед на мнението
              Като патил от същото, на 1.9 JTDM, мога да заявя, че почти със сигурност проблемът ти ще се реши със смяна на буксата на 3-ти инжектор, с такава от CF2 двигател - JTD 80, 130, 136, 140, 150.

              Буксите на CF3/CF4 двигателите редовно дават ядове, и то конкретно, на 3-ти инжектор.
              Ето това категорично мнение ме изкефи максимално и ще се радвам да е така!
              Според мен:
              1) Проверка на буксата и ако не....
              2) При Specialista.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #8
                Засега, след напръскването с контактен спрей на буксата, проблемът не се е появявал вече седмица.
                Като я извадих ми се видя, че клемите са леко окислени (ръждясали).
                Ще я видим как ще е занапред.
                Последна редакция от Immortal; 14.12.2016, 23:04.

                Коментар


                  #9
                  Tempras написа: Преглед на мнението
                  Като патил от същото, на 1.9 JTDM, мога да заявя, че почти със сигурност проблемът ти ще се реши със смяна на буксата на 3-ти инжектор, с такава от CF2 двигател - JTD 80, 130, 136, 140, 150.

                  Буксите на CF3/CF4 двигателите редовно дават ядове, и то конкретно, на 3-ти инжектор.
                  Тези двигатели страдат точно от този проблем. Букса на трети инжектор ,защото е прегънат кабела.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Ето това категорично мнение ме изкефи максимално и ще се радвам да е така!
                    Според мен:
                    1) Проверка на буксата и ако не....
                    2) При Specialista.
                    След почти двумесечно безпроблемно вървене, вчера пак се появи проблема, като този път беше много жесток. Имах чувството, че колата ще се разпадне от претрисане. Закачих я на лаптопа - показва неработещи 2-ра и 3-та дюза.
                    Проблемът се оказа точно това - за разлика от буксите при jtd, на които кабелчетата излизат направо, при jtdm излизат под 90 градуса, като точно вътре в прегъвката се прекъсват.
                    Проблемът вече е решен - буксите на 2-ри и 3-ти цилиндър са сменени с такива от 1.9 jtd, които в една морга ми дадоха безплатно.
                    Страх ме е да си помисля, ако колата я караше жена и с това зверско претрисане я беше вкарала в сервиз в София... колко ли пари щяха да я одрусат и какви ли глупости щяха да ѝ наговорят?
                    Последна редакция от Immortal; 03.02.2017, 18:40.

                    Коментар


                      #11
                      Immortal написа: Преглед на мнението
                      След почти двумесечно безпроблемно вървене, вчера пак се появи проблема, като този път беше много жесток. Имах чувството, че колата ще се разпадне от претрисане. Закачих я на лаптопа - показва неработещи 2-ра и 3-та дюза.
                      Проблемът се оказа точно това - за разлика от буксите при jtd, на които кабелчетата излизат направо, при jtdm излизат под 90 градуса, като точно вътре в прегъвката се прекъсват.
                      Проблемът вече е решен - буксите на 2-ри и 3-ти цилиндър са сменени с такива от 1.9 jtd, които в една морга ми дадоха безплатно.
                      Страх ме е да си помисля, ако колата я караше жена и с това зверско претрисане я беше вкарала в сервиз в София... колко ли пари щяха да я одрусат и какви ли глупости щяха да ѝ наговорят?

                      Предполагам не повече от две нови дюзи + смяна калибрация кодиране а може и за еко рециклиране за старите че просто така небива да се хвърлят в боклука ,и накрая пак ще се появи проблема щото не са сменили конекторите и се почва лоша нафта некачествен филтър и т.н. общо взето всичко е до късмет.

                      Коментар


                        #12
                        panasonic1 написа: Преглед на мнението
                        Предполагам не повече от две нови дюзи + смяна калибрация кодиране а може и за еко рециклиране за старите че просто така небива да се хвърлят в боклука ,и накрая пак ще се появи проблема щото не са сменили конекторите и се почва лоша нафта некачествен филтър и т.н. общо взето всичко е до късмет.
                        След което се почва "италиански боклук", "мани го тоя кенеф", "купи Фиат да те е яд", "тия жабари само спагети могат да правят правят", писва ти, продаваш колата на части, защото "моторът е издухан" и никога повече не искаш да си помислиш за италианска кола. Нещо такова.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          ми нека си карат фолксвагени,ако може пд и да се кефят,може би и изпитват плацебовия ефект.швабите напослкедък са много осрани.пример-б класа на 40к с разбит кормилен накрайник(външен),на 160к разбит вътрешен(това при никой автомобил не се случва) още разчитат на името си ,ама докога.

                          Коментар

                          Working...
                          X