Приятели имам теч на антифриз отзад под голектора. Че е от гарнитурата съм сигурен. Много малко обаче споделям опасенията на майсторите за спукана глава/блок/колектор. Това е така защото не са налични никои от симптомите на спукана глава а именно: маслото си е чисто, антифриза не съдържа масло, мошността не се е променила. Теча обаче не е никак малък. В момента колата се разглобява и затова бързам да споделя че да не ме изпързалят. В най-лекия случай според думите на майсторите ще сменят гарнитурата и ще шлайфат главата. Питам обаче понеже знам че колата не е прегряла дали е нужно шлайфане. Може ли да се проври дали е изкривена и да избегнем шлайфането. Ако разбирасе не се окаже че наистина е спукана главата. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля помощ Пунтото!
Collapse
X
-
Re: Моля помощ Пунтото!
Убеди се още веднъж дали наистина течът е от гарнитурата.Щото на главата има едни ТАПИ с диаметър колкото 1 стотинка и те често сдават багажа. Дано е от тях!gumzata написа:Приятели имам теч на антифриз отзад под голектора. Че е от гарнитурата съм сигурен. Много малко обаче споделям опасенията на майсторите за спукана глава/блок/колектор. Това е така защото не са налични никои от симптомите на спукана глава а именно: маслото си е чисто, антифриза не съдържа масло, мошността не се е променила. Теча обаче не е никак малък. В момента колата се разглобява и затова бързам да споделя че да не ме изпързалят. В най-лекия случай според думите на майсторите ще сменят гарнитурата и ще шлайфат главата. Питам обаче понеже знам че колата не е прегряла дали е нужно шлайфане. Може ли да се проври дали е изкривена и да избегнем шлайфането. Ако разбирасе не се окаже че наистина е спукана главата. Благодаря!
Според мен трябва да се шлайфа главата.Имал съм такъв случай, не шлайфаха и издържа точно 1.5г... хайде пак сваляне и т.н.Колата не беше прегрявана, просто гарнитурата беше изтървала и хвърляше много масло.Смени и болтовете на главата с нови.Успех!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Залагам на гарнитура на главата!Щом е избила навън няма как да ти се омеши с маслото!Нова гарнитура,шлайф на главата,дано се сетят да погледнат и блока как е
и си ти!П.С-Накарай ги да ти видят и гумичките на клапаните-защото ако са тръгнали да спичат по добре си ги смени сега,отколкото нов ремонт след време-а и не са скъпи
Успех колега!
Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Ха-ха, искрено се радвам, че е така.. и аз един път "напълних гащите" като рукна антифриз от главата!Даже се уплаших, оставих колата в Люлин и се прибирах с таксита посред нощите! Радвам се, че е малкия дявол!gumzata написа:Нино напипа вярната посока. Нищо и няма на гарнитурата ами едната от въпросните тапи на главата е сдухала. Мерси все пак за всички мнения и препоръки
Колата отново е в играта!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар