PSG написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
rangel88
-
Здравейте ! Тъй като видях,че сте изписали супер много по темата (за което много благодаря,понеже от някои неща си нямах и представа как трябва да бъдат) Днес понеже е събота ще направя 2 замервания.Едно преди да изляза и едно след като се върна,понеже днес ще си покарам така бая.След това мисля да погледна клемите,да ги зачистя ако се налага,да развия изолирбанда които е около тях и да видя там как седят нещата,да няма прекъснато,или просто закърпено изпълнение,след това ще намажа с технически възелин клемите и акумулатора.Незнам дали ще мога да хвана и кабелите по мрежата,да няма окис някъде и оттам да идва проблем нещо,ще видим.По-късно ще напиша какво се е получило,а може и да мина през някои дет продава акумулатори и той да ми замери за по-сигурно и така.
пс.По-принцип от какъв материал е хубаво да са клемите,и ако едната примерно е месингова,а другата метална..оловна тва отразява ли се по някъв начин ? Понеже като гледам минусовата,имам чувството,че е сменяна..
пс2.Сега гледам тук гаранцията за АБ-то : Напрежение в покой : 13.88V / Напрежение на празен ход и пуснати фарове 13.87V / Напрежение при обороти над средните 14.00V / Ток при покой 30 mA...Последна редакция от Потрушенков; 19.11.2016, 09:18.
Коментар
-
rangel88
Потрушенков написа: Преглед на мнениетоЗдравейте ! Тъй като видях,че сте изписали супер много по темата (за което много благодаря,понеже от някои неща си нямах и представа как трябва да бъдат) Днес понеже е събота ще направя 2 замервания.Едно преди да изляза и едно след като се върна,понеже днес ще си покарам така бая.След това мисля да погледна клемите,да ги зачистя ако се налага,да развия изолирбанда които е около тях и да видя там как седят нещата,да няма прекъснато,или просто закърпено изпълнение,след това ще намажа с технически възелин клемите и акумулатора.Незнам дали ще мога да хвана и кабелите по мрежата,да няма окис някъде и оттам да идва проблем нещо,ще видим.По-късно ще напиша какво се е получило,а може и да мина през някои дет продава акумулатори и той да ми замери за по-сигурно и така.
пс.По-принцип от какъв материал е хубаво да са клемите,и ако едната примерно е месингова,а другата метална..оловна тва отразява ли се по някъв начин ? Понеже като гледам минусовата,имам чувството,че е сменяна..
пс2.Сега гледам тук гаранцията за АБ-то : Напрежение в покой : 13.88V / Напрежение на празен ход и пуснати фарове 13.87V / Напрежение при обороти над средните 14.00V / Ток при покой 30 mA...
Пали ти добре колата малко е мудно завъртя но тя е ждт и иска 2/3 оборота всички са така.
Дозареди го този акумулатор и виж как е . Клеймите ги мини с телената четка или за зъби ако нямаш такава.Мини през някой магазин или от тоя дето го купи да замери пак с точни уреди....
Ако караш в града ще пада....
Но като цяло това 13.5 зареждане с консуматорите е слабо при мене не пада под 14.10 с всичко...
Ама го замери с читав уред.
Ох ама той ти е чисто нов акумулатора????
Ма заредиго като хората и тези акъли че бил нов и зареден от магазина едно време сме бутали мареата едно време.... Найш ли как се бута дизел зимата????
Коментар
-
12.30V показва преди да съм запалил.След като запалих на свободен ход показваше 13.70,като пуснах абсолютно всичко което с сещам : фарове къси,дълги,габарити,нагряване на прозорец и тем подобни ..падна до 12.20 ?!? ебаси майката....сега ще излизам да карам,после пак ще замеря като е покарана известно време..Последна редакция от Потрушенков; 19.11.2016, 11:20.
Коментар
-
rangel88
ППотрушенков написа: Преглед на мнението12.30V показва преди да съм запалил.След като запалих на свободен ход показваше 13.70,като пуснах абсолютно всичко което с сещам : фарове къси,дълги,габарити,нагряване на прозорец и тем подобни ..падна до 12.20 ?!? ебаси майката....сега ще излизам да карам,после пак ще замеря като е покарана известно време..
Коментар
-
rangel88
Потрушенков написа: Преглед на мнениетоХодих при човек който продава акумулатори и той замери с товарна вилка..свободен ход --> 14.1 ..а със всичко пуснато --> 13.9 ..това е..няма пипам нищо ..благодаря ви!
Вземи го зареди този акумулатор хубаво с зарядно обаче .
Коментар
-
rangel88 написа: Преглед на мнениетоТова ако не е на дядо ми стабилизатора за темпа па на .....FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
rangel88
Flow написа: Преглед на мнениетоЩом е стабилизатора на дядо ти за темпа, що не вземеш и ти да вържеш този стабилизатор да позаредиш малко акумулатора си? На един акумулатор никога не му е излишен един "стабилизиран" подзаряд.
Инак имам предвид че кутията ми мяса като на стабилизатора.Вътре кво има само той си знае...
То повечето в магазина мерят да се мерят с моя басанак.
Чука ток трепе!
https://goo.gl/photos/66A4Nta8FtQ5Lt4Q7
https://www.google.bg/search?q=не+вк...DeyRnqv4NHM%3A
Коментар
-
rangel88 написа: Преглед на мнениетоТака по може....
Вземи го зареди този акумулатор хубаво с зарядно обаче .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
rangel88 написа: Преглед на мнениетоТова ако не е на дядо ми стабилизатора за темпа па на .....
Пожелавам ти някой ден да заредиш акумулатор със стабилизатора на дядо ти от темпа. :D
Кутията е от старо импулсно захранване, но....само кутията . Вътре е реализирана една сравнително проста, но доста стабилна схема.
С включени еднствено DRL и вентилатор на купето на празен ход.
С включени всички консуматори без вентилатори на радиатора.
Колега, на кой от двата прибора да се доверя?!Последна редакция от PSG; 19.11.2016, 19:50.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоКое да му зарежда бе?!!?? Пич спри се с простотиите. Акумолатора му е здрав и зареден. А това дето въртели дизелите по два три четири пет и там колко си пъти не го плямпай. Очаквам да го накараш иподпален вестник да натика във въздуховода.
И да топлия компрес или вестника помагат.
Комън рейл така палят 2 секудну да повърти майстор ми го е казвал.
Така пали и на брачеда ксарата
И служебни бус рено трафик е така.
Ако не знаеш.
Коментар
-
rangel88
PSG написа: Преглед на мнениетоКолега,
Пожелавам ти някой ден да заредиш акумулатор със стабилизатора на дядо ти от темпа. :D
Кутията е от старо импулсно захранване, но....само кутията . Вътре е реализирана една сравнително проста, но доста стабилна схема.
С включени еднствено DRL и вентилатор на купето на празен ход.
[ATTACH=CONFIG]101528[/ATTACH]
С включени всички консуматори без вентилатори на радиатора.
[ATTACH=CONFIG]101529[/ATTACH]
Колега, на кой от двата прибора да се доверя?!
Инак добре ди се справил..
Имаш ли регулиране на волтаж ампераж???
https://goo.gl/photos/DvZ1Z7eCSX1YH5g48
Коментар
-
Токът на заряд го избирам като избирам напреженията на вход на схемата от вторичната намотка на трафа. Необходимото напрежение на вторичната намотка при тази схема е от 18-21V.
Конкретната имплементация е със слаб траф - дава 18V на вторична. В силовата верига имам предпазен шунт, който ограничава тока до 6A, независимо колко ще дръпне акумулатора, когато е разреден и колко Ah e. Общо взето това са и възможностите на трафчето. С по-як траф схемата може да даде до 10A ток на заряд.
Имам и платка с генератор на ток, но не съм си играл да я тествам по-обстойно - това мъничко, опростено блокче върши перфектна работа.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
PSG написа: Преглед на мнениетоТокът на заряд го избирам като избирам напреженията на вход на схемата от вторичната намотка на трафа. Необходимото напрежение на вторичната намотка при тази схема е от 18-21V.
Конкретната имплементация е със слаб траф - дава 18V на вторична. В силовата верига имам предпазен шунт, който ограничава тока до 6A, независимо колко ще дръпне акумулатора, когато е разреден и колко Ah e. Общо взето това са и възможностите на трафчето. С по-як траф схемата може да даде до 10A ток на заряд.
Имам и платка с генератор на ток, но не съм си играл да я тествам по-обстойно - това мъничко, опростено блокче върши перфектна работа.
Алтернатора беше малко по як де.. Слагаш акумулатора прускаш и си готов...
Това е правено през онези години и времена дето техниката беше скъпа или нямаше пари....
Баща ми ги навиваше като електоржени направи на цялата рода направи
http://picbg.net/u/73293/57143/thumbs/795838_fr.jpg
После почна да се заиграва с кутии реостати и др.
Много е важно да е навит с мед не алуминий !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар