Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Акумулаторът ми е този от снимката - Exide Premium 77Ah, 720A стартов ток. Напрежението, при което зарядното от снимката работи е 14.4V при напълно заредена батерия и 13.8V при напълно разредена. Зарядното е самоделка, правено е от мен. Максималният ток на заряд е ограничен до 6А. Обикновено 24ч. стигат за пълно зареждане на разредена батерия - спадане на токът на заряд под 200mA
    [ATTACH=CONFIG]101526[/ATTACH]
    Това ако не е на дядо ми стабилизатора за темпа па на .....

    Коментар


      #47
      Здравейте ! Тъй като видях,че сте изписали супер много по темата (за което много благодаря,понеже от някои неща си нямах и представа как трябва да бъдат) Днес понеже е събота ще направя 2 замервания.Едно преди да изляза и едно след като се върна,понеже днес ще си покарам така бая.След това мисля да погледна клемите,да ги зачистя ако се налага,да развия изолирбанда които е около тях и да видя там как седят нещата,да няма прекъснато,или просто закърпено изпълнение,след това ще намажа с технически възелин клемите и акумулатора.Незнам дали ще мога да хвана и кабелите по мрежата,да няма окис някъде и оттам да идва проблем нещо,ще видим.По-късно ще напиша какво се е получило,а може и да мина през някои дет продава акумулатори и той да ми замери за по-сигурно и така.

      пс.По-принцип от какъв материал е хубаво да са клемите,и ако едната примерно е месингова,а другата метална..оловна тва отразява ли се по някъв начин ? Понеже като гледам минусовата,имам чувството,че е сменяна..

      пс2.Сега гледам тук гаранцията за АБ-то : Напрежение в покой : 13.88V / Напрежение на празен ход и пуснати фарове 13.87V / Напрежение при обороти над средните 14.00V / Ток при покой 30 mA...
      Последна редакция от Потрушенков; 19.11.2016, 09:18.

      Коментар


        #48
        Потрушенков написа: Преглед на мнението
        Здравейте ! Тъй като видях,че сте изписали супер много по темата (за което много благодаря,понеже от някои неща си нямах и представа как трябва да бъдат) Днес понеже е събота ще направя 2 замервания.Едно преди да изляза и едно след като се върна,понеже днес ще си покарам така бая.След това мисля да погледна клемите,да ги зачистя ако се налага,да развия изолирбанда които е около тях и да видя там как седят нещата,да няма прекъснато,или просто закърпено изпълнение,след това ще намажа с технически възелин клемите и акумулатора.Незнам дали ще мога да хвана и кабелите по мрежата,да няма окис някъде и оттам да идва проблем нещо,ще видим.По-късно ще напиша какво се е получило,а може и да мина през някои дет продава акумулатори и той да ми замери за по-сигурно и така.

        пс.По-принцип от какъв материал е хубаво да са клемите,и ако едната примерно е месингова,а другата метална..оловна тва отразява ли се по някъв начин ? Понеже като гледам минусовата,имам чувството,че е сменяна..

        пс2.Сега гледам тук гаранцията за АБ-то : Напрежение в покой : 13.88V / Напрежение на празен ход и пуснати фарове 13.87V / Напрежение при обороти над средните 14.00V / Ток при покой 30 mA...
        Аз имам чувството че от човъркане ще преебеш нещо най-накрая...
        Пали ти добре колата малко е мудно завъртя но тя е ждт и иска 2/3 оборота всички са така.
        Дозареди го този акумулатор и виж как е . Клеймите ги мини с телената четка или за зъби ако нямаш такава.Мини през някой магазин или от тоя дето го купи да замери пак с точни уреди....
        Ако караш в града ще пада....
        Но като цяло това 13.5 зареждане с консуматорите е слабо при мене не пада под 14.10 с всичко...
        Ама го замери с читав уред.
        Ох ама той ти е чисто нов акумулатора????
        Ма заредиго като хората и тези акъли че бил нов и зареден от магазина едно време сме бутали мареата едно време.... Найш ли как се бута дизел зимата????
        Последна редакция от ; 19.11.2016, 10:06.

        Коментар


          #49
          12.30V показва преди да съм запалил.След като запалих на свободен ход показваше 13.70,като пуснах абсолютно всичко което с сещам : фарове къси,дълги,габарити,нагряване на прозорец и тем подобни ..падна до 12.20 ?!? ебаси майката....сега ще излизам да карам,после пак ще замеря като е покарана известно време..
          Последна редакция от Потрушенков; 19.11.2016, 11:20.

          Коментар


            #50
            П
            Потрушенков написа: Преглед на мнението
            12.30V показва преди да съм запалил.След като запалих на свободен ход показваше 13.70,като пуснах абсолютно всичко което с сещам : фарове къси,дълги,габарити,нагряване на прозорец и тем подобни ..падна до 12.20 ?!? ебаси майката....сега ще излизам да карам,после пак ще замеря като е покарана известно време..
            Преди всичко вземи го зареди този акумулатор с каране няма да стане!!!
            Последна редакция от ; 19.11.2016, 13:35.

            Коментар


              #51
              Ходих при човек който продава акумулатори и той замери с товарна вилка..свободен ход --> 14.1 ..а със всичко пуснато --> 13.9 ..това е..няма пипам нищо ..благодаря ви!

              Коментар


                #52
                Потрушенков написа: Преглед на мнението
                Ходих при човек който продава акумулатори и той замери с товарна вилка..свободен ход --> 14.1 ..а със всичко пуснато --> 13.9 ..това е..няма пипам нищо ..благодаря ви!
                Така по може....
                Вземи го зареди този акумулатор хубаво с зарядно обаче .

                Коментар


                  #53
                  rangel88 написа: Преглед на мнението
                  Това ако не е на дядо ми стабилизатора за темпа па на .....
                  Щом е стабилизатора на дядо ти за темпа, що не вземеш и ти да вържеш този стабилизатор да позаредиш малко акумулатора си? На един акумулатор никога не му е излишен един "стабилизиран" подзаряд.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #54
                    Щом е стабилизатора на дядо ти за темпа, що не вземеш и ти да вържеш този стабилизатор да позаредиш малко акумулатора си? На един акумулатор никога не му е излишен един "стабилизиран" подзаряд.
                    При моето зарядно да ти ползвам самотелка си е ....
                    Инак имам предвид че кутията ми мяса като на стабилизатора.Вътре кво има само той си знае...
                    То повечето в магазина мерят да се мерят с моя басанак.
                    Чука ток трепе!
                    https://goo.gl/photos/66A4Nta8FtQ5Lt4Q7
                    https://www.google.bg/search?q=не+вк...DeyRnqv4NHM%3A

                    Коментар


                      #55
                      rangel88 написа: Преглед на мнението
                      Така по може....
                      Вземи го зареди този акумулатор хубаво с зарядно обаче .
                      Кое да му зарежда бе?!!?? Пич спри се с простотиите. Акумолатора му е здрав и зареден. А това дето въртели дизелите по два три четири пет и там колко си пъти не го плямпай. Очаквам да го накараш иподпален вестник да натика във въздуховода.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #56
                        rangel88 написа: Преглед на мнението
                        Това ако не е на дядо ми стабилизатора за темпа па на .....
                        Колега,
                        Пожелавам ти някой ден да заредиш акумулатор със стабилизатора на дядо ти от темпа. :D
                        Кутията е от старо импулсно захранване, но....само кутията . Вътре е реализирана една сравнително проста, но доста стабилна схема.

                        С включени еднствено DRL и вентилатор на купето на празен ход.
                        Click image for larger version

Name:	14971890_10208276171367605_869525981_n.jpg
Views:	1
Size:	87,8 KB
ID:	2094018

                        С включени всички консуматори без вентилатори на радиатора.
                        Click image for larger version

Name:	15135669_10208276171247602_1779350167_n.jpg
Views:	1
Size:	92,6 KB
ID:	2094019

                        Колега, на кой от двата прибора да се доверя?!
                        Последна редакция от PSG; 19.11.2016, 19:50.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #57
                          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                          Кое да му зарежда бе?!!?? Пич спри се с простотиите. Акумолатора му е здрав и зареден. А това дето въртели дизелите по два три четири пет и там колко си пъти не го плямпай. Очаквам да го накараш иподпален вестник да натика във въздуховода.
                          12.30 при качен в покой е малко малко... 12.50/12.60/12.80 е добре зареден. Така е и по книга!!!
                          И да топлия компрес или вестника помагат.
                          Комън рейл така палят 2 секудну да повърти майстор ми го е казвал.
                          Така пали и на брачеда ксарата
                          И служебни бус рено трафик е така.
                          Ако не знаеш.
                          Последна редакция от ; 19.11.2016, 20:03.

                          Коментар


                            #58
                            Колега,
                            Пожелавам ти някой ден да заредиш акумулатор със стабилизатора на дядо ти от темпа. :D
                            Кутията е от старо импулсно захранване, но....само кутията . Вътре е реализирана една сравнително проста, но доста стабилна схема.

                            С включени еднствено DRL и вентилатор на купето на празен ход.
                            [ATTACH=CONFIG]101528[/ATTACH]

                            С включени всички консуматори без вентилатори на радиатора.
                            [ATTACH=CONFIG]101529[/ATTACH]

                            Колега, на кой от двата прибора да се доверя?!
                            Горе дса еднакви.... Аз за това имам от старите с руски с стрелката каъо за контролен...
                            Инак добре ди се справил..
                            Имаш ли регулиране на волтаж ампераж???
                            https://goo.gl/photos/DvZ1Z7eCSX1YH5g48

                            Коментар


                              #59
                              Токът на заряд го избирам като избирам напреженията на вход на схемата от вторичната намотка на трафа. Необходимото напрежение на вторичната намотка при тази схема е от 18-21V.

                              Конкретната имплементация е със слаб траф - дава 18V на вторична. В силовата верига имам предпазен шунт, който ограничава тока до 6A, независимо колко ще дръпне акумулатора, когато е разреден и колко Ah e. Общо взето това са и възможностите на трафчето. С по-як траф схемата може да даде до 10A ток на заряд.

                              Имам и платка с генератор на ток, но не съм си играл да я тествам по-обстойно - това мъничко, опростено блокче върши перфектна работа.

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар


                                #60
                                Токът на заряд го избирам като избирам напреженията на вход на схемата от вторичната намотка на трафа. Необходимото напрежение на вторичната намотка при тази схема е от 18-21V.

                                Конкретната имплементация е със слаб траф - дава 18V на вторична. В силовата верига имам предпазен шунт, който ограничава тока до 6A, независимо колко ще дръпне акумулатора, когато е разреден и колко Ah e. Общо взето това са и възможностите на трафчето. С по-як траф схемата може да даде до 10A ток на заряд.

                                Имам и платка с генератор на ток, но не съм си играл да я тествам по-обстойно - това мъничко, опростено блокче върши перфектна работа.
                                Най елементарното зарядно дето съм виждал беше на една дъска един алтернатор от кола и една изкормена бормашина с потенциометър се регулират оборотите и волт метър ( изчислена големина обороти и тн. нт.) пускаш и емитираш работа на двигател...
                                Алтернатора беше малко по як де.. Слагаш акумулатора прускаш и си готов...
                                Това е правено през онези години и времена дето техниката беше скъпа или нямаше пари....
                                Баща ми ги навиваше като електоржени направи на цялата рода направи
                                http://picbg.net/u/73293/57143/thumbs/795838_fr.jpg
                                После почна да се заиграва с кутии реостати и др.
                                Много е важно да е навит с мед не алуминий !

                                Коментар

                                Working...
                                X