Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На предната страница беше написал, че твоята зареждала на 14,2-14,4В с консуматори....оставям го това без коментар.

    При мен как е: АБ в покой 12,6В. Зарежда на 13,8В; с пуснати всички консуматори зарежда на 13,6В (+ перка на радиатора), зареждане с консуматори на 2500 об/мин е 13,8В. като тези стойности винаги са били такива на тая кола.

    Хич не ми се влиза в спорове с теб. Виждам как искаш да убедиш автора на темата да сваля алтернатор и за това споделям и моето мнение и вече всеки си знае на какво да вярва.
    Аз не зная ти как ги четеш тези постове ???? Отзад на пред ли ???
    Къде съм казал да сваля алтернатор ???
    Това на какво ти прилича и как го разбираш ???
    Не пипай там сега...
    Каквото и да пуснеш е винаги 14.2/14.4 дори и да няма нищо и това е мерен с сигурен уред както и после ходих в магазина за акумулатори и ми го замиеха и каза перфектен си! Същото го пише и в статията горе

    При покой е 12.5/12.6/12.7 ако карам извън градско тогава ще да е 12.8/9

    Коментар


      #32
      rangel88 написа: Преглед на мнението
      Да приемем, че уреда ти е верен значи имаш проблем с тока. Алтернатор ли е реле ли е окис ли е не се знае... Но като цяло това 12.45 е средна работа.... По книга е така 12.00/12.20 напълно разреден 12.80/13.00 напълно зареден.

      А може и уреда да се базика.
      Щом си е купил ''батерията'' наскоро иди там пак и ги помоли да замерят (с техен добър удер) наново, защото имаш съмнения няма да ти откажат предполагам... Или ако имаш познат с читав уред го помоли.Ама по добре в магазина
      Ето това ме провокира да пиша, хич не ми се прави на остроумен. Вкарваш във филми човека с някви странни умозаключения и после се сети да четеш някъде и да даваш акъли. Знаем ти капацитета, не се напъвай излишно.
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #33
        Ето това ме провокира да пиша, хич не ми се прави на остроумен. Вкарваш във филми човека с някви странни умозаключения и после се сети да четеш някъде и да даваш акъли. Знаем ти капацитета, не се напъвай излишно.
        Става много интересно

        Да приемем,

        Да приемем значи хипотетично ако му е здрав уреда, но с уред от 5 лв няма как да си сигурен. После го пратих на специалист за всеки случай, но ти си го изрязал защото не ти е удобно и ти се спори!
        12.45 може да го възбуди малко ама ако иска той си негов! Или да иди до село малко извънградско! Защото е зима дизел е ще и е хубаво да се провери и ако трябва до зареди за големите студове по книга 13 е добре. Ако пердаши градско пак е добре от време на време да премерва.

        пс: хипотетично знаеш ли какво е ???

        Да приемем, че уреда ти е верен значи имаш проблем с тока. Алтернатор ли е реле ли е окис ли е не се знае... Но като цяло това 12.45 е средна работа.... По книга е така 12.00/12.20 напълно разреден 12.80/13.00 напълно зареден.

        А може и уреда да се базика.
        Щом си е купил ''батерията'' наскоро иди там пак и ги помоли да замерят (с техен добър удер) наново, защото имаш съмнения няма да ти откажат предполагам... Или ако имаш познат с читав уред го помоли.Ама по добре в магазина
        Аааааа тарикат!!!!
        Последна редакция от ; 18.11.2016, 14:54.

        Коментар


          #34
          Както виждаш съм извадил целия цитат, така,ч е нз кво се пънеш. Тогава обясни ми първата част от коментара си какво означава? И д ане забравиш да обясниш думичката какво означава.
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #35
            Както виждаш съм извадил целия цитат, така,ч е нз кво се пънеш. Тогава обясни ми първата част от коментара си какво означава? И д ане забравиш да обясниш думичката какво означава.
            Абе човеко... Значи че приемаме че уреда му е здрав(от 5 лв няма как да си на 100 %)!!! Хипотетично. После хипотетично какво следва ако е верен уреда (ама той е от 5 лв)
            А не задължително бягай веднага алтернатор да прави!

            Но реално според тебе моя не е в ред
            На предната страница беше написал, че твоята зареждала на 14,2-14,4В с консуматори....оставям го това без коментар.
            ама според мене и хората е в ред

            обикновено, когато премерите неговия волтаж, напрежението трябва да бъде между 13,8 до 14,4 волта.


            Там има горе в началото
            обикновенно- някой хора на други марки докладват че им зарежда на 13.5 но било нормално за тях! За това го пращам на майстор!
            Последна редакция от ; 18.11.2016, 15:08.

            Коментар


              #36
              rangel88 написа: Преглед на мнението
              Абе човеко... Значи че приемаме че уреда му е здрав(от 5 лв няма как да си на 100 %)!!! Хипотетично. После хипотетично какво следва ако е верен уреда (ама той е от 5 лв)
              А не задължително бягай веднага алтернатор да прави!

              Но реално според тебе моя не е в ред
              ама според мене и хората е в ред

              обикновено, когато премерите неговия волтаж, напрежението трябва да бъде между 13,8 до 14,4 волта.
              13,8-14,4В, НО НА ПРАЗЕН ХОД БЕЗ КОНСУМАТОРИ.

              А ти казваш, че твоя зарежда на 14,2-14,4 С КОНСУМАТОРИ. И сега без консуматори колко ти зарежда 15-16 ли?

              Сега според мен или лъжеш или нещо не си разбрал какво са ти мерили.

              Моя на място С консуматори зарежда на 13,6В. И винаги е било така. С пуснати всички аксесоари в колата и на 2500об зарежда на 13,80В? Не казвам, че алтернатора е на 6+, но е в нормата. А ти обясняваше из коментарите назад как на някой му падал акумулатора и щот зареждал алтернатора на 13,90 и му се губело напрежение. Това как ще го коментираме?
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #37
                rangel88 написа: Преглед на мнението
                http://fransizkup.bg/blog/view/pravi...iq-alternator/


                Както си го зная и аз... И при мене каквото и да пусне не пада никога!

                Както и на работата ми един дойде при техника да му замери акумулатора, че му пада през 2/3 месеца замери го и даваше макс 13.9 и му каза половина волт ти се губи горе долу затова ти пада и акумулатора...

                Зареждането става на 14/15 в от 4 до 6 ампера по добре на 4 го нагласяш и лягаш на сутринта ще е готов... Ако си на зор и ти трябва веднага набузваш го на 6/7/8 амепра което не е хувамо зависи колко си назор.....
                Не моето зарядно е много специално има много манипулации и може да зарежда 6/12/24 акомулатирои (старо професионално)
                https://goo.gl/photos/owTUY2mYiDDkFg4w6

                2 Аз говоря за максимално зареден ( 1.27 зима) а с тези 10 волна моя фиат на 11 волта НЕ позволява да завърти стартера даже и авансатора не жужи...
                За това изречение говоря.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #38
                  За това изречение говоря.
                  Да и за това му пада през 2/3 месеца не може да го зареди изцяло (недозарежда) ако приемем че правилното му е като при мене 14.4

                  Коментар


                    #39
                    rangel88 написа: Преглед на мнението
                    Да и за това му пада през 2/3 месеца не може да го зареди изцяло (недозарежда) ако приемем че правилното му е като при мене 14.4
                    А моя като зарежда на 13,8В, що не пада през 2/3 месеца?

                    Защо си премълча за другата част от коментара ми. Казваш, че с консумативи ти зарежда 14,4 и те питам без консумативи с колко ти зарежда?
                    Последна редакция от Kay_; 18.11.2016, 15:24.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #40
                      13,8-14,4В, НО НА ПРАЗЕН ХОД БЕЗ КОНСУМАТОРИ.

                      А ти казваш, че твоя зарежда на 14,2-14,4 С КОНСУМАТОРИ. И сега без консуматори колко ти зарежда 15-16 ли?

                      Сега според мен или лъжеш или нещо не си разбрал какво са ти мерили.

                      Моя на място С консуматори зарежда на 13,6В. И винаги е било така. С пуснати всички аксесоари в колата и на 2500 об зарежда на 13,80В? Не казвам, че алтернатора е на 6+, но е в нормата. А ти обясняваше из коментарите назад как на някой му падал акумулатора и щот зареждал алтернатора на 13,90 и му се губело напрежение. Това как ще го коментираме?
                      Отговорих ти каквото и да пусне пак си е токова няма промяна! Значи всичко е ок! Нали знаеш че то гледа колко консумира за да знае колко да подава точно да ги изравни!
                      Питай в фиат защо ги подържа тези 14.2/14.4 винаги... В магазина го мериха и казаха всичко е ток и жица.. Нямаш грам отклонение...

                      Ето ти при мене как е...
                      https://goo.gl/photos/siLetju9v2FoxsqSA
                      Приятел за алтернатор си с това 13.5 това се тазбра!
                      Последна редакция от ; 18.11.2016, 17:14.

                      Коментар


                        #41
                        Пфу. Замервай като си я карал вече, а не студена щот при старт в студено време винаги зарежда с високи стойности за да компенсира Аб-то при старта. Покарай и измери пак и ще видиш други стойности. И вече ти бях казах, че 13,6В (на място) ми зарежда с всички консуматори + перката на радиатора. Демек - фарове, радио, плафони, аварийни, фар за мъгла, подгряване на задния прозорец. Ти пусна едни фарове и фар за мъгла и падна от 14,3 на 14,2.

                        Стига сме спорили за глупости. Щом казваш,ч е съм за алтернатор - така да е, но не ми пада АБ-то през 2 месеца. Тая кола така "за алтернатор" е минала 150 000км
                        Последна редакция от Kay_; 18.11.2016, 19:14.
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #42
                          Пфу. Замервай като си я карал вече, а не студена щот при старт в студено време винаги зарежда с високи стойности за да компенсира Аб-то при старта. Покарай и измери пак и ще видиш други стойности. И вече ти бях казах, че 13,6В (на място) ми зарежда с всички консуматори + перката на радиатора. Демек - фарове, радио, плафони, аварийни, фар за мъгла, подгряване на задния прозорец. Ти пусна едни фарове и фар за мъгла и падна от 14,3 на 14,2.

                          Стига сме спорили за глупости. Щом казваш,ч е съм за алтернатор - така да е, но не ми пада АБ-то през 2 месеца. Тая кола така "за алтернатор" е минала 150 000км
                          Пак ли ще ме караш да ходя до колата за да ти доказвам нещо кето го знам от една година????
                          Все е така студена топла полутопла насред път на полусъединител сутрин вереч на избори или балотаж в малките часове и др. Си е така и си е нормално!!! Паля мера толкова. Отивам на село тампак толкива връщам се в магазина за акумулатори пак толкова. Пи папата ли да ходя да замари и тои.
                          И пуснах къси дълги за мъгла и аварийните... Какво да пусна електрожен ли ??? Пак няма да падне под 14.10/15/20
                          Последна редакция от ; 18.11.2016, 19:34.

                          Коментар


                            #43
                            Регулаторът е температурно зависим. За нормалнo напрежение на заряд приемам стойности от 13.8-14.8V. Такива стойности са посочени и в документацията.
                            При пълен товар - включени всички светлини, нагреватели на огледала и заден прозорец + включен климатик и работещи два вентилатора на 2-ра степен, и работещ двигател на празен ход, при мен зарядът бе 13.6 със стария акумулатор, който замина миналата зима. С новия е 13.8V при същите условия. Без климатика зарядът е 14.2 без зависимост от включените консуматори. При включване на консуматор се отчита лек спад в напрежението, след което регулаторът го наваксва. Стойностите са измерени с професионален прибор с точност 0.05%.

                            При разреден акумулатор напрежението на заряд ще е по-ниско, което постепенно се наваксва и при дозареждане на батерията се влиза в норми.
                            При по-високи обороти напрежението на заряд също е възможно да се вдигне с до 0.2V.

                            П.С. - За китайските прибори мога да ви покажа доста интересен тест, но честно казано ме мързи да ходя в този студ да снимам. Утре!

                            Изпадаме в крайни теории, колеги. Това са стари автомобили и два еднакви алтернатора няма да намерите. И приборите ви не са еднакви - само от тук може да ви дойдат заветните 0.2V-0.3V разлика
                            Колега, зареди си акумулатора на зарядно. Почисти си клемите, сложи батерията и пак мери.
                            Последна редакция от PSG; 18.11.2016, 23:29.

                            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                            Коментар


                              #44
                              Регулаторът е температурно зависим. За нормалнo напрежение на заряд приемам стойности от 13.8-14.8V. Такива стойности са посочени и в документацията.
                              При пълен товар - включени всички светлини, нагреватели на огледала и заден прозорец + включен климатик и работещи два вентилатора на 2-ра степен, и работещ двигател на празен ход, при мен зарядът бе 13.6 със стария акумулатор, който замина миналата зима. С новия е 13.8V при същите условия. Без климатика зарядът е 14.2 без зависимост от включените консуматори. При включване на консуматор се отчита лек спад в напрежението, след което регулаторът го наваксва. Стойностите са измерени с професионален прибор с точност 0.05%.

                              При разреден акумулатор напрежението на заряд ще е по-ниско, което постепенно се наваксва и при дозареждане на батерията се влиза в норми.
                              При по-високи обороти напрежението на заряд също е възможно да се вдигне с до 0.2V.

                              П.С. - За китайските прибори мога да ви покажа доста интересен тест, но честно казано ме мързи да ходя в този студ да снимам. Утре!

                              Изпадаме в крайни теории, колеги. Това са стари автомобили и два еднакви алтернатора няма да намерите. И приборите ви не са еднакви - само от тук може да ви дойдат заветните 0.2V-0.3V разлика
                              Колега, зареди си акумулатора на зарядно. Почисти си клемите, сложи батерията и пак мери.
                              Това викам и аз и би трябвало по бързо да върти сутринта... Аз след като заредя и кача моя и го нацепя на 13.0/13.2 върти като центрофуга ако ще и въздух да има ще го извади на стартер... В авансатора е като бесен жужи...

                              И сега пробвах с височко пуснато квото ми дойде на акъла къси дълги мигачи мъгла нагревател салон радио и пак не пада под 14.10
                              Аз съм с мощен акумулатор 72 ah и 680 Пусков ток... По книга е дават с 64

                              Коментар


                                #45
                                Акумулаторът ми е този от снимката - Exide Premium 77Ah, 720A стартов ток. Напрежението, при което зарядното от снимката работи е 14.4V при напълно заредена батерия и 13.8V при напълно разредена. Зарядното е самоделка, правено е от мен. Максималният ток на заряд е ограничен до 6А. Обикновено 24ч. стигат за пълно зареждане на разредена батерия - спадане на токът на заряд под 200mA
                                Click image for larger version

Name:	15151322_10208270119736318_689831834_n.jpg
Views:	1
Size:	58,6 KB
ID:	2094017

                                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X