Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това, че е чисто нов не означава, че е добре зареден! Чисто нов акумулатор ми е тръгвал с над 5А ток на заряд при първо зареждане след покупката.

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #17
      Потрушенков написа: Преглед на мнението
      А при мен паленето вчера сутринта (-6 градуса) стана по този начин http://sendvid.com/wtbsqncg <---- това що годе нормално ли е? Доста мудно върти..да не би нещо стартера да е заминал ? или пък горивния филтър нещо да се ебава? Принципно дори и на топло..колцата има така 2-3 секунди въртелив момент (Fiat Punto 1.9 JTD 86к.с.) Да подчертая че съм с нови свещи Lucas,нов акумулатор Bosch Silver S5 63Ah 610A. Евентуално със пробна лампа мога ли да пробвам дали релето подгрява свещите ? Също така тва примигване на таблото при палене и се струва че не би трябвало да е така ? Благодаря.
      Добре си дибре си. Малко беше мудно може да заредиш акумулатора малко да видеш би трябвало да върти като центрофуга което значи ,че неможе да го заредин на макс градско къси замъгла радио пали гаси и др.
      Така си пали да кажем от 2 оборот jtd.

      Коментар


        #18
        Потрушенков написа: Преглед на мнението
        Акумулатора е чисто нов..на празен ход алтернатора зарежда 14. Със фарове 13.90..значи явно така ще си пали ..
        Моя дава 14.2/14.4 на дълки къси магли все толкова...
        Моя е голям басанак 76 ампер часа 610

        Коментар


          #19
          Като цяло днес след работа си купих мултицет за 5 лева и реших да си замеря тока.Преди да запаля показваше 12.45V..след като запалих показваше 13.80,когато пуснах фарове,духалки,всичко останало..падна на 13.50.... това явно значи,че алтернатора не връща ток ,или някъде има окислен кабел? Или не добра връзка ?

          пс.Когато купих батерията и я мериха там,на свободен ход беше 14.00,а със пуснати фарове и всичко там 13.88..това беше преди 3 седмици да кажем..какво ли се случва? Дали някои от бушоните примерно не е заминал (тия които са в онази черна роторна кутия до акумулатора)

          Другия вариант е..мултицета да не мери вярно,защото като цяло четох,че тези китайските от по 5 лева...такъв ток не могат да замерят с точност..има и друг фактор при мен,че карам и на къси разстояния..явно и тва влияе..
          Последна редакция от Потрушенков; 17.11.2016, 21:09.

          Коментар


            #20
            Потрушенков написа: Преглед на мнението
            Като цяло днес след работа си купих мултицет за 5 лева и реших да си замеря тока.Преди да запаля показваше 12.45V..след като запалих показваше 13.80,когато пуснах фарове,духалки,всичко останало..падна на 13.50.... това явно значи,че алтернатора не връща ток ,или някъде има окислен кабел? Или не добра връзка ?

            пс.Когато купих батерията и я мериха там,на свободен ход беше 14.00,а със пуснати фарове и всичко там 13.88..това беше преди 3 седмици да кажем..какво ли се случва? Дали някои от бушоните примерно не е заминал (тия които са в онази черна роторна кутия до акумулатора)

            Другия вариант е..мултицета да не мери вярно,защото като цяло четох,че тези китайските от по 5 лева...такъв ток не могат да замерят с точност..има и друг фактор при мен,че карам и на къси разстояния..явно и тва влияе..
            Да приемем, че уреда ти е верен значи имаш проблем с тока. Алтернатор ли е реле ли е окис ли е не се знае... Но като цяло това 12.45 е средна работа.... По книга е така 12.00/12.20 напълно разреден 12.80/13.00 напълно зареден.

            А може и уреда да се базика.
            Щом си е купил ''батерията'' наскоро иди там пак и ги помоли да замерят (с техен добър удер) наново, защото имаш съмнения няма да ти откажат предполагам... Или ако имаш познат с читав уред го помоли.Ама по добре в магазина

            Коментар


              #21
              Сега съм намислил да огледам всички проводници от акумулатора до алтернатора за евентуалено окисляване.Ще почистя и клемите със WD 40.

              Коментар


                #22
                rangel88 написа: Преглед на мнението
                Да приемем, че уреда ти е верен значи имаш проблем с тока. Алтернатор ли е реле ли е окис ли е не се знае... Но като цяло това 12.45 е средна работа.... По книга е така 12.00/12.20 напълно разреден 12.80/13.00 напълно зареден.

                А може и уреда да се базика.
                Щом си е купил ''батерията'' наскоро иди там пак и ги помоли да замерят (с техен добър удер) наново, защото имаш съмнения няма да ти откажат предполагам... Или ако имаш познат с читав уред го помоли.Ама по добре в магазина
                Ще подведеш човека така. Напрежението за зареждате трябва да е 13,5 - 14,2В. Става лошо когато падне под 13,0 В и 100% си за четки. А за батерията. Всички околовни АБ са с номинал на клетка с по 2,1 -2,2 волта. Или 6 клетки *2,1 (2,2)= 12,6 (13,2). Критично е когато падне под 1,7 В на клетка или с други думи под 10,0 волта за АБ-то. Така, че имайки в предвид времето, че е студено и уреда, който сиг не мери точно - според мен всичко ти е ОК, като алтернатора може би отива към ревизия.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #23
                  А алтернатора маи се намира на кофти място нали ?

                  Коментар


                    #24
                    Не се занимавай с излишни упражнения. Зарежда ти нормално алтернатора - карай си Фиата и си свиркай
                    Ако толкова те е ударила паниката, отиди в сервиз за акумулатори и да ти замерят там колко зарежда (или си намери читав уред).
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #25
                      Ще подведеш човека така. Напрежението за зареждате трябва да е 13,5 - 14,2В. Става лошо когато падне под 13,0 В и 100% си за четки. А за батерията. Всички околовни АБ са с номинал на клетка с по 2,1 -2,2 волта. Или 6 клетки *2,1 (2,2)= 12,6 (13,2). Критично е когато падне под 1,7 В на клетка или с други думи под 10,0 волта за АБ-то. Така, че имайки в предвид времето, че е студено и уреда, който сиг не мери точно - според мен всичко ти е ОК, като алтернатора може би отива към ревизия.
                      http://fransizkup.bg/blog/view/pravi...iq-alternator/
                      обикновено, когато премерите неговия волтаж, напрежението трябва да бъде между 13,8 до 14,4 волта. Всичко под или над тези допустими граници, оказват някакъв проблем.
                      Както си го зная и аз... И при мене каквото и да пусне не пада никога!

                      Както и на работата ми един дойде при техника да му замери акумулатора, че му пада през 2/3 месеца замери го и даваше макс 13.9 и му каза половина волт ти се губи горе долу затова ти пада и акумулатора...

                      Зареждането става на 14/15 в от 4 до 6 ампера по добре на 4 го нагласяш и лягаш на сутринта ще е готов... Ако си на зор и ти трябва веднага набузваш го на 6/7/8 амепра което не е хувамо зависи колко си назор.....
                      Не моето зарядно е много специално има много манипулации и може да зарежда 6/12/24 акомулатирои (старо професионално)
                      https://goo.gl/photos/owTUY2mYiDDkFg4w6

                      2 Аз говоря за максимално зареден ( 1.27 зима) а с тези 10 волна моя фиат на 11 волта НЕ позволява да завърти стартера даже и авансатора не жужи...

                      Коментар


                        #26
                        Потрушенков написа: Преглед на мнението
                        А алтернатора маи се намира на кофти място нали ?
                        Не пипай там сега...
                        По принцип си запали добре... Тъйче иди при специалист за ти замери с хубав уред за всеки случай да си спокоен!

                        Ако караш в градско на късо и има пали гаси и тн. от това ще пада....
                        Последна редакция от ; 18.11.2016, 13:49.

                        Коментар


                          #27
                          Потрушенков написа: Преглед на мнението
                          А алтернатора маи се намира на кофти място нали ?
                          Ако ще те успокои, почти няма алтернатори на удобно място.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #28
                            Така да е..ще видя само клемите как са,че минусовата нещо ме съмнява..ще ги зачистя и смажа с технически вазелин.

                            Коментар


                              #29
                              На предната страница беше написал, че твоята зареждала на 14,2-14,4В с консуматори....оставям го това без коментар.

                              При мен как е: АБ в покой 12,6В. Зарежда на 13,8В; с пуснати всички консуматори зарежда на 13,6В (+ перка на радиатора), зареждане с консуматори на 2500 об/мин е 13,8В. като тези стойности винаги са били такива на тая кола.

                              Хич не ми се влиза в спорове с теб. Виждам как искаш да убедиш автора на темата да сваля алтернатор и за това споделям и моето мнение и вече всеки си знае на какво да вярва.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #30
                                ntodorov написа: Преглед на мнението
                                Ако ще те успокои, почти няма алтернатори на удобно място.
                                Има има ама не е на италaските коли

                                Пример
                                голфонсо
                                http://media.snimka.bg/3277/012809850.jpg
                                galand
                                http://ipocars.com/imgs/a/d/h/c/e/mi...1998_7_lgw.jpg
                                Сравнително нова маза
                                http://www.thenextcars.com/images/20...Technology.jpg
                                307
                                https://i.ytimg.com/vi/0tB8nh_OABg/maxresdefault.jpg
                                И мн др.

                                Коментар

                                Working...
                                X