Здравйте, проблема ми е следният: При Пунто 1,7 ТД тръбата от ЕГР към всумактелния колектор е леко на чомперек и от тук проблем. При опит да сложа ламаринка между двете тръби единя болт влиза добре но при другия има разминаване между дупката на ЕГР тръбата и тази на смукателния колектор. Махнах ламаринката и пак с триста зора вазвърнах старото състояние...махне мимсе единя болт после влиза с триста зора..... остава варянт самомда му махна вакуума от егр-управлението. НО както беше писано във форума, ако е застинал на затворено всичко ток, но ако е отворен.... ? Ако е важно в смукателя след ЕГРа няма нагар и саждин нито запушване, само масляк. И тука е момента от егр ли (заради байпаса му) трурбото не надува илимзаради забил разпускателен клапан на турбото, щото последния клапан и със щанга се не мести. И има ли смисъл да си играя да махам ЕГРа ако и без това разтоварващия клапан е аут?.... не е гот с чист дизел да изпреварваш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тръбата от ЕГР-а
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар