Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat stilo mjet проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat stilo mjet проблем

    Здравейте колеги, от 2 месеца имам Fiat Stilo 1.9mjet 150 коня 6 скорости. Преди около две седмици ми светна чека, закачих я и ми излезе грешка на дебитомера след което го свалих и изчистих и така карах около 800 км. Преди два дни ми светна отнова тази грешка и реших да си взема нов дебитомер смених го и колата не се оправи, също изчистих и boost датчика, ЕГР не е затапен. От Бургас съм, препоръчайте ми сервиз(ходих при Велтран) където да ми кажат какъв е проблема. Колата вървеше много и бях много доволен на 6 скорост даваш газ при 120 км и ускорява а сега нищо не става
    Последна редакция от jaxt; 08.11.2016, 18:16.

    #2
    Откачи буксата на дебитомера и пробвай.Ако е като в началото си за деби,ако не Бургас-Ст.Загора при емо и тн.
    198mjet Bravo

    Коментар


      #3
      Ще ми пратиш ли кординатите на Емо

      Коментар


        #4
        GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
        Откачи буксата на дебитомера и пробвай.Ако е като в началото си за деби,ако не Бургас-Ст.Загора при емо и тн.
        Със откачена букса този мджет май трябва да влезе в авариен режим и едва ли по този начин ще разбре дали е за нов дебитоме.

        Коментар


          #5
          Просто напиши Emzo във форума и го потърси на лични.Нямам му телефона за съжаление.Мисля че ще ти помогне
          198mjet Bravo

          Коментар


            #6
            Да колега ,записва грешка но се усеща моментално във вървежа ако е прее...н дебитомера.Незнам как но грешката не влияе на вървежа на мотора,вярвай ми
            198mjet Bravo

            Коментар


              #7
              Вакумния маркуч, който отива към клапана за управление на турбото се беше пукнал и го сменихме, но после установихме че клапана не работи и проблема изглежда че е от там. Затапих егр-а с медна пластина, защото ми записва грешка p1238, но тази грешка може и да е от вакумния клапан, защото не достига въздух.
              Като откача буксата на дебитомера колата НЕ влиза в авариен режим и нямаше промяна в вървежа(с новия дебитомер)
              Намерих тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668 и съм на 99% сигурен че проблема е от там, но оставам ремонта за другата седмица, че тази е много натоварена
              Последна редакция от jaxt; 09.11.2016, 23:48.

              Коментар


                #8
                Чети темата.
                Грешката е подвеждаща.
                Дебитомера ти е здрав.
                Навярно имаш проблем с ЕГР.
                А след като си го затапил вече съвсем забрави да спре да записва грешката. Аз си реших проблема със софтуерно спиране на ЕГР.
                Добре, че имах дебитомер за проба и не се набутах.

                Ето я:
                http://www.fiatforum.bg/showthread.p...-1-9-140-к-с
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #9
                  Здравейте, проблема беше в клапана за управление на турбото смених го и колата литна. Бях затапил егр с медна пластина, но записваше грешка и като отворих да я махна беше пробита. В момента не е затапен ако пак направи проблем ще ходя в някой сервиз да го затапят и премахнат софтуерно(Кажете къде).Click image for larger version

Name:	viber image.jpg
Views:	1
Size:	212,5 KB
ID:	2094014Click image for larger version

Name:	viber image1.jpg
Views:	1
Size:	102,2 KB
ID:	2094015
                  Писах на колегата от форума, но не отговаря. Казаха ми за един сервиз във Варна ТсРейсинг(или нещо подобно) там правели ремап-и и подобни работи
                  Последна редакция от jaxt; 17.11.2016, 14:45.

                  Коментар


                    #10
                    Скоро не съм влизал във Форума и късно видях темата. Предполагам че автомобилът е с горивна система на Bosch.
                    Oторизирани за Bosch в Бургас са:
                    1) Ауто Италия.
                    2) Бова кар/опел-шавролет (до ХТИ).
                    3) Алианс (в Комлука) предишните представители на Фиат и сегашни на КИА, Субаро и Сеат.
                    И, имаше още един Bosch-сервиз, с който не знам какво се случи, но от който съм доволен, с/у Кроношпан (в сградата на бившата КИА).
                    Имало е и сервиз до КАТ(отбивка в дясно от КАТ към новото колело) където си разбирали от работата. Сигурно има и други но ...... не знам на кого да вярва човек в Бургас.
                    3) ЕГР-клапана на този мотор е с корава пружина (обратна връзка) и обикновено се скапва актуатора, а изпълнителния клапан застава затворен и не влиза в авариен режим, но пише грешка и свети предупредителна аларма. Чувал съм добри отзиви за премахване на тази с-ма в сервиз в София, мисля че беше Вентура.
                    В крайна сметка добре е че Колегата е успял да отстрани повредата.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар

                    Working...
                    X