Добре де но като го въртя да паля върти така сякаш няма компресия.
Така или иначе каквото и да е трябва да ходя на майстор :D
Ако върти прекалено леко , трябваше с това да започнеш.Но все пак опитай със спрей за запалване понякога дори и при ниска компресия помага.И тези дизели стига с дърпане сте ги палили че стават големи бели
koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Значи ся, моя фиат не беше пален 2 години а е пунто 1.7тд и ти казвам, че видях невероятен зор докато го накарам да работи и след като проработи пак не щеше да форсира докрай вероятно имало нещо запушено понеже с крушата като помпах докато работеше и изведнъж почна да форсира. А преди това първия път дето запали след доста мъчение сам се изфорсира докрай и угасна и оттогава вече пали, ок, но при мен са менени свещите и имах подозрения с дюзите и явно в тях беше проблема и като се отпушиха беше ок, моя съвет е да им хвърлиш едно око дали стига нафта до всички и дали свещите са наред .
тва "леко въртене дето описваш" и при мен се наблюдаваше и затова ти казвам да си провериш тия неща, но и друго се сещам моя акумулатор е чисто нов дето сложих тва дет се сещам е твоя да дава фира вече и да неще да пали... моята като беше изтощен нещеше да запали 1вия път и тряяше още зареждане за да потръгне . Затова мисля, че тия 3 неща е добре да ги провериш.
Добре де но като го въртя да паля върти така сякаш няма компресия.
Така или иначе каквото и да е трябва да ходя на майстор :D
С писане тук трудно се правят коли,особено когато този който чете няма представа за нещата или няма нужните
възможности за правене на проверки по колата.
За това задавам въпроса така:Когато въртиш на стартер ,а колата не пали-от ауспуха излизали пушек????
Отговори на въпроса точно и ясно,за да мога да продължа нататък.
Иначе ще се наслушаш на какво ли не като причина за не паленето.
Успех!
Ако върти прекалено леко , трябваше с това да започнеш.Но все пак опитай със спрей за запалване понякога дори и при ниска компресия помага.И тези дизели стига с дърпане сте ги палили че стават големи бели
Не бе не им казвай остави ги един път да свалят глава и ще се научат.
Това обаче ми подсказва че като нищо вече е прескочила зъб и може това да е причината.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
С писане тук трудно се правят коли,особено когато този който чете няма представа за нещата или няма нужните
възможности за правене на проверки по колата.
За това задавам въпроса така:Когато въртиш на стартер ,а колата не пали-от ауспуха излизали пушек????
Отговори на въпроса точно и ясно,за да мога да продължа нататък.
Иначе ще се наслушаш на какво ли не като причина за не паленето.
Успех!
Авторе и аз те питах същото нещо, но не отговори. А не много важен този въпрос!
Ако не пуши значи няма впръскване!!!Възможните причини са да изтърва горивото след дълъг престой от теч на нафта от ГНП,филтъра или гориво проводите общо казано.
Това лесно се проверява.Ползвай преди да запалиш да подкачиш гориво със "крушата" като не забравяш да дадеш контакт.Ако колата запали сравнително по-лесно значи съм прав и трябва да се разбере от къде е теча.
Ще обобщя-не пали и не пуши=няма впръскване от дюзите. Ако пуши проблема обикновено е в подгрева,отворен ЕГР или износен двигател или грешно зацепен.
И в двата случая има много възможни причини,въпроса е да се разбере в какво посока да се търсят причините.
Успех!
Toва е при мене от какво така и не се разбра или оправи... Смяна на гнп филтри дюзи круши маркучи его пак застудя и се появява същото.... И майсторите не искат да пипат италианска кола (дизел)
Toва е при мене от какво така и не се разбра или оправи... Смяна на гнп филтри дюзи круши маркучи его пак застудя и се появява същото.... И майсторите не искат да пипат италианска кола (дизел)
Колега, и мойто палио подобно но по-леко правеше тоя проблем, по-скоро имах чувството че някой цилиндър не работеше, и реших да сменя подгревните свещи, после изчезна проблема.Но интерсното бе, че при проверка на старите свещи от майстора, всичките се зачервиха , само една изоставаше с 2-3 сек с зачервяването.Не знам ,може да си въобразявам , но едно знам за предкамерните, без подгрев си е жива мъка, не случайно при под 5 градуса, не съм сигурен за температурата, има последващо подгряване след запалването на тия мотори, това поне го хванах при опит да си направя система за автоматично включване на фаровете , колкото е по-студен двигателя, времето се увеличаваше.Не знам как е изпълнен следващия модел двигател , ако е предкамерно, то там са с проблемни в паленето...
Колега, и мойто палио подобно но по-леко правеше тоя проблем, по-скоро имах чувството че някой цилиндър не работеше, и реших да сменя подгревните свещи, после изчезна проблема.Но интерсното бе, че при проверка на старите свещи от майстора, всичките се зачервиха , само една изоставаше с 2-3 сек с зачервяването.Не знам ,може да си въобразявам , но едно знам за предкамерните, без подгрев си е жива мъка, не случайно при под 5 градуса, не съм сигурен за температурата, има последващо подгряване след запалването на тия мотори, това поне го хванах при опит да си направя система за автоматично включване на фаровете , колкото е по-студен двигателя, времето се увеличаваше.Не знам как е изпълнен следващия модел двигател , ако е предкамерно, то там са с проблемни в паленето...
Така е.... Ако твоя е бил като моя предкамерен ще имаш зор дори и с една неправилно функционираща свещ!
При мене имаше много фактори преди въздух падане на нафта сега всичко си е ок само дето помпата протече и от там ми идва зора инак като запали спира да капе тая пущина...
Демек намсуква се помпата с въздух ли порциона ли и се нарушава като текне... Наподобява проблем с подгрева или въздух...
Коментар