Да не говориш за алтернатора? Незнам как е на JTD 2.4, но на 1.6 16V стартера падаше за норматив, още преди да успееш да питаш лесно ли се сваля. Сутринта на 4-5 опит завъртя и я закарах в бокса. Майстора я пробва как пали и действително промърмори, че на тези е заврян на майната си, но ще се опита да я направи в рамките на деня.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сутрин върти бавно първия път
Collapse
X
-
rangel88
wwalker написа: Преглед на мнениетоДа не говориш за алтернатора? Незнам как е на JTD 2.4, но на 1.6 16V стартера падаше за норматив, още преди да успееш да питаш лесно ли се сваля. Сутринта на 4-5 опит завъртя и я закарах в бокса. Майстора я пробва как пали и действително промърмори, че на тези е заврян на майната си, но ще се опита да я направи в рамките на деня.
Демек се пада точни между акуму и двигателя надолу под бая неша и жици
Прекаляваш!
При следваща забележка, ще последва официално предупреждение!
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар
-
И аз мисля, че или акумулатор или стартер И двата проблема съм ги имал. Преди 4 години си купих нов акумулатор и си мислех да го рекламирам, че сутрин въртеше бавно стартера. Една сутрин стартера умря. Смениха му само четки и почистиха колектора, че беше много нагорял от слабия контакт и леле как въртеше после ......... Долива се вода на акумулатор ако е обслужвам, на необслужваемите и да искаш не можеш да му долееш вода. Въпрос на архитектура на капака на акумулатора (при необслужваемите капака е двоен и кондензира изпаренията и ги връща обратно в акумулатора. При доливане не разреждаш електролита и никога не се долива електролит . Също така електролита не се изпарява а само водата.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
rangel88
AthlonXP написа: Преглед на мнениетоИ аз мисля, че или акумулатор или стартер И двата проблема съм ги имал. Преди 4 години си купих нов акумулатор и си мислех да го рекламирам, че сутрин въртеше бавно стартера. Една сутрин стартера умря. Смениха му само четки и почистиха колектора, че беше много нагорял от слабия контакт и леле как въртеше после ......... Долива се вода на акумулатор ако е обслужвам, на необслужваемите и да искаш не можеш да му долееш вода. Въпрос на архитектура на капака на акумулатора (при необслужваемите капака е двоен и кондензира изпаренията и ги връща обратно в акумулатора. При доливане не разреждаш електролита и никога не се долива електролит . Също така електролита не се изпарява а само водата.
Имали ефект няма ли прецаква ли се незная!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар