Здравейте, колеги.
Ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете с мнения и съвети относно моят проблем.
От 3 години съм щастлив собственик на FIAT STILO 1.9 JTD 115hp 2003г. От около месец обаче колата се промени рязко. Мощността в ниските обороти (под 2000) е много оскъдна. На колата и отнема едно известно време, в което усещам, че и липсва мощ да се наеме и е мудна доста. А след това при включване на турбото изпушва много и гъст черен пушек. Пушека не спира да го пуска доста дълго време, При продължителни пътувания на магистрала (над 200км) не спира да пуши през целия път, особено в изпреварване. Нормалното ѝ състояние преди беше да припуши след което да изчисти и имаше много повече мощ за ускорение. Разхода на гориво също се повиши. Преди ми гореше между 7.2 и 7.5л/100 в София. Сега е 9.5л/100 в София и 7.8л/100 на магистрала.
Днес реших да отида в сервиза на Дунев, където разполагат с машина за почистване на катализатори, като мислех, че проблема се дължи на неговото задръстване. Обаче се оказа, че той е в много добро състояние. Това, което видяха там беше, вакуум помпата (мисля, че така се казва) намира се до ЕГР е омаслена. Пуснаха ѝ диагностика, която по техни думи им е показала ниско налягане на турбото. Също така ми споменаха, че не могат да ми кажат нищо за дюзите понеже ЕКУ-то на колата не ги отчело или не ги било показало.
Много ви моля, колеги насочете ме къде да отида на по-подробна диагностика за да разбера за проблема. Не искам да си сменям колата. Фиатчето се раздава като за последно. Много съм доволен от него и не искам да си замине просто така.
Благодаря ви много предварително.
Ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете с мнения и съвети относно моят проблем.
От 3 години съм щастлив собственик на FIAT STILO 1.9 JTD 115hp 2003г. От около месец обаче колата се промени рязко. Мощността в ниските обороти (под 2000) е много оскъдна. На колата и отнема едно известно време, в което усещам, че и липсва мощ да се наеме и е мудна доста. А след това при включване на турбото изпушва много и гъст черен пушек. Пушека не спира да го пуска доста дълго време, При продължителни пътувания на магистрала (над 200км) не спира да пуши през целия път, особено в изпреварване. Нормалното ѝ състояние преди беше да припуши след което да изчисти и имаше много повече мощ за ускорение. Разхода на гориво също се повиши. Преди ми гореше между 7.2 и 7.5л/100 в София. Сега е 9.5л/100 в София и 7.8л/100 на магистрала.
Днес реших да отида в сервиза на Дунев, където разполагат с машина за почистване на катализатори, като мислех, че проблема се дължи на неговото задръстване. Обаче се оказа, че той е в много добро състояние. Това, което видяха там беше, вакуум помпата (мисля, че така се казва) намира се до ЕГР е омаслена. Пуснаха ѝ диагностика, която по техни думи им е показала ниско налягане на турбото. Също така ми споменаха, че не могат да ми кажат нищо за дюзите понеже ЕКУ-то на колата не ги отчело или не ги било показало.
Много ви моля, колеги насочете ме къде да отида на по-подробна диагностика за да разбера за проблема. Не искам да си сменям колата. Фиатчето се раздава като за последно. Много съм доволен от него и не искам да си замине просто така.
Благодаря ви много предварително.
Коментар