Здравейте колеги и честит празник.Както и преди съм писал имам проблем със запалването сутрин,пали трудно ,понякога от 2-ри,3-ти опит.Днес отново отидох на сервиз и след като пак я закачиха на компютър и видяха ,че няма грешки решиха да замерят дюзите(колко обратна нафта връщат).Една от дюзите беше върнала съвсем малко повече.Затова се разбрахме да оставя колата там и довечера пак ще отида на студен мотор да направи теста отново,за да види в момента когато колата не пали дали някоя дюза не връща много.Та на въпроса моите дюзи са с номер 044 5110 276 ,само дюза с този номер ли ще стане ? Какви са вариантите ,подлежи ли на ремонт ? Ще стане ли дюза от 150 к.с. ? Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дюза фиат крома 120 к.с.-от какво друго става ?
Collapse
X
-
Този номер дюзи се слагат в:
Алфа 147 1.9JTDM 120к.с
Фиат Браво 2 1.9 120к.с
Гранде пунто 120 и 130к.с
Мултипла 1.9 120
Седичи 1.9 120
Стило 1.9
Опел Астра H, Вектра Ц ,Сигнум,Зафира ползващи 1.9 120к.с
На 150к.с моторите дюзите са с друг номер.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
Ето клип как запалва сутрин - http://dox.bg/files/dw?a=49e164cf93 с multi ecu scan
Ето и таблицата в exel - http://dox.bg/files/dw?a=fc74389aa3
Как мислите ,налягането нормално ли е да играе в такъв голям диапазон ?Последна редакция от valioboy; 23.09.2016, 10:46.
Коментар
-
Здравей Вальо, за налягането има много по-компетентни, предпочитам те да се изкажат. Доколкото виждам, твоята дори вдига по-високо налягане, но трябваше да я оставиш малко повече без да я рестартираш, да видим, как ще е графиката, но нека изчакаме да се произнесат, те си знаят.
Във връзка, това което говорихме, струва ми се, че не върти както трябва, вярно, че от клип не може да се прецени, но нека и други споделят. Опитах да направя клип на моята, но нищо не се разбира, защото запалва много бързо и не може да се прецени. Ще дам линк, към клип, на който съм записал най-дългото въртене, това е след ремонта, дори мисля, че може и първото, щом пали жената. Това е на отрицателна температура, нови лагери и сегменти и мисля върти по-силно.
https://youtu.be/O2L3O4V3BKwЛибра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
В случая при лог на паленето е добре да се вкара и параметър обороти на двигателя. Common rail дизелите основните компоненти са налягане на горивото и обороти на двигателя, ако поради проблем с акумулатора или стартера са ти ниски оборотите при стартиране е възможно да прави твоя проблем.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Ето нов клип с включени обороти,ще се опитам по-късно да снимам като държа телефона по-стабилно,че тук доста съм мърдал.Качих го и в ютуб,но съм завъртял телефона и нищо не се е получило.Нормално ли е първите секунди от въртенето да е толкова ниско налягането ?
https://youtu.be/_hpJSHy4Ub4
Видео-http://dox.bg/files/dw?a=279d365f86
Exel -http://dox.bg/files/dw?a=776e9b44cb
Коментар
-
Даваш на контакт, влизаш в ЕКУ-то и си избираш параметрите - обороти на двигател, искано и получено налягане на горивото и пускаш да записва, след като имаш 2-3 секунди запис така палиш или поне опитваш за да се виждат параметрите в момента на въртене.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
За да запали този мотор,му трябват няколко неща:разрешение от имобилайзера;развъртане на мотора с подходяща скорост;синхронизация между колянов и разпределителен вал;достигане до условния минимум на налягане в рейла;и на последно място ,но не и по важност да има условия за взрив(компресия).
Всяко от тези неща може да се подложи на диагностика по един или друг начин,за да се потвърди или отхвърли причина за проблема.
Успех!
Коментар
-
Ако няма синхронизация между колянов и разпределителен вал не би ли следвало да запише грешка ? Нали са 2 датчика и все някой ще запише нещо или греша ? pi4_s_bravo точно по описания начин правя клиповете ,но утре сутрин ще направя нов да видим.Иначе чакам майстора по тия дни да вземел от познат датчика за налягане на горивото,според него е там проблема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар