Здравейте колеги отскоро имам фиат мареа 1.9тд100 колата пали с подаването на ключа не се замисля изобщо.Обаче лампата за подгрева мига 15сек. някъде след като запаля и после угасва и след това вече не мига.Това го прави при всяко палене.Днес рано сутринта беше 9 градуса и запали леко,но имаше бял пушек отзад и тресене на мотора за около 3-5 сек.Досега в топлото не е имало проблеми.Възможно ли е да има изгоряла свещ,предния собсвтеник я е подържал добре колата.Като я купувах преди 2 месеца каза ,че свещите са сменени ,днес ги гледах изглеждат наистина нови отвън и лъскави.За сравнение преди това имах пасат б3 и като сменяхме свещите старите бяха тъмни и мръсни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за погрева мига
Collapse
X
-
Белият пушек е индикация за недобро изгаряне на нафтата - студен цилиндър, неправилно впръскване в следствие
на механичен проблем ( дюза).
В твоя случай обаче, съчетан с премигване на лампата за подгрев означава, че имаш проблем със свещ, свещи или управлението им, а за ТД е от изключителна важност подгревът да бъде изряден.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
Понеже не обичам половинчати работи се уговорих днес да ги сменя и 4-те за да знам ,че са нови.Предния собственик може и да не ги е сменял,а може и да е сменил само двете зад помпата,които се виждат ,а другите две зад сепаратора са на доста гадно място и може да не са сменяни.След смяната ще пиша пак.Другото ,което забелязах е,че имам масло около две от дюзите и незнам откъде е,така като гледам вариантите са два.Или от маркуча,който излиза от капака или от гарнитурата,за която предния собственик също твърдеше ,че е сменена.Маслото е около 10грама не повече,колкото да ги оцапа.Ако е гарнитура се чудя дали да я сменя и нея,ама като отида за смяна на свещите ще говоря с човека да видим какво ще каже и той.Иначе маслото си стои на щеката колкото си беше в началото вече около 1500км.
Коментар
-
rangel88
dobrujanetza написа: Преглед на мнениетоМоите изкараха 7 години- Беру. Старите бяха същата марка, но беха изгорели три.
Ама ако ти е TD не да имаш една изгоряла а да са събрали нагар ще палиш като дт 20. А ако една е изгоряла няма палене (зимата) и ще правиш стартер ако си по любопитен/инат.
Коментар
-
rangel88
PSG написа: Преглед на мнениетоАз съм с Iskra - карат вече 8-ма година. Дано да изкарат и тази зима, че като знам къде са наврени, смяната е доста трудоемка.
Бая неща се острнанени падане на нафтата( от крушата) въздух ГНП филтър горивен нов як акумулатор...
Няма да ми мига лапата на таблото релето за подгрева цъка яко.... Е да стане -10 ще видиме
Коментар
-
Колеги за да не отвярям нова тема за което се извинявам.. имам същия проблем с премигването ,след като се напълни системата (около 7-8сек.) лампата за подгрве премигва около 15сек. При минусови пали трудно ,а в сегашното време се замисля леко. 1.9жтд 86кс пунто мк2Punto Mk2 2001 JTD 130hp... просто Пунти :!
Коментар
-
Решението е написано по-горе, почти сигурно имаш поне една изгоряла свещ. В друга тема бях описал и процедура за тестване на релето и пoгревните свещи. Ето я и нея:
Вземи един мултицет, включи го в режим на измерване на напрежение. Намери си и един помощник, който да дава на контакт. Едната сонда на прибора (отрицателната) дай на маса, а другата (положителната) последователно на захранващите клеми на всички свещи. При подаване на контакт на клемите на всяка от свещите трябва да излиза 11.5-12V напрежение - това гарантира, че релето ти работи и към свещите постъпва захранване. При изгоряла свещ/свещи лампата на таблото продължава да премигва известно време след запалване на двигателя. Изгоряла свещ може да диагностицираш като при разкачена захранваща букса замериш свещта на верига. Липса на верига означава изгоряла свещ. Ако колата ти не пише грешки, свързани с подгрева и се убедиш, че излиза напрежение на свещите, то проблемът ти е във светлинната индикация. Свещите на тези двигатели са завряни на гадно място под всмукателния колектор - дотигането до тях е гимнастика.Последна редакция от PSG; 05.10.2016, 23:35.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар