Здравейте колеги,
Колата е от подписа 1.9, 115 к.с. и няма ремап. От известно време съм я предал във владение на сестра ми и при последния преглед са я предупредили, че изгорелите газове са на границата. Хванах аз колата да я покарам малко и при рязка газ на 2-ра при 2800 оборота излиза голям черен облак дим. Пробвах същото на 3-та предавка и черен дим излиза отново при сходни обороти. Преди години като запуших ЕГР-а минах преглед малко след това и от пункта казаха, че изг. газове са в много добри норми и доста дълго време не съм забелязвал пушек. Планката, с която го запушихме е доста дебела и не вярвам да е поддала. Разлика във вървежа няма, а наблюдения върху разхода нямам. Въпроса е от къде да започна?
П.С. Ако е от значение пролетта сменихме турбото, защото на предното се запуши филтъра и блокира.
Поздрави!
Колата е от подписа 1.9, 115 к.с. и няма ремап. От известно време съм я предал във владение на сестра ми и при последния преглед са я предупредили, че изгорелите газове са на границата. Хванах аз колата да я покарам малко и при рязка газ на 2-ра при 2800 оборота излиза голям черен облак дим. Пробвах същото на 3-та предавка и черен дим излиза отново при сходни обороти. Преди години като запуших ЕГР-а минах преглед малко след това и от пункта казаха, че изг. газове са в много добри норми и доста дълго време не съм забелязвал пушек. Планката, с която го запушихме е доста дебела и не вярвам да е поддала. Разлика във вървежа няма, а наблюдения върху разхода нямам. Въпроса е от къде да започна?
П.С. Ако е от значение пролетта сменихме турбото, защото на предното се запуши филтъра и блокира.
Поздрави!
Коментар