Здравейте колеги,
Започвам с предистория. Сменяха ми масла и филтри включително и горивния филтър. Казаха ми че горивните ми маркучи са за смяна.
Взех си колата от сервиз и се прибрах без проблеми. Смених всички маркучи, но без тези за обратната нафта. Запалих и след малко колата угасна и видях, че последния маркуч от дюзата, който влиза в разпределителя за обратната нафта се е пръснал. Днес го смених и няма палене.
Всички маркучи се издуват от налягяне, охлабя ли скоба пръска като за световно. Като падне налягането припалва и веднага гасне. Какво се обърка идея нямам. Моля за съвети.
Започвам с предистория. Сменяха ми масла и филтри включително и горивния филтър. Казаха ми че горивните ми маркучи са за смяна.
Взех си колата от сервиз и се прибрах без проблеми. Смених всички маркучи, но без тези за обратната нафта. Запалих и след малко колата угасна и видях, че последния маркуч от дюзата, който влиза в разпределителя за обратната нафта се е пръснал. Днес го смених и няма палене.
Всички маркучи се издуват от налягяне, охлабя ли скоба пръска като за световно. Като падне налягането припалва и веднага гасне. Какво се обърка идея нямам. Моля за съвети.
Коментар