Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.9 JTD не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.9 JTD не пали

    Здравейте колеги,
    Започвам с предистория. Сменяха ми масла и филтри включително и горивния филтър. Казаха ми че горивните ми маркучи са за смяна.
    Взех си колата от сервиз и се прибрах без проблеми. Смених всички маркучи, но без тези за обратната нафта. Запалих и след малко колата угасна и видях, че последния маркуч от дюзата, който влиза в разпределителя за обратната нафта се е пръснал. Днес го смених и няма палене.
    Всички маркучи се издуват от налягяне, охлабя ли скоба пръска като за световно. Като падне налягането припалва и веднага гасне. Какво се обърка идея нямам. Моля за съвети.
    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
    Chevrolet Aveo

    #2
    Сега отново проверих всички маркучи, разпределителя на обратната нафта и няма запушвания. Колата запали и поработи около 30 сек. и угасна.
    Направи ми обаче впечатление че прокапа нафта от снадката на маркуча за обратната нафта и металната тръба която отива към резервоара.
    Въпроса ми е като надувам през маркуча за обратната нафта към резервоара трябва ли да е проходим, защото с уста не можах да надуя.
    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
    Chevrolet Aveo

    Коментар


      #3
      Маркуча отива на дъното на кошницата и завършва с дросел с малък отвор!
      Теоретично трябва макар и по-трудно да надуеш назад .
      Успех!

      Коментар


        #4
        Имам съмнения, че тръбата на обратнат нафта е запушена. Довечера ще я вкарам в шише и ще видя дали така работи нормално. Ако работи норлално, ще продухам тръбата с помпата за гуми.
        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
        Chevrolet Aveo

        Коментар


          #5
          Проблемът е решен.
          Преди да опиша разрешаването му искам да благодаря на specialista за насоките и увереността, които ми даде, а и затова, че ме накара да си размърдам мозъка, за да се справя. Проблема нямаше нищо общо със смяната на горивния филтър и маркучите за обратната нафта, просто съвпадение. Проблемът беше в, това че в маркучите за обратната нафта от дюзите и разпределителя на обратната нафта налягането беше много високо - пръсна ми се маркуч. Там налягане не трябва да има. След смяната на маркуча с нов в следствие на високото налягане на обратната нафта двигателя запалваше и веднага угасваше. Като спадна налягането с изваждане на някой от маркучите двигателя отново стартира и угасва. Грешки не записва и няма индикация на таблото. Днес разкачих маркуча на обратната нафта който отива в помпата в резервоара и колата си запали и заработи добре. След сваляне на кошницата установих, че на изхода има запушване. Следва почистване и колата отново заработи. Най-големия зор беше навиването на пластмасовата гайка, която държи кошницата.

          Моля, модератор да коригира заглавието на темата, тъй като то вече не е подходящо.
          Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
          Chevrolet Aveo

          Коментар


            #6
            Браво! Интересно как е попаднало това нещо там!
            Поздрави!

            Коментар


              #7
              От къде зареждаш дизел колега ?

              Коментар


                #8
                Дизел зареждам само на бензиностации, основно Газпром и Лукойл. Според мен проблема не беше от горивото, тъй като запушването беше в обратното гориво. Вероятно е имало някаква мръсотия в маркучите, които смених, а сменях точно тези за обратната нафта. Резервоара и кошницата бяха чисти.
                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                Chevrolet Aveo

                Коментар

                Working...
                X