След дълго чудене се навих да си извадя дюзите, да ги проверим на стенд и да се види какво е точно положението им, защото живите данни не показаха нищо особено, поне при мен. Оказа се , че подават гориво 2 пъти по-малко от колкото е нормата- всичките бяха на 3,2-3,3 ml при норма 5,5-6 ml. Последва почистване и регулиране, като цялата процедура с тестването ми излезе около 65 лв. на дюза. Ефекта е невероятен. Колата пали вече от раз, пали и когато няма подгрев(при по-високи температури, което при мен беше огромен проблем, иначе си палеше , когато е загрята).При палене на минусови температури , пали по-бързо и вибрациите са значително по-малко докато вдигне малко температура.Препоръчвам на всеки , който има проблем с паленето да направи тази процедура-разбира се ,ако е проверил всичко останало -стартер , акумулатор, налягане и проблемът не е от там.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Фиат Крома Mjet
Collapse
X
-
Малко ъпдейт по темата.Днес реших да сваля датчика на разпределителния вал да го почистя.При свалянето ми направи впечатление ,че в долната част има ход малък напред ,назад,следователно може да дадеш леко предварение или закъснение.Сложих го в предна позиция към фаровете и колата запали много по добре.Утре ще тествам и ще имам повече наблюдения.
.шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар