Не съм виждал още жтд да пали от четвърт, ама как да е :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Фиат Крома Mjet
Collapse
X
-
pplk написа: Преглед на мнениетоПробвай след като ти изпише, че е готова, ама изчакай целия надпис. При -15 моята палеше от четвърт, преди това няма шанс. Твоята автомат ли е?
Иначе, когато се изчака надписа да излезе, колата пали горе долу нормално. Другия вариант за добро палене е да се даде три пъти на контакт.Fiat - Croma II - 1.9 16V Multijet
Fiat Marea 1.9 JTD 105 ELX
Коментар
-
pplk написа: Преглед на мнениетоКолега, нищо и няма на колата. Когато е студена, компа не разрешава палене, ако мотора е под 6-7 градуса, ако се не лъжа, докато не подгрее. Моята беше със същия "проблем" и го разкрихме в италианското сервизно ръководство, което е само за сервизи. Има го в АИ. Странното е, че се води опция и не е при всички Кроми.
Според мен не е нормално да върти и да не пали значи има проблем и според мен има какво още да се провери по колата това че от няколко сервиза не ги е ударил проблема по главата веднага и ги е мързяло да го търсят или не им се е занимавало е друга работа.
Хубаво е да се види налягането на реала при завъртане сутрин.
Коментар
-
panasonic1 написа: Преглед на мнениетокакво имаш в предвид неразрешева палене не върти на стартер или може да скъса стартера ама докато не и стане топло да не запали.
Според мен не е нормално да върти и да не пали значи има проблем и според мен има какво още да се провери по колата това че от няколко сервиза не ги е ударил проблема по главата веднага и ги е мързяло да го търсят или не им се е занимавало е друга работа.
Хубаво е да се види налягането на реала при завъртане сутрин.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Май доста добре е познат този двигател и не че не е възможно ,но ми се струва малко вероятно това са компресията имам предвид да е изчезнала.
Това с подгряването и с компютъра не и позволява докато е студено също не ми се вярва да е така може да пише някъде че трябва да се изчака докато не изпише нещо си на ,но ако компютър и забранява да не пали то би било логично да и забрани да завърти стартера.
Колата че има проблем е ясно и аз залагам все още той да е някъде по горивната система въпреки че колегата казва че е проверено почти всичко по нея.
И пак казвам диагностика показания на налягането в реала сутри преди палене и след като запали също така ще включа и показания на всички температури които излизат на диагностиката случайно колата да не мисли че навън е 30 градуса и да пуска по малко гориво в ниските обороти.
Коментар
-
До Жоро и Ивел,при положение че няма компресия мислите ли че колата ще върви.При това състояние на мотора ще има повищено ниво на маслото,мощност наполовина и в този ред на мисли ми се струва че няма логика за компресията.Говоря ги тези работи защото жена ми и сипаха преди 2 години бензин вместо нафта и тя така покара 10 тина км колкото да се прибере до вкъщи.Е след този фарс само аз си знам какво не смених докато колата стане кола(браво 1.9 мжет 115кс белгииски вариант некакъв си на оригинални ама на истина 45000км.Тогава ги имаше същите симптоми катро на колегата.Смених подкачващата помпа и е вече кола.Не го карам да ме следва,просто личен опит.Опитах на принципа проба,грешка всички варианти,регулатор високо налягане мап,маф ,дюзи и какво ли не.Така че е въпрос на лично решение,но за компресия,де да знам малко пресилено ми се струва..Сега е на 100000км и пали от раз.Още от началото го посъветвах къде да отиде колегата.В Перник няма кой да му помогне.Той рашава,но мисля че читава диагностика и читав диагностик могат да му помогнат,ние само изказваме мнение.успех колега198mjet Bravo
Коментар
-
До сега си играх да напиша един дълъг пост изтъкан от опита ми и накрая когато натиснах бутона да го изпратя се оказа че по някаква случайност не съм вече във форума.
Това се случва вече няколко пъти.Има нещо на което трябва да се обърне внимание!!!
За компресията! Виждал съм със очите си кола която слиза от автовоза и на километража пише повече от 900 хиляди км.!!!
След няколко месеца същата кола ми идва със оплакване за труден студен старт.Вече показва 186 хиляди!!!
Има ли някой тук който не може да познае причината за не паленето????
Има тест който може да се направи със инструменти(компресомер) или по бабешкия метод:проба със бутане или дърпане или със спрей!
Ако колата запали от раз както би трябвало ,мисля че излишно да ви убеждавам за какво иде реч.
Това е при условие че колата си има добър акумулатор и стартер и при завъртане си достига веднага изискуемия минимум от налягане и въпреки това не пали лесно.
Успех!
Коментар
-
Колеги, това с компресията за мен не е логично ,понеже при мен в по-студено време запалва по-лесно,маслото от смяна до смяна не ми мърда дори с 50 грама.За сега мисля да се насоча към подгрева и стартера.Ако консумацията на стартера е твърде голяма по време на въртене си мисля,че пак може да се стига до труден старт.Другото което ми прави впечатление е ,че при даване на 3 пъти контакт колата запалва доста по-лесно,3-тото нещо е ,че не винаги го има проблема,ако няма компресия винаги ще бъде един и същ студения старт.Другото за което се сещам е ,че сменях алтернатор и сложих 140 ампера,а стария беше 120а.Подгряващите свещи до колкото знам се свалят доста трудно ,някой запознат ли е с процедурата ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар