На 1.9 16V Mjet свещите са отпред на ачика и са лесно достъпни. Операцията изглежда елементарна, но е рискова и трябва да се подхожда внимателно без силови изпълнения. Мой колега скъса свещ при прибързан опит за вадене и след това проблемът става жесток.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Фиат Крома Mjet
Collapse
X
-
Ако си решил да провериш свещите хвани един мултицет разкачи ги и им виж съпротивлението на всяка една по отделно напиши ги тук.
По това според мен може да се разбере в какво състояние са без да ги сваляш.
И пак ще спомена за налягането в реала да се направи лог когато е проблемно паленето ако нямате възможност дайте да видим едно клипче със звук как върти и не пали и как запалва.
Коментар
-
От де го измислихте тоз "реал"?!?
Казва се "рейл" (ударението на единствено възможното място - рЕйл), дори и така се пише: "Common rail" - демек общ колектор, или обща магистрала.
РЕАЛ е нещо съвсем различно - испански футболен отбор, например, или бразилска парична единица, или "кралски" на испански...
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоОт де го измислихте тоз "реал"?!?
Казва се "рейл" (ударението на единствено възможното място - рЕйл), дори и така се пише: "Common rail" - демек общ колектор, или обща магистрала.
РЕАЛ е нещо съвсем различно - испански футболен отбор, например, или бразилска парична единица, или "кралски" на испански...
Коментар
-
Нека колегата си види да няма пробиви в горивните пътища и като стои колата,горивото да спада.Щом като даде няколко пъти на контакт и пали от раз.Явно помпата обезвъздушава системата и тогава пали.Последна редакция от FGRC; 23.12.2016, 23:50.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Тук явно изказаното мнение не достатъчно.За това пресен пример от тази седмица:Ивеко Дейли 2.8 .
Оплаква се от проблемен старт.Донесоха дюзите и на истина една разтоварваше много.
Следваше ремонт и реглаж на останалите да са еднакви и според тест плана.
На другата сутрин звъни че не може да запали.
Отивам на място въоръжен с лаптопа и спрея.завъртам на стартер и гледам налягането на стартер е супер,оборотите също
Поглеждам от страни от ауспуха пуши бяло.Т.с. има впръскване,но липсва условие за взрив!
Пръснах му малко спрей и запали веднага. Оставам на всеки сам да стигне до отговора защо не пали.
Весела коледа!
Коментар
-
Айде стига глупости,мисля,че всеки може да прецени дали има компресия или не ,като изчакаме по-дълго време на конкат и палим по-лесно сигурно нагнетява компресия от някъде мотора и се случва чудото .Не може да давате такива грешни насоки на база на няколко стари дрънгела ,ще мине малко време и ще се разбере мистерията,просто още се бройм на пръсти хората с този проблем и ако някой го е решил ,не го е споделил тук.
Коментар
-
Дейли 2,8 е разтегливо понятие. Единствено, щом си успял с комп да премериш налягането, предполагам е комън рейл. Ако е така по код на двг може да се добие по добра представа. Стана ми интересно, оставяме всичко на страна, но с проблемна дюза пали трудно, а с регулирани не пали.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
И през ум не ми е минавало да давам пример с мотор който не е комън рейл.А и щом съм го гледал на компютъра мисля че е достатъчно.
Не ти трябва код на мотора за да събереш 2+2.Има и други начини за доказване на даден проблем от този сорт,но тук явно не е мястото за споделяне.
Винаги ще се намери някой който да те накара да съжаляваш че се опитваш да помагаш просто ей така ,за спорта.
Още един пример и то пак скорошен.Спринтер CDI,всичко наред пали и върви добре.Като е топъл не иска да запали,трябва да изстине малко.
Отново лаптопа в действие,обороти в норма(датчик колянов вал е жив),налягане веднага вдига 400 бара,от ауспуха обаче няма пушек, т.с. няма впръскване.
Виновника за проблема е датчика на разпределителния вал,сменен е с друг и колата отново обикаля пътищата на БГ.
Както съм казвал не веднъж,трябва да се съберат три неща на едно и също място в едно и също време
1.Въздух(без кислород няма горене)
2.Гориво
3.Условия за взрив(тук вече стават повече нещата,като се почне от синхронизацията,налягането на горивото,компресията в мотора и т.н.)
Което и от тези неща да не е налично или недостатъчно ефекта е един и същ,трудно или невъзможно палене.
Весела коледа!
Коментар
-
Ей Жоро като каза спринтер на това нещо кога трябва да му обясня че ще му свалям съединителя. Първо да му кажа и тогава ила като го подменя да му обяснявам че е сменен. Мога ли скобата да я сменя с нещо друго.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар