Здравейте колеги,
Имам следния проблем с Фиат Крома 1.9 16V Mjet - трудно първо палене, сутрешно и след престой. Колата винаги пали, но първото запалване е трудно и колкото по-студено става времето, колата пали по- трудно и работи по-лошо първите няколко секунди! При палене стартера върти по-дълго, има момент на зачудване дали да запали, после запалва, но има притрисане на двигателя и ако е студено времето първите секунди не може да се изфорсира и има леко изпушване (бяло-синкаво).
Колата беше няколко дни в сервиз, казаха, че са проверили помпата и за тях всичко е наред с нея. Проверени са свещите (здрави са всичките), релето за подгрев е сменено с ново, няма никакви грешки в компютъра. Няма течове или скъсани маркучи. Според тях няма никакъв проблем. Явно толкова разбират!
Дюзите са сменявани скоро, защото казаха, че две от дюзите са напълно заминали ( в друг сервиз след стенд на дюзите), замених и четирите с втора употреба, които са качвани на стенд и параметрите им бяха в норма.
EGR клапана е затапен, но не е изключен софтуерно. Филтъра за твърди частици не е махан.
Дайте съвет къде да търся проблема и в кой сервиз да я карам, че ми писна да давам пари и да ми казват, че на колата и няма нищо!
Имам следния проблем с Фиат Крома 1.9 16V Mjet - трудно първо палене, сутрешно и след престой. Колата винаги пали, но първото запалване е трудно и колкото по-студено става времето, колата пали по- трудно и работи по-лошо първите няколко секунди! При палене стартера върти по-дълго, има момент на зачудване дали да запали, после запалва, но има притрисане на двигателя и ако е студено времето първите секунди не може да се изфорсира и има леко изпушване (бяло-синкаво).
Колата беше няколко дни в сервиз, казаха, че са проверили помпата и за тях всичко е наред с нея. Проверени са свещите (здрави са всичките), релето за подгрев е сменено с ново, няма никакви грешки в компютъра. Няма течове или скъсани маркучи. Според тях няма никакъв проблем. Явно толкова разбират!
Дюзите са сменявани скоро, защото казаха, че две от дюзите са напълно заминали ( в друг сервиз след стенд на дюзите), замених и четирите с втора употреба, които са качвани на стенд и параметрите им бяха в норма.
EGR клапана е затапен, но не е изключен софтуерно. Филтъра за твърди частици не е махан.
Дайте съвет къде да търся проблема и в кой сервиз да я карам, че ми писна да давам пари и да ми казват, че на колата и няма нищо!
Коментар