Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9JTD 115h.p. Какъв съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Predatorsi написа: Преглед на мнението
    Сменил съм го вече...



    Влиза и труда...
    Според мен, пиши на колегата mitaka_71 или му се обади, ще останеш очарован. Единствения минус на това е, че трябва да намериш майстор, който да ти монтира твои части.
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #17
      Говорих с колегата преди време и цената беше горе долу еднаква... Иначе майсторът ще го сложи ама ме притеснява фактът, че винаги има шанс да се окаже друг съединителя и тогава става една врътня...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #18
        Нещо и моя педал май се опитва да се залепва като го натиснеш остава за секунда две толу като залелен. Не всеки път от 20 един път и то само на първа на потегляне. Ама се съмнявам в стелкита, че дето е държи болта се е разпрала, а пък съм 191 и към 115/120 кила. И при качване и слизане бутам седалката назад ... И бая съм шавлив като карам. Ама де да видиме този долен ляв педал.
        Последна редакция от ; 02.09.2016, 11:37.

        Коментар


          #19
          Интересното е, че от няколко дни плъзгането изчезна...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #20
            Провери си спирачната течности, дали нямаш загуба.
            И пак може да имаш теч от семеринга на КВ.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Ами аз откакто сменях спирачната помпа редовно си я гледам течността, но пак ще я проверя... Иначе по спомен скоростната кутия отдолу е омаслена...
              Загубата на течност май беше заради помпата на съединителя нали?
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #22
                Днес колата влезе в сервиз за диагностика и отстраняване на проблема...Като има развитие ще пиша...
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #23
                  В крайна сметка се оказа съединителя... Видях го свален и мога да кажа, че беше доста зле...явно е бил пален, а и почти не беше останало феродо... Нарезите почти не личеха... При маховика имаше луфт, но решихме да го оставим по съвет на сервиза... Луфтът не беше голям... Лагер-помпата не течеше, но решихме да я сменим за всеки случай...
                  Днес ще си я взема. Защото помпата я нямаше налична за вчера...
                  Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                  Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                  EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                  Коментар

                  Working...
                  X