Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9JTD 115h.p. Какъв съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.9JTD 115h.p. Какъв съединител?

    Здравейте ,колеги!Време е да пусна темичка в новия ни форум...
    Не е особено приятна ,но пък е наложителна...
    Става въпрос за съединителя на Стило-то...След като ремапнахме колата ,в началото нямаше проблем ,но вече го усещам че на високите предавки започва да приплъзва ,и то не малко...Засега се движим ,но си мисля че смяната е наложителна...
    Засега съм се насочил към Вентура (дано не се сметне за реклама) в София ,в предвид мненията на много хора за сервиза... Гледам ,че в тяхна тема във форума, има цена за усилен съединител ,но е даден номер на Валео и не съм сигурен дали ще стане за моята кола... Все пак утре ще им звънна ,за да ги питам... VIN-a e ZFA19200000295654 ,ако някой може да помогне... Все пак ако стане да се сложи нов усилен съединител ,вероятно ще се ремапне отново колата...
    Кофтито е ,че и маховика ще трябва да се сменя ,защото доста тресе и смятам ,че му е време...
    Някъде бях чел ,че може да се сложи едномасов маховик ,но не помня дали беше за Стило или за Браво ,а и ако може ,ще трябва и друг съединител. Все пак не се знае дали в някой сервиз биха се наели да го направят това...
    Приемам всякакви съвети и мнения по въпроса ,все пак парите за ремонта и части не са никак малко(колкото Пунтото на жената) и ще съм благодарен на всеки ,който изкаже сериозно мнение по въпроса...
    Поздрави от мен засега...Ако има някакво развитие по темата ,ще пиша...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    Обикновен маховик го бяха поставяли колеги на Браво, но до колкото си спомням се оплакваха от вибрации при определени обороти. Не съм сигурен, че при Стило има такава алтернатива с обикновен маховик.
    Ако тресенето е само при потегляне и няма шумове при празен ход мисля че маховика ще е ок.
    Мареата от подписа тресеше зверски при потеглене, в комбинация с твърд педал на съединителя и приплъзване при мачкане. Сменихме само съединител комплект без маховик и вече 50хил км са без проблеми. Идентичен е случаят и на един приятел отново с Мареа.
    Така че е възможно маховика и при теб да си е ок и да се рзминеш само със сединител.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Ами при юен явно е в доста начален стадий, защото педалът е нормален, отделя около средата и скоростите влизат добре... Тресене при потегляне има, когато е с малко газ... Има притрисане ако сменя предавка по-агресивно, тоест с доста газ... При палене няма вибрации, но при гасене на мотора има... Понеже съм малко нууб, приплъзването как се характеризира? Притрисане с вдигане на оборотите или може да е без да тресе? Понеже при мен не тресе и вдига оборотите по-бързо, а усещам че не върви...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #4
        На стило съединителя е друг мисля че беше 235х20 при мареа браво и т.н. е 230х20 Аз лично да ти кажа на моята мареа го смених с нов валео защото приплъзваше и след 10к.-км. почна да тресе при потегляне и когато я настъпвам рязко ясно беше че е маховика след като свалихме скоростите отново се потвърди.
        Моят съвет е първо да свалиш всичко да се прецени кое в какво състояние е и тогава да мислиш какво да правиш.

        Коментар


          #5
          Днес говорих с момчетата от Вентура и ми ибявиха доста приемлива цена за съединител с лагер и маховик... Ще я карам още малко така и по всяка вероятност ще ги посетя...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #6
            99,9% съм убеден, че може да минеш само с нов съединител.
            Валео. Съединителя е много издръжлив и когато е нов, педала е много мек. Идиотски мек. Твоя по спомени не беше изобщо мек.

            Варианта с твърд маховик е от купе 20вт, но трябва да се търси подходящ съединител, който да пасне или ще иска преправяне.
            Другия вариант е двумасов от 159, но пак иска преправяне.

            Варианти за приплъзване са и теч от семеринга на КВ !
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              ами ще се види предполагам като се разглоби... чудя се дали да ходя до софия или да го правя в пазарджик... защото тук цената е с около 300мв по-ниска... ама пък във вентурата казват че доста разбират... а тук на италианки не работят много...
              а относно твърдотта на педала: винаги ми се е струвал мек...:-d обаче усещам че като покарам 100-на километра с по-висока скорост и се втвърдява...
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #8
                Predatorsi написа: Преглед на мнението
                ... защото тук цената е с около 300мв по-ниска...
                300лв не е никак малка разлика м/у 2 предложения!
                Интересна ми е ниската граница ?!
                LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                Grande Punto 1.2 LPG

                Коментар


                  #9
                  mitaka_71 написа: Преглед на мнението
                  300лв не е никак малка разлика м/у 2 предложения!
                  Интересна ми е ниската граница ?!
                  Ниската е 1100лв...Това е ако всичко друго се окаже наред и не се сменят семерингите на полуоските и на коляновия вал... Тоест разликата става по-голяма ако сложим и транспортни разходи... Така че най-вероятно ще се прави в Пазарджик...
                  Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                  Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                  EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                  Коментар


                    #10
                    ако си заинтересован от доста по-ниско предложение на пълен к-т по valeo/съединител,лагер помпа и маховик/ ми драсни едно лс или ми звънни по телефона/има го в моята тема/
                    LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                    LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                    LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                    Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                    Grande Punto 1.2 LPG

                    Коментар


                      #11
                      Колега, Стилото не е космически кораб. Всеки средно грамотен монтьор, който не е мърляч, ще се справи добре с този ремонт.
                      Не е нужно да ходиш чак до София и да плащаш скъпо на прехвален сервиз.
                      Купи си Валео от който ти го предложи на най-добра цена, гледай да е точно за модела, и си го смени в твоят град.
                      На моето Стило правих този ремонт в Попово - 100лв за труд. В София - 150лв за труд. Много съм доволен от малкият сервиз в прованса.
                      Последна редакция от Tempras; 24.08.2016, 22:30.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        ами то така ще стане... все пак и транспортните разходи като сметна и сметката става крива...
                        иначе си прав, че не е космически кораб, ама като им казах че е с електроусилвател на волана и рейката не е хидравлична и ме гледаха тъпо... питаха ме къде се сипва хидравличната течност, че да я проверят... :-d
                        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                        Коментар


                          #13
                          Predatorsi написа: Преглед на мнението
                          Ниската е 1100лв...Това е ако всичко друго се окаже наред и не се сменят семерингите на полуоските и на коляновия вал... Тоест разликата става по-голяма ако сложим и транспортни разходи... Така че най-вероятно ще се прави в Пазарджик...
                          В цената влиза ли и монтажа,ако не влиза то цената им доста дебела
                          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                          EX.Fiar Ritmo 105TC

                          Коментар


                            #14
                            Ами отиди на друго място. Щом не допускат, че съществува автомобил с механична рейка и електроусилвател, при положение, че такива има доста в серийно произв., вече над 15г., значи са супер некомпетентни.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              Tempras написа: Преглед на мнението
                              Ами отиди на друго място. Щом не допускат, че съществува автомобил с механична рейка и електроусилвател, при положение, че такива има доста в серийно произв., вече над 15г., значи са супер некомпетентни.
                              Сменил съм го вече...

                              viktorsterev написа: Преглед на мнението
                              В цената влиза ли и монтажа,ако не влиза то цената им доста дебела
                              Влиза и труда...
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                              Коментар

                              Working...
                              X