Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Croma - Губи мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Croma - Губи мощност

    Здравейте, колегията. От скоро съм горд собственик на Фиат Крома 1.9 Mjet, 150hp автоматик, 2008г. Колата е много добра, доволен съм от покупката освен от едно нещо... От 3 седмици насам, започна да губи мощност. Напълно обслужена е, смених ремъците, ролките, водната помпа и филтрите. проблема го прави, когато спирам на сфетофар или някъде, просто да изчакам и на тръгване няма мощност, не е от скоростната кутия, проверихме го това нещо. Вдига до 2000 оборота и там си седи, неможе повече...
    Ходих на диагностика, смениха ми пак горивния филтър, смениха въздуховода, вчера ми изчистиха и EGR-а. Но днес, пак се появи същия проблем, спрях и на тръгване 2000 оборота и до там... Дайте някакъв съвет, от какво може да е, диагностиката, показа само че EGR-а работи на 5% и уж ми бяха изчистили и грешки и всичко, сега в събота пак ще ходя на диагностика, но евентуално да проверим точно определена част? Един колега ми каза, че на неговата кола бил проблем дебитомера, възможно ли е от това да губи така мощност?
    Забравих да кажа, че когато угася колата и пак я запаля, проблема изчезва, а чека, не свети изобщо...

    #2
    Здравей колега, аз имах същия проблем на същата крома, но с ръчни скорости.
    В началото почна точно с този проблем и го правеше много рядко, после почна и да гасне ако това се случи в момент когато ускорявам повечко.
    Решението беше смяна на двете нафтови помпи всъщност проблема беше в помпата за високо налягане(тази която е в коша на двигателя).
    Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
    Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

    Коментар


      #3
      Ами да, днес ми угасна, само че на прав участък... Най-вероятно е това... Има ли как да се отремонтират, тези помпи или трябва да се сменят?

      Коментар


        #4
        Ами аз купих втора ръка по препоръка на майсторчето, понеже каза че ремонта ще легне повече пари
        Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
        Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

        Коментар


          #5
          Накрай майстора да провери и вихровите клапи. Има някаква възможност да са спекли и от там също да идва проблема, но по-вероятно е да е от помпата ...

          Коментар


            #6
            Колега 2008 фейслифтовата Крома няма клапи едно нещо по малко за махане са оставили жабарчетата.
            Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
            Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

            Коментар


              #7
              Мисля си, че и 1.9-ката има, но е възможно и да греша. Нека хората с 1.9 да кажат има ли няма ли ... за 2.4 съм 100%, та даже и преминал през историята с тях ...
              Колега 2008 фейслифтовата Крома няма клапи едно нещо по малко за махане са оставили жабарчетата.

              Коментар


                #8
                Те помпите се ремонтират при това с гаранция,но решението за това трябва да го вземе собственика.
                Втората употреба колко време ще върви добре?И как можеш да разчиташ че няма да направи проблем като тръгнеш за морето догодина?
                Майстора ти ще си вземе парите за демонтаж и монтаж на помпата и колкото по-често си при него толкова по-добре за него .
                Успех!

                Коментар


                  #9
                  dolarcho написа: Преглед на мнението
                  Мисля си, че и 1.9-ката има, но е възможно и да греша. Нека хората с 1.9 да кажат има ли няма ли ... за 2.4 съм 100%, та даже и преминал през историята с тях ...
                  Да колега 1.9 имат клапи и е желателно да се подменят, от pvc са.
                  Fat Croma 1.9 16v multijet
                  Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX

                  Коментар


                    #10
                    Да колега 1.9 имат клапи и е желателно да се подменят, от pvc са.
                    Е явно аз съм късметлия, или нещо такова понеже моята е 1.9 2008 година фейслифт и няма ни една вихрова клапа
                    Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
                    Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

                    Коментар


                      #11
                      Възможно е просто вече да са премахнати и затова да не ги виждаш Радвай се, едно зло по-малко.

                      Коментар


                        #12
                        Прегледаха ли управлението на турбината и кой е номера на грешката.От клапите няма да гасне и ще си вдига оборотите но няма да се изтрелва бързо.Без номера на грешката ще гадаем само.А помпата се ремонтира и то доста успешно.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Обикновено гасненето е свързано с проблем в горивната уредба.
                          Ако е от турбината - пренадуване, в сила влиза LIMP TL и колата просто спира да върви, но не гасне.
                          Възможно е да е и от дебитомера.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар

                          Working...
                          X