Отнася се за автомобила от подписа. Предистория - в период от десетина дни колата започна да пали все-по трудно сутрин, след ката е стояла цяла нощ. Накрая и бяха необходими поне 7-8 завъртания от по около 10 секунди всяко за да стартира. А си палеше "от четвърт".Съответно взех мерки, закарах я на диагностика и се появиха грешки за регулатор налягане и две дюзи. Регулаторът беше сменен, а дюзите - отремонтирани. Побързах да си прибера колата, но след първата нощ отново запали трудно - след 3 завъртания. Установих, че след това през деня няма никакви проблеми от този характер.И така, очаквам вашите мнения, колеги. След елиминиране на установените проблеми по горивната система явно остава още нещичко, за да не пали нормално студена. Помагайте с мнения!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD 100 - трудно палене студен
Collapse
X
-
Регулатора е сменен с нов или втора употреба?Горивен филтър, егр клапан, волтаж към дюзите и връщано гориво от дюзите също трябва да се проверят.Без диагностика със следене на налягане в рейката при въртене на стартер и обороти на колянов вал ще бъде трудна диагнозата.Друг възможен проблем е заминаващ си стартер или акумулатор, но това също ще се види при следене на оборотите/налягането(на стартер). Също важен момент е при опитите за палене дали пуши от ауспуха.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Колега, регулаторът е сменен с нов - BOSH. Всички дюзи са тествани, като 2 от тях са ремонтирани. ЕГР-ът е бил чист. Считам, че по отношение на високото налягане не е останал проблем. При въртене имам чувството, че сякаш горивопроводът е празен и трябва да се върти, за да качи гориво... Но това е само предположение.И друго, това се прояви само първата сутрин след ремонта. Следващите 2 студени паления бяха нормални. Ще наблюдавам по-нататък какво ще стане преди да предприема нещо.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Колеги, доста време мина, а и сривът на форума допринесе за това. Чувствам се отговорен да ви осведомя за развитието на проблема с колата ми. А то /развитието/ е изцяло положително. Колата се държи безупречно. Като изключение явно е било първото студено палене.
И тук е мястото да отбележа задоволството си от извършения ремонт. Това стана в Габрово, явно човекът там си разбира от работата, специално по проблеми в горивната система.
Ако някой колега го интересуват подробности - на лични съобщения.
Защо на лични, нали за това е форума?
Модераторски екип на fiatforum.bgFIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Както писах и по-горе проблемът е бил от регулатора на налягане и две дюзи. Колкото до дюзите - ремонтен комплект плюс труд е малко над 100 лв на дюза. В случая регулаторът е по-скъпата част, само доставката му е над 280 лв.
А защо на лични ли? Доста отдавна съм във форума и знам, че тук не е място за реклами и подобни. Не искам да афиширам пред всички къде точно са се справили с проблема ми, като мине достатъчно време и нямам оплаквания си има раздел за това, сигурно там ще похваля сервиза.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар