Здравейте,Фиата е 1.9JTD 115HP . Вчера вечерта ми изгасна в движение и се появи грешка "Loose Connection", след престой от 5-10 мин. колата запалии след 500м. пак приключи. Процедурата се повтори няколко пъти и се прибрах. Изчетох по форума и стигнах до извод, че нищо не пречи да сменя ТОЗИ проблемен датчик на коляновия вал (дано е от него). Не намерих описано как се сменя датчика, може ли някой да ме упъти, къде се намира и как се сменя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на "датчик на колянов вал"
Collapse
X
-
Колега,направи диагностика и ако грешката е P0335 проблема е в датчика на коляновия вал. Иначе симптомите бяха като твоите, когато колата позагрее угасва, светва чека и изписва Loose connection. Докато не поизстине няма палене. Смяната я правих на пътя и ми отне около 3 часа, от които 1 час разкачане и закачане на ши..ната букса и скобата й, 30мин. вдигане и подпиране на колата, 30мин за купуване на новия датчик и останалото време легнал под колата. Свалянето на датчика не е много трудно, но за сметка на това неприятно тъй като има място само за една ръка отдолу, отгоре е невъзможно, а пък и в легнало положение не си е работа. Датчика при Стило 1.9 JTD 115 се намира точно под стартера, държи се на един болт за торкс 40. Снимки нямам, но хич ни ми беше до тях. Моя съвет е да си купиш датчик и да си го смениш или на канал, или на подемник.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:Колега,направи диагностика и ако грешката е P0335 проблема е в датчика на коляновия вал. Иначе симптомите бяха като твоите, когато колата позагрее угасва, светва чека и изписва Loose connection. Докато не поизстине няма палене. Смяната я правих на пътя и ми отне около 3 часа, от които 1 час разкачане и закачане на ши..ната букса и скобата й, 30мин. вдигане и подпиране на колата, 30мин за купуване на новия датчик и останалото време легнал под колата. Свалянето на датчика не е много трудно, но за сметка на това неприятно тъй като има място само за една ръка отдолу, отгоре е невъзможно, а пък и в легнало положение не си е работа. Датчика при Стило 1.9 JTD 115 се намира точно под стартера, държи се на един болт за торкс 40. Снимки нямам, но хич ни ми беше до тях. Моя съвет е да си купиш датчик и да си го смениш или на канал, или на подемник.
Коментар
-
Аз имах същият проблем само, че на мен беше заминал и датчика на разпределителния вал как и двата по едно и също време заминаха не знам даже ме уплашиха че ми е прескочил ремъка но ги смених и двата и за сега всичко е наредFIAT STILO 1.9 JTD 115hp
FIAT TIPO 1.6 i.e 75hp
FIAT MAREA 1.6 16V 103hp
Коментар
-
Днес така ми изгасна на пътя и после 5 мин не ще да пали. След това пали и минавам 200 метра и пак гасне и пак я чакам. Така по gps намерих най-близкия сервиз и там им изписа датчик колянов вал. Поръчаха и утре ще го сменят. Много тъпо че ме хвана извън бг натоварен с багаж и цените им солени за всичко - диагностика, датчик, смяна. По-рано ми потъна съединителя и видях, че тече спирачна течност от гайката дето стяга тръбичката от казанчето към цилиндъра на съединителя. Стегнах и долях. Ако е капало на датчика това го е повредило.Сега виждам, че е закачен на ангренажа, а помпата на съединителя е под акумулатора, т.е. нищо общо, от различни страни на двигателя. Баси късмета в един ден да протече от гайката на помпата като река и да пробие датчика на коляновия вал.
Коментар
-
viktorsterev написа: Преглед на мнениетоАз до колкото съм чел и чул,когато сдаде този датчик и при въртене да запали,оборотомера не помръдва.Има ли нещо вярно?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар