Прилагам описаният метод като неофициален. Става въпрос за грешка P0403, която се отнася за грешка в електрическата верига на ЕГР клапана. В частност след премахване на ЕГР и ДПФ софтуерно и хардуерно..., в резултат от време получавам грешка Р0403, която се отнася за грешка в електрическата вереига на клапана...понеже грешката се визуализираше много пъти на таблото като жълта лампа с облика на двигател....и двигателя влиаше в авариен режим..., то се наложи да дръпна буксата на ЕГР и да видя за какво става въпрос...След като извадих буксата се вижда, че буксата има само 2 активни пина....които незнам за какво служат...според интернет те трябва да са много повече....та след много четене в сайта на alfaowner стигнах до заключението, че при отворен клапан егр дава сигнал от 480 ома и 40 ома при затворен ЕГР....След ходене до София и затапване софтуерно на ЕГР и ДПФ получавам грешка 0403 която се отнася за проблем по електрическата веригга. За целта взимам резистор 300 ома с който лъжа ЕКУ-то , че ЕГР работи....И така вече втори ден без никакъв проблем....Незнам дали го обясних правилно, но след РЕМАП ако имате грешка 0403 то това ви е единствения вариант....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Емулатор ЕГР на Алфа 159 16v !
Collapse
X
-
Браво колега, дано да си решил проблема и сега само да си караш безпроблемно. Ти нищо не каза в другата тема - успя ли да се разбереш с човека за рекламация или не си търсил повече услугите му?П.П. Мисля, че затапването на егр не се категоризира като ремап.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
Хубаво е че си изключил софтуерно егр-а и ако е направено както трябва софтуерно би било добре и физически да го изолираш или премахнеш. Затова когато се прави такова софтуерно изключване било то на егр или дпф системи е добре всички грешки свързани с тях да се корегират да се изключат буксите съответните клапани и датчици и да се изолират.
Коментар
-
Забравих да спомена че това с резистора не е добра идея за автомобили на които не имало софтуерна намеса така може и да се изключи егр-а и да не дава грешки но мафа е тясно свързан с него и без софтуерна корекция компа няма да изчисли коректно порцията гориво която трябва да подаде и е възможно да се появят грешки които да ви вкарат в авариен режим.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар