...такааа, карал съм няколко дизел коли, обаче само на моята чувам /осезаемо/ как релето изключва след като е достигната температурата.ОБАЧЕ !!! :когато не го чуя да изключи и изчакам около 20-30 секунди не иска да запали. пробвам втори път - същото и накрая запалва с претрисване, неравномерна работа за около 5 секунди и след това всичко е ОК.Това явление се случва рядко през всички сезони. ОБАЧЕ 2 !!!...се случва винаги от -9 градуса надолу...свещите смених преди 2 месеца с БОШ за 18 лв.след смяната симптомите си останаха същите.ако ми направи същия номер скоро пак ще ги водя на проверкаПС. Ако опитам да запаля преди релето да е изключило, задължително неуспеха ми е гарантиран...и си питам другите коли като не им се чува релето какво правят в подобни ситуации
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реле подгревателни свещи
Collapse
X
-
Re: Реле подгреватерни свещи
pepsi написа:...такааа, карал съм няколко дизел коли, обаче само на моята чувам /осезаемо/ как релето изключва след като е достигната температурата.ОБАЧЕ !!! :когато не го чуя да изключи и изчакам около 20-30 секунди не иска да запали. пробвам втори път - същото и накрая запалва с претрисване, неравномерна работа за около 5 секунди и след това всичко е ОК.Това явление се случва рядко през всички сезони. ОБАЧЕ 2 !!!...се случва винаги от -9 градуса надолу...свещите смених преди 2 месеца с БОШ за 18 лв.след смяната симптомите си останаха същите.ако ми направи същия номер скоро пак ще ги водя на проверкаПС. Ако опитам да запаля преди релето да е изключило, задължително неуспеха ми е гарантиран...и си питам другите коли като не им се чува релето какво правят в подобни ситуацииhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
Re: Реле подгреватерни свещи
pepsi написа:.ОБАЧЕ !!! :когато не го чуя да изключи и изчакам около 20-30 секунди не иска да запали. пробвам втори път - същото и накрая запалва с претрисване, неравномерна работа за около 5 секунди и след това всичко е ОК.Това явление се случва рядко през всички сезони.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
pepsi написа:лампичката свети около 7-8 секунди и изгасва...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Месец след купуването на колата, след като я запаля индикацията за подгряване на свещите правеше няколко примигвания и огасваше. Питах един колега с Темпра дали е възможно да е изгоряла свещ, а той ми отговори "Не възможно, а e 100% сигурно". Наистина, имах една изгоряла свещ. По отношение на релето - и при мен то се чува трудно. Първоначално палих като след огасване на индикацията за подгряване, гледах осветлението на таблото - отпадне ли релето за подгряванe, осветлението светва по-ярко и въртях. В последствие обаче ми писна да се вслушвам, да се взирам и огасне ли - броя до 10 и въртя.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Gugev написа:Месец след купуването на колата, след като я запаля индикацията за подгряване на свещите правеше няколко примигвания и огасваше. Питах един колега с Темпра дали е възможно да е изгоряла свещ, а той ми отговори "Не възможно, а e 100% сигурно". Наистина, имах една изгоряла свещ. По отношение на релето - и при мен то се чува трудно. Първоначално палих като след огасване на индикацията за подгряване, гледах осветлението на таблото - отпадне ли релето за подгряванe, осветлението светва по-ярко и въртях. В последствие обаче ми писна да се вслушвам, да се взирам и огасне ли - броя до 10 и въртя.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Има един такъв момент, когато свеща не награвя както трябва или иначе казано равномерно.Тя не е прекъсната и си награвя на теста с акумулатора, но в цилиндъра не качва достатъчно температура.Моите свещи бяха така. От време на време при запалване на студен мотор прикихваше. Смених ги и се оправи.Измерих свещите и се оказа, че всичките са здрави и греят, ама явно някоя от тях е почнала да предава фронта Направи ми впечатление, че бяха от старите модели БЕРУ, което ме навежда на мисълта, че са оригиналните.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Re: Реле подгреватерни свещи
pepsi написа:...такааа, карал съм няколко дизел коли, обаче само на моята чувам /осезаемо/ как релето изключва след като е достигната температурата.ОБАЧЕ !!! :когато не го чуя да изключи и изчакам около 20-30 секунди не иска да запали. пробвам втори път - същото и накрая запалва с претрисване, неравномерна работа за около 5 секунди и след това всичко е ОК.Това явление се случва рядко през всички сезони. ОБАЧЕ 2 !!!...се случва винаги от -9 градуса надолу...свещите смених преди 2 месеца с БОШ за 18 лв.след смяната симптомите си останаха същите.ако ми направи същия номер скоро пак ще ги водя на проверкаПС. Ако опитам да запаля преди релето да е изключило, задължително неуспеха ми е гарантиран...и си питам другите коли като не им се чува релето какво правят в подобни ситуацииSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Esper написа:Gugev написа:Месец след купуването на колата, след като я запаля индикацията за подгряване на свещите правеше няколко примигвания и огасваше. Питах един колега с Темпра дали е възможно да е изгоряла свещ, а той ми отговори "Не възможно, а e 100% сигурно". Наистина, имах една изгоряла свещ. По отношение на релето - и при мен то се чува трудно. Първоначално палих като след огасване на индикацията за подгряване, гледах осветлението на таблото - отпадне ли релето за подгряванe, осветлението светва по-ярко и въртях. В последствие обаче ми писна да се вслушвам, да се взирам и огасне ли - броя до 10 и въртя.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
в момента имам достъп до и карам 3 дизеларки, от които на две- моя фиат браво и стар форд ескорт, релето се чува как цъка при изключване и това е най-подходящия момент за безпроблемно палене. на третата- фолксваген джета не се чува релето, но като ходих на майстор също установих, че то изключва доста след лампата за подгряване и ако не знаеш приблизително времето и опиташ да запалиш по-рано колата "киха". така че колеги, радвайте се ако имате шумни релета, защото така можете да уцелите най-удобния момент за палене относно диагностичната функция на лампичката за подгряване- както коментирахме в друг топик, при бравото лампата мига дори при една изгоряла свещ, но е напълно възможно при по-старите модели дази екстра да я няма. според колеги от форума, тя се оправлява от компютъра на колата.като цяло, ако двигателят е в изправно състояние, колата би трябвало да пали доли и с изгоряли свещи, освен в случаите, когато температурата е отрицателна. това съм го пробвал, защото форда, който е с много лоша компресия, преди да се ремонтира, палеше само с две свещи през топлите сезони, макар и с неравномерна работа в началото.Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Снощи, когато правих опити по закритата вече тема, бях отворил вратата и чух , че подгряването на свещите протича при неравномерен шум. Шумът, за който споменах най-вероятно е функция на релето за подгряване на свщите, а това не беше така. По-преди, подгяването до угасване на индикатора, протичаше при строга периодичност на този звук. Лошото е, че от извесно време паленето се държи, както че ли има изгоряла свещ, но нямам индикация за това. Днес при палене, отворих капака на мотора и констатирах същото. Може би реле, нагорели контакти на релето, недобре затегнати кабели към свещ или пък нещо друго?Как ще се произнесе Форума по този въпрос?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
При мене лампата за подгряването гасне след като се чуе едно изчаткване-а това са 14сек по часовник :D ,но това е при моята на другите може би по малко се чака!Ако имаш възможност провери си свещите,аз мойте ги проверявам с бабешки трик поради липса на уред и да ти кажа досега на 100% е познавал!Махам пластината която държи всички свещи,и с един кабел вземам +от акумулатора като го допирам отгоре на свеща за сек-ако лъсне хубава искра-значи е ок,ако няма никои-умрела е,но това е при положение,че нямаш уред!Моята притрисаше(продължава да притриса)дори следях една тема на doofiat,че той къде ли не я кара и накрая пак май нищо,та моето притрисане се оказа от 1 елемент на ГНПето,но това е само сутрин при 1 палене иначе после си е ок!Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Gugev написа:Може би реле, нагорели контакти на релето, недобре затегнати кабели към свещ или пък нещо друго?Как ще се произнесе Форума по този въпрос?I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар