Здравейте колегиДавам Директно към проблема миналата седмица в събота докато си пътувах извънградско по магистрала около 100км. колата ми изгасна 2пъти като ми светне червената лампичка инжекция(ЧЕК) и гасне и като спра и паля отново все едно нищо не е станало но след като слязох от магистралата около 80км. неми е изгъсвала.В понеделник на диагностиката излиза като грешка че имала завишено налягане (майстора каза че е регулатор на помпата за високото налягане) та поръчах нова сложихме я и пак същото като я покарам известно време и позагрее започва да гасне моля помагайте Колата е Фиат пунто 1.9ЖТД 80коня
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
само изгасване в движение
Collapse
X
-
Re: само изгасване в движение
n3d1n написа:Здравейте колегиДавам Директно към проблема миналата седмица в събота докато си пътувах извънградско по магистрала около 100км. колата ми изгасна 2пъти като ми светне червената лампичка инжекция(ЧЕК) и гасне и като спра и паля отново все едно нищо не е станало но след като слязох от магистралата около 80км. неми е изгъсвала.В понеделник на диагностиката излиза като грешка че имала завишено налягане (майстора каза че е регулатор на помпата за високото налягане) та поръчах нова сложихме я и пак същото като я покарам известно време и позагрее започва да гасне моля помагайте Колата е Фиат пунто 1.9ЖТД 80коня
-
Ако са дюзи,колата ще пали трудно без значение топло и студено!Ако е датчика до като не изстине няма да запали!Колата гасне защото влиза в авариен режим(даже не е никакъв режим ама айде).Записва се грешка Р0191и става дума за разлика между искано и действително налягане в рейла.Сблъсквал съм се с такъв проблем и съм 99% сигурен какво и е на колата.Проблема е в помпата за високо налягане.Сега като занесат дюзите,колегите няма да ги харесат и ще предложат ремонт.Аз съм убеден че и след него няма да има промяна.Има една малка подробност,аз мога да изпитам всяка част от тази система,като се почне от помпата за високо налягане,регулатора,дюзите и сензора за високо налягане.Често когато има някакъв проблем,колегите ми носят всичко , а ремонтираме само това което се налага в момента.Така е по-евтино а клиента!Успех!
Коментар
-
Аз първо бих се захванал с помпата или нещо друго около нея, а после с дюзите. И на пунтото и на стилото сега дюзите ми са извън параметри, но не ми е гаснела. Във форума има тема, като за твоите симптоми: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558Не знам какви са цените по Петрич, но по спомен в София за качествен ремонт на помпата(т.е. като отворят всичко, което може да се смени, а не само някои от нещата) с монтаж и демонтаж искаха около 450лв.(от които 150лв. за свалянето и качването), за рециклаж на дюзи поне 200лв. бройката, а няма начин дюзи на по 10-15 години да не ти кажат, че са за ремонт.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Много лесно се стига до заключението.Прави се един тест на излишното гориво.После се закача колата на компютър и по време на движениесе следят три неща:искано налягане в рейла;действително налягане в рейла; и % работа на регулатора.Ако се разминават наляганията и регулатора е над 50/60% със сигурност,помпа високо налягане е за ремонт.Това при положение че дюзите не изтърват много излишно.Успех!
Коментар
-
Re: само изгасване в движение
n3d1n написа:Здравейте колегиДавам Директно към проблема миналата седмица в събота докато си пътувах извънградско по магистрала около 100км. колата ми изгасна 2пъти като ми светне червената лампичка инжекция(ЧЕК) и гасне и като спра и паля отново все едно нищо не е станало но след като слязох от магистралата около 80км. неми е изгъсвала.В понеделник на диагностиката излиза като грешка че имала завишено налягане (майстора каза че е регулатор на помпата за високото налягане) та поръчах нова сложихме я и пак същото като я покарам известно време и позагрее започва да гасне моля помагайте Колата е Фиат пунто 1.9ЖТД 80коняFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Здравейте и от мен, попаднах на темата та да споделя и аз.За мойта Крома 1.9 120к.с. 2007 притежавам я от скоро дава подобен дефект пали винаги двигателя работи равномирно има мощност ускорява си ....но като се сети в нормално движение гасне! Чакам я 15 тина минути и си пали, може един два дни ...и пак! На диагностика след покупката ми показа спорадична грещка при датчик за температурата на нафтата и също такава при регулатора на налягане. Ами смених комплект кутиятя на нафтовия филтър с маркучите и елемента а смених и регулатора на помпата с нов! пак гасне. Дали не е натрупала грешки в компютъра и той да я спира , помогнете който знае поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар