Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

само изгасване в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Бъди сигурен че не е заради натрупани грешки!По скоро заради това че компютъра е принуденда я загаси.Едната възможност е датчик колянов валдругата е аварийно гасене заради разлика в налягането.Може и от високо налягане в смукателния колекторсъщо да я угаси.Но всичко трябва да се анализира.

    Коментар


      #17
      lussy написа:
      Здравейте и от мен, попаднах на темата та да споделя и аз.За мойта Крома 1.9 120к.с. 2007 притежавам я от скоро дава подобен дефект пали винаги двигателя работи равномирно има мощност ускорява си ....но като се сети в нормално движение гасне! Чакам я 15 тина минути и си пали, може един два дни ...и пак! На диагностика след покупката ми показа спорадична грещка при датчик за температурата на нафтата и също такава при регулатора на налягане. Ами смених комплект кутиятя на нафтовия филтър с маркучите и елемента а смених и регулатора на помпата с нов! пак гасне. Дали не е натрупала грешки в компютъра и той да я спира , помогнете който знае поздрави
      Колега, достатъчно форумни сервизи има в София- и там работят хора разбиращи, а не да се учат на колата ти.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #18
        Копувам Дюзи , Помпа

        Здравеи колега търся да закупя дюзи и помпа за фиат пунто 1.9жтд 80коня

        Коментар


          #19
          Здравейте колеги искам да обясня какво се случи с моята кола Значи както съм написал колата гъснеше в движение и след като спреш и я запалиш на ново няма проблеми та свалих ме дюзите и помпата с моя майстор и ги пратихме в сервиз на бош за стент и почистване от там ми върнаха отговор още на другия ден .. с това че дюзите и помпата за нищо не ставали на помпата имало много луфт на оста и имало ражда вътре а за дюзите ми казаха че и в тях имало вода и не могат да се изчистят и че не стават за нищо и ми обявиха цена за рециклиране на дюзи и помпа 1980лв но могли да ми направят отстъпка някаква и идвало на 1650лв но има ли и друг вариант за чисто нови директно докарани от германия за 2500лв. но аз не се съгласих естествено на това нещо и се замислих за нещо 2ра употреба и така купих един дюзи и помпа от стило 115 коня колата сега върви много добре без пробле ми .. но майстора който ми правеше колата каза че трябвало да я закарам сега някъде за настройка на дюзите да работят както трябва за моя двигател та в този ред на мисли искам да ви попитам дали можете да ме насочите към някои майстор да я закарам колата да ми я настрой става за района на софия

          Коментар


            #20
            Не се занимавай с глупости!Карай си колата и си свиркай!А старите дюзи и помпа прибра ли си?Можеш да ми ги пратиш да ги тествамИ със сигурност няма да те подведанито в за състоянието нито за това каквое нужно за ремонтаКолегите винаги гледат да вземат максимумаНе е човешко ама е бизнес!

            Коментар


              #21
              бе то аз колата си я карам така майстора нещо пипа по турбото щото влизаше в авариен режим като я каращ малко по бързо ... а аз миналата седмица като я взех колата и я пробвах извън града и при 160-170 някаде ми светна чека пак и той каза че трябва да се закара някъде за настройка на дюзите че и пуши прекалено много в ниските обороти и като я вкарам малко повече в обороти ... така че ако ми кажете как мога да си реша проблема без да имам проблеми с колата ще е много добре и ще съм много благодарен

              Коментар


                #22
                Напълно поддържам мнението на specialista то е ясно че свалени , работили дълго дюзи и помпа , ще дават отклонения но щом двигателя работи явно че имат още живот е да се подменят си е най добре,а при мен се сдобих с блутут интерфейс и с негова помощ изчистих грешките за сега не гасне работи близо месец без проблем :D малко градския разход го намирам за висок но ще проследя.Благодаря зз коментарите

                Коментар


                  #23
                  n3d1n написа:
                  ... така че ако ми кажете как мога да си реша проблема без да имам проблеми с колата ще е много добре и ще съм много благодарен
                  Ами ще си го решиш със сервиз. По принцип дюзите, а мисля че и помпата от стило 115 са различни от тези за пунто 80. Ако има решение то е с пипане по софтуера, ама тука има по знаещи, които могат да кажат дали изобщо може да стане. За свястна промяна на софтуера си приготви поне 300лв., защото във форума редовно изкачат теми, за хора които са си го направили евтино и после все нещо не е като хората. Ако решиш да се занимаваш в гараж Ventura разбират от фиати и работят бързо, но сигурно трябва и да си приготвиш пари за консултацията какво може да се направи. Това им е тяхната тема във форума: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=60093
                  Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                  Коментар


                    #24
                    Ами аз затова питам тука щото знам че има хора който повече разбират от мене и могат да ми помогнат и да ми помогнат с проблема

                    Коментар

                    Working...
                    X