Бъди сигурен че не е заради натрупани грешки!По скоро заради това че компютъра е принуденда я загаси.Едната възможност е датчик колянов валдругата е аварийно гасене заради разлика в налягането.Може и от високо налягане в смукателния колекторсъщо да я угаси.Но всичко трябва да се анализира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
само изгасване в движение
Collapse
X
-
lussy написа:Здравейте и от мен, попаднах на темата та да споделя и аз.За мойта Крома 1.9 120к.с. 2007 притежавам я от скоро дава подобен дефект пали винаги двигателя работи равномирно има мощност ускорява си ....но като се сети в нормално движение гасне! Чакам я 15 тина минути и си пали, може един два дни ...и пак! На диагностика след покупката ми показа спорадична грещка при датчик за температурата на нафтата и също такава при регулатора на налягане. Ами смених комплект кутиятя на нафтовия филтър с маркучите и елемента а смених и регулатора на помпата с нов! пак гасне. Дали не е натрупала грешки в компютъра и той да я спира , помогнете който знае поздравиFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Здравейте колеги искам да обясня какво се случи с моята кола Значи както съм написал колата гъснеше в движение и след като спреш и я запалиш на ново няма проблеми та свалих ме дюзите и помпата с моя майстор и ги пратихме в сервиз на бош за стент и почистване от там ми върнаха отговор още на другия ден .. с това че дюзите и помпата за нищо не ставали на помпата имало много луфт на оста и имало ражда вътре а за дюзите ми казаха че и в тях имало вода и не могат да се изчистят и че не стават за нищо и ми обявиха цена за рециклиране на дюзи и помпа 1980лв но могли да ми направят отстъпка някаква и идвало на 1650лв но има ли и друг вариант за чисто нови директно докарани от германия за 2500лв. но аз не се съгласих естествено на това нещо и се замислих за нещо 2ра употреба и така купих един дюзи и помпа от стило 115 коня колата сега върви много добре без пробле ми .. но майстора който ми правеше колата каза че трябвало да я закарам сега някъде за настройка на дюзите да работят както трябва за моя двигател та в този ред на мисли искам да ви попитам дали можете да ме насочите към някои майстор да я закарам колата да ми я настрой става за района на софия
Коментар
-
бе то аз колата си я карам така майстора нещо пипа по турбото щото влизаше в авариен режим като я каращ малко по бързо ... а аз миналата седмица като я взех колата и я пробвах извън града и при 160-170 някаде ми светна чека пак и той каза че трябва да се закара някъде за настройка на дюзите че и пуши прекалено много в ниските обороти и като я вкарам малко повече в обороти ... така че ако ми кажете как мога да си реша проблема без да имам проблеми с колата ще е много добре и ще съм много благодарен
Коментар
-
Напълно поддържам мнението на specialista то е ясно че свалени , работили дълго дюзи и помпа , ще дават отклонения но щом двигателя работи явно че имат още живот е да се подменят си е най добре,а при мен се сдобих с блутут интерфейс и с негова помощ изчистих грешките за сега не гасне работи близо месец без проблем :D малко градския разход го намирам за висок но ще проследя.Благодаря зз коментарите
Коментар
-
n3d1n написа:... така че ако ми кажете как мога да си реша проблема без да имам проблеми с колата ще е много добре и ще съм много благодаренFiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар