Здравейте пичове и такива от женски пол , ако има Прегледах теми до ... не знам коя страница , същата тема не намерих . Та , по същество . Проблема започна преди около 2000км , когато смених маслото ( беше си му време ) . До сега винаги взимах COMA , не съм имал проблем вече близо 40к километра . При едно от пътуванията ми Враца - Плевен , на входа на Плевен светна лампата за ниско ниво на маслото . Долях аз и продължих . Да , ама същото го направи и след 2 дни при изминати едва 300 км . Свалих турбото , оказа се , че има брутален аксиален и радиален луфт + размазани перки в студената част . При развалянето забелязах , че от гофрирания маркуч излиза някаква кутия , която служи като резонатор/нещо като резервоар за въздух (измислям си в момента,не знам каква му е функцията) . Та тая кутия по не знам какви причини имаше дупка и беше пълна с всевъзможни боклуци,камъчета,прах и т.н. . Махнах я , затапих тоя изход . Може би от там турбината е всмукнала боклуци и на това се дължи замазаната перка , ВЪПРЕКИ че пред и след дебитомера има защитна ситна мрежичка . Та намерих си аз друго турбо , втора употреба разбира се с голям риск , ама 1к за чисто нова не ми се дават . Сложих го , прочистих всички маркучи старателно , взех СЕЛЕНИЯ ТД 10в40 . Продължава да гори в интервала 200-300г на 1000км . Въпроса ми е следния : дали според вас се касае за износени маслени сегменти , дали има начин през тая въпросна дупка да е влязло нещо през мрежата,турбото и да е достигнало цилиндрите като е нанесло някакви поражения в тоя отсег . Или е нещо съвсем друго ... давайте мнения , че тотално се побърках вече . Всичко съм му сменил и не ми се дава , сантиментално е Стило-то .. ;(
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.9 80 гори масло ;(
Collapse
X
-
Тази кутия е маслен утаител. Остъргал си я някъде и за това е била пробита. Моята и аз я махнах. Ако ти гори 200 грама на 1000 карай си и не бери грижи. И аз доливам по литър и половина на 10000 км. Вече 4тагодина и нямам грижи. Не искам да бърникам. А и старо турбо и то си има луфтове и бута маслото.
-
То и на мен не ми се бърника , шото един път отворен мотор ... иди се*и в него ( от личен опит го казвам=) ).Самия проблем ме дразни и това , че започна изведнъж . Относно другите възможни проблеми - дали има как да е вкарало нещо чак вътре ? Често ли се случват повреди с тия сегменти ? Иначе за турбото - да , няма как да е перфектно на 100к+ .
Коментар
-
Да почне изведнъж да увеличи харча на масло значи нещо е станало ... Проблем ли е да ти премерят компресията ... и може да се разбере дали има проблем с бутала/сегменти ... и евентуално в кой цилиндър е проблема.Много са причините за увеличения разход на масло ... със сигурност и разхода на нафта се е увеличил.Дори да не ремонтираш сега, добре е да знаеш къде е проблема, пък ти си преценяваш ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Здравейте на всички,имам проблем с моят фият Стило 1.9жтд 115к,при едно от патусанията ми турби ата се прецака и вкара масло в цилиндрите изфорсира се и след това маслото беше заминало,доляхи и трьгнах бавно да се пребирам смених турбината и се почна едно горене на масло като всеедно карам само с масло2.7 л на 217 км колата вьрви без проблем но турбината изклучва на 2500 об,като е студен пуши бял дим и мирише на изгоряло масло като загрее пиши черно катоя настьпя повечко и сега "маисторите"искат да отварят двигателя че имало бутало за смяна и единият силиндър не работел?а колата няма проблем с вървене палене и т-н,някои можели да каже какво да правя и дали има някои други начини да се разбере какъв е проблема,благодаря предварително
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар