Здравейте пичове и такива от женски пол , ако има
Прегледах теми до ... не знам коя страница , същата тема не намерих . Та , по същество . Проблема започна преди около 2000км , когато смених маслото ( беше си му време ) . До сега винаги взимах COMA , не съм имал проблем вече близо 40к километра . При едно от пътуванията ми Враца - Плевен , на входа на Плевен светна лампата за ниско ниво на маслото . Долях аз и продължих . Да , ама същото го направи и след 2 дни при изминати едва 300 км . Свалих турбото , оказа се , че има брутален аксиален и радиален луфт + размазани перки в студената част . При развалянето забелязах , че от гофрирания маркуч излиза някаква кутия , която служи като резонатор/нещо като резервоар за въздух (измислям си в момента,не знам каква му е функцията) . Та тая кутия по не знам какви причини имаше дупка и беше пълна с всевъзможни боклуци,камъчета,прах и т.н. . Махнах я , затапих тоя изход . Може би от там турбината е всмукнала боклуци и на това се дължи замазаната перка , ВЪПРЕКИ че пред и след дебитомера има защитна ситна мрежичка . Та намерих си аз друго турбо , втора употреба разбира се с голям риск , ама 1к за чисто нова не ми се дават . Сложих го , прочистих всички маркучи старателно , взех СЕЛЕНИЯ ТД 10в40 . Продължава да гори в интервала 200-300г на 1000км . Въпроса ми е следния : дали според вас се касае за износени маслени сегменти , дали има начин през тая въпросна дупка да е влязло нещо през мрежата,турбото и да е достигнало цилиндрите като е нанесло някакви поражения в тоя отсег . Или е нещо съвсем друго ... давайте мнения , че тотално се побърках вече . Всичко съм му сменил и не ми се дава , сантиментално е Стило-то .. ;(

Коментар